Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

Data: 2011-10-08 19:42:23
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!
W wojnach informacyjnych obezwładnia się przeciwnika informacją –

Odpal sobie googla i nikt cie nie otumani.

Nullification

Data: 2011-10-08 17:46:47
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> W wojnach informacyjnych obezwładnia się przeciwnika informacją &#8211;

Odpal sobie googla i nikt cie nie otumani.

a tys odpalil i nadal robisz na tej grupie swoje, kacapku.

Data: 2011-10-08 20:06:02
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

> Odpal sobie googla i nikt cie nie otumani.

a tys odpalil i nadal robisz na tej grupie swoje, kacapku.

Bo ja mam informacje, a ty jestes otumaniony.

Nullification

Data: 2011-10-08 18:12:53
Autor: obserwator
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Bo ja mam informacje, a ty jestes otumaniony.

prosto od Putina?

Data: 2011-10-08 20:36:27
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

> Bo ja mam informacje, a ty jestes otumaniony.

prosto od Putina?

Prosto z googla.

Nullification

Data: 2011-10-08 18:58:54
Autor: obserwator
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

> prosto od Putina?

Prosto z googla.

ale ruskiego:)

Data: 2011-10-08 21:04:33
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

> Prosto z googla.

ale ruskiego:)

Ale ty masz fatalne braki w wyszkoleniu. Jak mogli cie przyslac
do Polski i nie powiedziec, ze google sa amerykansckie ?
Ta rosyjska megalomania...

Nullification

Data: 2011-10-08 19:15:33
Autor: obserwator
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (ciach brednie gownojada)

spadaj kacapie:)

--

Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!