Wojna pokoleń

Data: 2016-02-02 23:45:31
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
Młodzi śmieją się z KOD że tam stare dziadki. Pewnie do młodych przemówiło by hasło sprzed półwiecza z USA "nie wierz nikomu kto jest po trzydziestce", no chyba ze Wodzowi - za Mao walczono z każdą władzą: rodzicielską, nauczycielami, szefami w pracy, ale nie z władzą Mao.
O wiele doskonalszym sposobem wpływy na świat idei jest przemawianie do młodego pokolenia - starzy wymrą a zainfekowani młodzi przejmą władzę.
Rydzyk skoncentrował się na pokoleniu starszych ludzi - owszem PiS wygrało teraz wybory, ale to tylko wybory
Natomiast Korwin zapładnia przez uszy młodocianych ideą "wolnego rynku" czy "dobrego wyzysku". I należy go zdemaskować bo chce być drugim Marksem, który spowodował rewolucję i unieszczęśliwił miliony ludzi.

Data: 2016-02-02 15:12:14
Autor: Marek
Wojna pokoleñ
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 00:05:26 UTC+1 u¿ytkownik LeonKame napisa³:
Ty qrwa glupi chuju nie masz pojecia kim byl i co napisal marx , myli ci sie to z karolem mayem przyglupie z farszafki.

No wlasnie prawdziwy Marx to byli Marx Brothers.

Data: 2016-02-03 00:20:41
Autor: LeonKame
Wojna pokoleń
W dniu 2016-02-03 o 00:12, Marek pisze:
Marx Brothers

Tak ci to idole polskich Elyt.

Data: 2016-02-02 15:31:39
Autor: Marek
Wojna pokoleñ
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 00:20:39 UTC+1 u¿ytkownik LeonKame napisa³:
W dniu 2016-02-03 o 00:12, Marek pisze:
> Marx Brothers

Tak ci to idole polskich Elyt.

Postkomuszych elyt.

Data: 2016-02-03 00:35:06
Autor: LeonKame
Wojna pokoleń
W dniu 2016-02-03 o 00:31, Marek pisze:
[...]

W polsce nigdy nie bylo komunizmu przyglupie

Data: 2016-02-02 15:45:25
Autor: Marek
Wojna pokoleñ
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 00:35:07 UTC+1 u¿ytkownik LeonKame napisa³:

Zawsze byla socjaldemokracja.
Prawicowcow mordowali Zydzi.

Data: 2016-02-03 00:51:29
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 00:45, Marek pisze:
Zawsze byla socjaldemokracja.
Prawicowcow mordowali Zydzi.

Socjaldemokracja by³a w Szwecji

Data: 2016-02-03 06:13:08
Autor: corrsuss
Wojna pokoleñ
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 00:45:26 UTC+1 u¿ytkownik Marek napisa³:

Zawsze byla socjaldemokracja.
Prawicowcow mordowali Zydzi.

I przerabiali ich krew na mace, dziwne, ¿e siê nie otruli.
stevep

Data: 2016-02-03 02:40:29
Autor: Vernon L. Pinkley
Wojna pokoleñ
u¿ytkownik zdumiony napisa³:

Natomiast Korwin zap³adnia przez uszy m³odocianych ide± "wolnego rynku" czy "dobrego wyzysku".

Co sprawdzi³o sie w usa, niekoniecznie musi sprawdziæ siê w PL. Nie znam historii emerytur w usa, ale
ich model jak wiadomo upad³ w PL.

Ilo¶æ kasy jaka idzie na socjal w usa chyba podpada
ju¿ pod patologie. Jako¶ tak nie obserwuje Korwina
i nie wiem na jakie modelowe pañstwo sie powo³uje.
USA chyba nie, przecie¿ Korwin sam powiedzia³:
wszystkie programy partii socjalistycznej z lat 20tych
zosta³y wprowadzone w ¿ycie do lat 70tych (60tych?).

Je¶li nie usa to kto?

Data: 2016-02-03 08:50:35
Autor: Obsrywator
Wojna pokoleń
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:n8rbej$sb$1node1.news.atman.pl...
Młodzi śmieją się z KOD że tam stare dziadki.

Nie młodzi a przygłupy z PiS.

Data: 2016-02-03 15:21:12
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 23:45:

[...]

Jaką "rewolucję" spowodował Marks?

Data: 2016-02-03 15:22:51
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 15:21, Marek Czaplicki pisze:
Jaką "rewolucję" spowodował Marks?

Marks stworzył idee. Trzeba było czekać kilkadziesiąt lat na rok 1917 i chyba wiesz o jaką rewolucję chodzi.

Data: 2016-02-03 15:26:29
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 15:22:

W dniu 03.02.2016 o 15:21, Marek Czaplicki pisze:
Jaką "rewolucję" spowodował Marks?

Marks stworzył idee. Trzeba było czekać kilkadziesiąt lat na rok 1917 i
chyba wiesz o jakÄ… rewolucjÄ™ chodzi.

Coś Ci się pokiełbasiłoś. Ideę braterstwa i pełnej komuny, to stworzył długo przed Marksem, Jezus. Nie było tylko odważnego aby ją wprowadzić w czyn. Dopóki nie pojawił się Lenin i wprowadził siłą w zamachu stanu jako "komunizm wojenny". Potem szukał jak ma być zorganizowana gospodarka, bo nie miał o niej pojęcia i sięgnął do Marksa i tam gdzieś wyczytał, że w komunizmie wszystko będzie opierało się na planie i też mu się spodobało. :-)

Data: 2016-02-03 15:30:55
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 15:26, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Marks zamienił miłość na nienawiść.
Przed Marksem istniały "komuny" - choćby Franciszkanie, jednak akcenty i szczegóły sprawiły że powstała idea potwór.
Teraz Korwin chce być takim drugim Marksem, marzy mu się, że po jego śmierci, jakiś Lenin wprowadzi na siłę "doskonały kapitalizm"

Data: 2016-02-03 15:33:10
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 15:30:

[...]

No widzisz, już przed Marksem istniały. Opierały się na datkach okolicznej ludności, bo samodzielnie wydolić gospodarczo nie mogły. Tak samo jak i w obecnych czasach istnieją enklawy bez pieniędzy, ale na nie też zasuwają okoliczni. :-)

Data: 2016-02-03 15:35:49
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 15:33, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Bzdury, to właśnie zakony w czasie głodu pomagały ludności, przez co były znienawidzone przez lichwiarzy.

Data: 2016-02-03 15:43:14
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 15:35:

[...]

Zakony, pomagały? Ciekawe? Miały darowane ziemie za frajer od lokalnych watażków i króli nawet. Na nich w ramach umartwień zasuwali miejscowi. Król w ramach instalacji jakiegoś zakonu od razu darowywał ileś tam wsi okolicznych. Zakony więc były "właścicielami" ludzi. Dalej jesteś przeciwko niewolnictwu?

Data: 2016-02-03 15:45:47
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 15:43, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Lepsze zakony niż społeczeństwo akwizytorów, którzy mieszkają na kredyt

Data: 2016-02-03 15:57:25
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 15:45:

[...]

Lepsze to jest jak każdy pracuje na siebie i rodzinę, niż pasie się na krzywdzie innych. "Społeczeństwo akwizytorów"? Ciekawe zdanie o zakonach. Oni też prowadzą akwizycję, życiem wiecznym i szczęśliwością ogólną. :-)

Data: 2016-02-03 16:00:07
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 15:57, Marek Czaplicki pisze:
Lepsze to jest jak każdy pracuje na siebie i rodzinę, niż pasie się na
krzywdzie innych. "Społeczeństwo akwizytorów"? Ciekawe zdanie o zakonach.
Oni też prowadzą akwizycję, życiem wiecznym i szczęśliwością ogólną. :-)

Krzywdzie innych? Zakonnicy żyją w ubóstwie i czystości.

Data: 2016-02-03 16:01:22
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 16:00, zdumiony pisze:
Krzywdzie innych? Zakonnicy żyją w ubóstwie i czystości.

Więcej jest pożytku z biedaka żebrzącego pod kościołem niż z milionera

Data: 2016-02-03 16:12:58
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 16:00:

[...]

Tak. Na krzywdzie. Ktoś pytał okolicznych mieszkańców wsi, czy chcą należeć do danego klasztoru? Tak było w średniowieczu. Tam były te zalążki komunistycznego stylu życia, tak chętnie obieranego przez niektórych obecnie żyjących. Ciekawość poza tym co by było gdyby tak wszyscy wstąpili do zakonów? W czystości przeżyliby jedno pokolenie i starczy. Ziemia by odpoczęła od homo sapiensów. :-)

Data: 2016-02-03 16:16:03
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 16:12, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Powtarzasz marksistowskie bzdury. Lepsze Drugie Średniowiecze niż społeczeństwo handałysów z bożkiem pieniądza

Data: 2016-02-03 16:19:17
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 16:16:

[...]

Lepsze to, lepsze co innego? Żyj wiec jak w średniowieczu. Wywal tv, radio, lodówkę. Odłącz prąd i internet. W ogóle to zostań eremitą. Korzonki i szarańcza. :-)

Data: 2016-02-03 16:21:54
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 16:19, Marek Czaplicki pisze:
Lepsze to, lepsze co innego? Żyj wiec jak w średniowieczu. Wywal tv, radio,
lodówkę. Odłącz prąd i internet. W ogóle to zostań eremitą. Korzonki i
szarańcza. :-)

A ty zrób ołtarzyk i oddawaj cześć pieniądzom

Data: 2016-02-03 16:26:29
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 16:21:

[...]

Ja nie wypisuję klawiatury na temat tego co jest ważne dla kogoś. Bo coś mi się widzi, że tak naprawdę to uważasz że pieniądze są ważne dla innych, bo dla Ciebie są tym co spędza Ci sen z powiek. :-)

Data: 2016-02-03 16:29:33
Autor: u2
Wojna pokoleń
W dniu 2016-02-03 o 16:26, Marek Czaplicki pisze:
Ja nie wypisuję klawiatury na temat tego co jest ważne dla kogoś.

fakt czeplik, zwykle piszesz banialuki, blahostki niewarte wiekszej uwagi, dlatego jestes czeplikiem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-03 16:30:38
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 16:26, Marek Czaplicki pisze:
Ja nie wypisuję klawiatury na temat tego co jest ważne dla kogoś. Bo coś mi
się widzi, że tak naprawdę to uważasz że pieniądze są ważne dla innych, bo
dla Ciebie są tym co spędza Ci sen z powiek. :-)

Uważam że w obecnym systemie pieniądze mają zbyt dużo władzy. Bezosobowa władza nad człowiekiem.

Data: 2016-02-03 16:30:28
Autor: u2
Wojna pokoleń
W dniu 2016-02-03 o 16:30, zdumiony pisze:
Uważam że w obecnym systemie pieniądze mają zbyt dużo władzy. Bezosobowa
władza nad człowiekiem.

kto ma duzo pieniedzy, ten ma duzo mozliwosci ich wydania, kto mam malo pieniedzy wie na co je wydac:)

Data: 2016-02-03 16:51:14
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 16:30:

[...]

Każda rzecz jest tym za co ja uważasz. Jeśli na nóż będziesz patrzył tylko pod kątem tego komu by tu nim poderżnąć gardło, to zapomnisz że tak naprawdę to służy od do krojenia różnych smakowitych rzeczy w kuchni. Tak samo jest z pieniędzmi. Zamiast być dla Ciebie tym czym naprawdę są, a są uniwersalnym narzędziem w wymianie towarowej, bo dzięki nim możesz szybko i bez kłopotu przeliczyć wartość tony ropy na tonę stali. I ile stali potrzebujesz aby mieć tonę ropy. Tym są pieniądze. Fenicjanie wymyślili je i w ten sposób mógł powstać nowoczesny handel. Ludzie mogli swobodnie przenosić się z miejsca na miejsce nie zabierając ze sobą wszystkiego co potrzebne do życia, a tylko małe monety czy papierki bo wiedzieli, że za nie na miejscu dostaną nocleg, żywność, ochronę przed deszczem, i w razie czego będą się mogli leczyć, czy studiować. :-)

Data: 2016-02-03 16:54:51
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 16:51, Marek Czaplicki pisze:
pieniędzmi. Zamiast być dla Ciebie tym czym naprawdę są, a są uniwersalnym
narzędziem w wymianie towarowej, bo dzięki nim możesz szybko i bez kłopotu

i tym powinny być: narzędziem w wymianie towarowej, a
nie bożkiem, którego gdy brak, to nie można się leczyć czy studiować!

Data: 2016-02-03 16:56:55
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 16:54:

[...]

O. Na to co zrobić gdy ktoś nie ma pieniędzy, a coś chce mieć nie ma recepty poza tym, żeby się w końcu wziął do roboty tak jak tysiące innych. Zresztą jakieś przykazanie Dekalogu coś o tym wspomina. Nawet dwa. :-)

Data: 2016-02-03 16:59:25
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 16:56, Marek Czaplicki pisze:
O. Na to co zrobić gdy ktoś nie ma pieniędzy, a coś chce mieć nie ma recepty
poza tym, żeby się w końcu wziął do roboty tak jak tysiące innych. Zresztą

W normalnym państwie opiekuńczym, kapitalizmie z ludzką twarzą takie rzeczy jak opieka zdrowotna czy studia są bezpłatne. Płatne tylko w dogmatycznym kapitalizmie, gdzie nie liczy się człowiek tylko ideologia.

Data: 2016-02-03 17:12:18
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 16:59:

W dniu 03.02.2016 o 16:56, Marek Czaplicki pisze:
O. Na to co zrobić gdy ktoś nie ma pieniędzy, a coś chce mieć nie ma
recepty poza tym, żeby się w końcu wziął do roboty tak jak tysiące
dwa. :-)

W normalnym państwie opiekuńczym, kapitalizmie z ludzką twarzą takie
rzeczy jak opieka zdrowotna czy studia są bezpłatne. Płatne tylko w
dogmatycznym kapitalizmie, gdzie nie liczy się człowiek tylko ideologia.

Już pisałem. Napiszę wyraźniej. Jak Ci ktoś coś chce dać "za darmo" to najlepiej dzwoń od razu na policję. W sieci krąży tysiące jak nie miliony listów od ludzi z Nigerii np gdzie masz oferowane "za darmo" miliony dolarów, wystarczy gdy wpłacisz pięć na podane konto. Korzystaj. Kto Ci broni. :-)

Data: 2016-02-03 17:13:20
Autor: u2
Wojna pokoleń
W dniu 2016-02-03 o 17:12, Marek Czaplicki pisze:
Już pisałem. Napiszę wyraźniej. Jak Ci ktoś coś chce dać "za darmo" to
najlepiej dzwoń od razu na policję.

czeplik nie wie, ze najwiecej oszustow zada "niewielkich" oplat, nigeryjski spam bardzo sie wyewoluowal:)

Data: 2016-02-03 17:14:51
Autor: zdumiony
Wojna pokoleń
W dniu 03.02.2016 o 17:12, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jeszcze i w Polsce są pewne pozostałości państwa opiekuńczego, które dogmatycy chcą zniszczyć

Data: 2016-02-03 17:24:56
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 17:14:

[...]

Za pięć dolarów możesz pozbyć się wszelkich problemów. Wpłać. Potem zainkasuj miliony. A na koniec prawdziwy hardcore. Rozdaj ubogim. :-)

Data: 2016-02-03 17:40:26
Autor: Marek Czaplicki
Wojna pokoleń
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 17:26:

[...]

Tak samo jak "państwo opiekuńcze" i listy z ofertami z Nigerii. :-)

Data: 2016-02-03 20:28:52
Autor: andal
Wojna pokoleñ
On Wed, 03 Feb 2016 16:54:51 +0100, zdumiony wrote:

[...]

i to narzedzie powinno byc kontrolowane przez bank narodowy

ilosc pieniadza winna rownowazyc wartosc wszystkich towarow i uslug

polecam literature:
"Falszerze pieniedzy"

Data: 2016-02-03 20:23:06
Autor: andal
Wojna pokoleñ
On Wed, 03 Feb 2016 16:51:14 +0100, Marek Czaplicki wrote:

[...]

bardzo ladnie opisujesz czemu sluzy pieniadz

ale zapomniales dodac ze w dzisiejszych czasach pieniadz jest jedynie
liczba w komputerze

a teraz prosze powiedz dlaczego tworzenie tego pieniadza z niczego
lezy w jedych rekach zydowskich bankow ?

Data: 2016-02-03 20:17:07
Autor: andal
Wojna pokoleñ
On Wed, 03 Feb 2016 16:30:38 +0100, zdumiony wrote:

[...]

zydowskie banki nie sa bezosobowe

naleza do konkretnych, fizycznych osob

Data: 2016-02-03 16:22:04
Autor: corrsuss
Wojna pokoleñ
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 15:58:06 UTC+1 u¿ytkownik zdumiony napisa³:
W dniu 03.02.2016 o 15:57, Marek Czaplicki pisze:
> Lepsze to jest jak ka¿dy pracuje na siebie i rodzinê, ni¿ pasie siê na
> krzywdzie innych. "Spo³eczeñstwo akwizytorów"? Ciekawe zdanie o zakonach.
> Oni te¿ prowadz± akwizycjê, ¿yciem wiecznym i szczê¶liwo¶ci± ogóln±. :-)

Krzywdzie innych? Zakonnicy ¿yj± w ubóstwie i czysto¶ci.

Serio, te pasibrzuchy?
stevep

Wojna pokoleń