Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

Data: 2011-10-08 20:49:57
Autor: matusm
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

Przekładając mądre definicje na język potoczny, wojna informacyjna sprowadza
się to takiego otumanienia ludzi, żeby sami, z dobrej woli, wpakowali karki w
jarzmo, przekonani, że jest to w ich najlepszym interesie.

Też mi nowośc,,,,,przeciez z jakieś powodu odtumaniam internet piszac od kilkunastu lat ,ze nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-08 20:52:33
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!
Też mi nowośc,,,,,przeciez z jakieś powodu odtumaniam internet piszac od
kilkunastu lat ,ze nadal,,,,,,,,,,,,,

Co tam mowil Ksiaze Boguslaw do Kmicica ?

Nullification

Data: 2011-10-08 21:24:30
Autor: matusm

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6q68s$19g$1inews.gazeta.pl...
Też mi nowośc,,,,,przeciez z jakieś powodu odtumaniam internet piszac od
kilkunastu lat ,ze nadal,,,,,,,,,,,,,

Co tam mowil Ksiaze Boguslaw do Kmicica ?

--

ogary poszły w las
 aby nadal,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-08 21:30:47
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

> Co tam mowil Ksiaze Boguslaw do Kmicica ?
>
> -- ogary poszły w las

no to inaczej: za co Ain zabi Kabla ?

Nullification

Data: 2011-10-08 21:51:47
Autor: matusm

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6q8gj$bf6$1inews.gazeta.pl...

> Co tam mowil Ksiaze Boguslaw do Kmicica ?
>
> -- ogary poszły w las

no to inaczej: za co Ain zabi Kabla ?

--

nie było mnie przy tym ale chyba za całowanie  w dupe i szmalcowanie LUDZI

takie  czasy ,ze sprawy oczywiste sa  kryptografia ze nadal,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-08 21:54:42
Autor: pluton
Wojna informacyjna jako sposob na zniszczenie panstwa.!!

> no to inaczej: za co Ain zabi Kabla ?
>
> -- nie było mnie przy tym ale chyba za całowanie  w dupe i szmalcowanie LUDZI

za to, ze byl taki nudny.

Nullification

Data: 2011-10-08 22:04:50
Autor: matusm

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6q9tf$hg3$1inews.gazeta.pl...

> no to inaczej: za co Ain zabi Kabla ?
>
> -- nie było mnie przy tym ale chyba za całowanie  w dupe i szmalcowanie LUDZI

za to, ze byl taki nudny.

Ale jak widze
ciagle  za Szanownego jakis bot pisze