Wojna polsko ruska - oh my God, co za gniot!

Data: 2009-06-10 22:32:57
Autor: Fenio
Wojna polsko ruska - oh my God, co za gniot!
Jan Werbiński wrote:
Możecie sobie mówić, że nie zrozumiałem przesłania, że nie doceniam
młodej autorki. W dupie to mam!
Obskurny, nudny, nie posiadający ani jednego ciekawego watku gniot i
tyle! Dokumentalny film o życiu ddżownicy byłby z pewnością ciekawszy.

Przebiło głupotą i tandetą Hi-Way ?

Fenio

Data: 2009-06-11 11:57:09
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> napisał w wiadomości news:h0p57e$ru4$1news.onet.pl...
Jan Werbiński wrote:
[...]

Hi Way nie rozumiem. Tam gra bardzo znany i bardzo śmieszny kabaret i dlatego z pewnością to moja wina, że mnie nic w tym filmie nie śmieszy.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-11 12:45:06
Autor: Ensitherum
Jan Werbiński pisze:
Hi Way nie rozumiem. Tam gra bardzo znany i bardzo śmieszny kabaret i dlatego z pewnością to moja wina, że mnie nic w tym filmie nie śmieszy.

niemożliwe

Data: 2009-06-11 20:53:30
Autor: Fenio
Jan Werbiński wrote:
Hi Way nie rozumiem. Tam gra bardzo znany i bardzo śmieszny kabaret

Lepiej niech kabaret pozostanie kabaretem.

Fenio

Wojna polsko ruska - oh my God, co za gniot!