Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o

Data: 2013-07-15 15:33:22
Autor: Tuskobus
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o
MSZ Izraela: zakaz uboju rytualnego w Polsce "nie do przyj臋cia"

Odrzucenie przez polski sejm projektu ustawy dopuszczaj膮cej ub贸j rytualny jest nie do przyj臋cia - o艣wiadczy艂 MSZ Izraela. Zaapelowa艂 do w艂adz Polski o niedopuszczenie do "jawnego zamachu na religijn膮 tradycj臋 narodu 偶ydowskiego".

Resort dyplomacji Izraela w komunikacie apeluje do polskiego sejmu, by "zrewidowa艂 swoj膮 decyzj臋", a od zaanga偶owanych stron oczekuje "znalezienia sposobu na unikni臋cie jawnego zamachu na religijn膮 tradycj臋 narodu 偶ydowskiego".

- Ministerstwo Spraw Zagranicznych nie komentuje o艣wiadczenia strony izraelskiej, kt贸rego adresatem jest polski sejm - powiedzia艂 zast臋pca dyrektora biura prasowego resortu dyplomacji Rafa艂 Sobczak.

W o艣wiadczeniu izraelskiego MSZ podkre艣lono, 偶e "Izrael jest rozczarowany decyzj膮 polskiego parlamentu".

- Historia Polski przeplata si臋 z histori膮 narodu 偶ydowskiego. Decyzja ta powa偶nie szkodzi procesowi przywracania 偶ydowskiego 偶ycia w Polsce. Jeste艣my zdumieni, 偶e spo艣r贸d wszystkich pa艅stw UE to w艂a艣nie Polska zakaza艂a uboju koszernego - oceni艂 izraelski resort.

W pi膮tek sejm odrzuci艂 rz膮dowy projekt ustawy dopuszczaj膮cej ub贸j zwierz膮t bez ich og艂uszania, czyli tzw. ub贸j rytualny. Projekt nowelizacji ustawy o ochronie zwierz膮t powsta艂 po wyroku Trybuna艂u Konstytucyjnego z listopada 2012 r., kt贸ry orzek艂, 偶e rozporz膮dzenie ministra rolnictwa z 2004 r., na podstawie kt贸rego dokonywany by艂 tego rodzaju ub贸j, by艂o sprzeczne z ustaw膮 o ochronie zwierz膮t, a przez to z konstytucj膮.

Jeszcze przed g艂osowaniem minister rolnictwa Stanis艂aw Kalemba apelowa艂 do pos艂贸w, by nie odrzucali projektu. Wskazywa艂, 偶e odk膮d w Polsce ub贸j bez og艂uszania zwierz膮t jest niedozwolony, eksport mi臋sa do kraj贸w islamskich i Izraela spad艂 o 70 proc. Zwraca艂 te偶 uwag臋, 偶e inni wielcy producenci 偶ywno艣ci w Europie dopuszczaj膮 w swoich krajach ub贸j rytualny. Powo艂ywa艂 si臋 tak偶e na wielowiekow膮 tradycj臋 tolerancji religijnej w Polsce.

Krytycznie wypowiedzia艂a si臋 tak偶e spo艂eczno艣膰 偶ydowska, w tym naczelny rabin Polski Michael Schudrich i reprezentuj膮cy gminy 偶ydowskie Piotr Kadlcik, a tak偶e Ameryka艅ski Komitet 呕ydowski (AJC) i dzia艂aj膮ca w USA 偶ydowska Liga Przeciw Znies艂awieniom (ADL).

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,MSZ-Izraela-zakaz-uboju-rytualnego-w-Polsce-nie-do-przyjecia,wid,15814162,wiadomosc.html?ticaid=110f2f

Zwyrodnialcy chc膮 Polakom narzuci膰 mordowanie z zimn膮 krwi膮 byd艂a...

Nie doczekanie...po Polakach trupie chyba....

Data: 2013-07-15 15:47:16
Autor: dante
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o
Dnia Mon, 15 Jul 2013 15:33:22 +0200, Tuskobus napisa艂(a):

[...]

W Polsce to by艂o ok. 20 zak艂ad贸w, kilka z nich nale偶a艂o do "szabes goj贸w" z PSL.
TV pokaza艂a par臋 razy te mordy jak biadolili, 偶e ludzie strac膮 prac臋
i takie tam pierdo艂y.
Jakby nie mogli "produkowa膰" normalnie.
Ale wiadomo... kasa.

Data: 2013-07-15 15:56:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o

U偶ytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ks0uh3$b15$1speranza.aioe.org...
[...]

G艂upota jest nieuleczalna.

rozbawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-15 16:04:16
Autor: dante
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o
Dnia Mon, 15 Jul 2013 15:56:54 +0200, Bogdan Idzikowski napisa艂(a):

[...]

Wiadomo艣膰 o chorobie zawsze spada na nas jak grom.
Ale zawsze mo偶esz jeszcze spr贸bowa膰 zmieni膰 lekarza.

Data: 2013-07-15 16:40:32
Autor: zdumiony
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51e3ffab$0$1447$65785112news.neostrada.pl...
rozbawiony

z czego tak rozbawiony?

Data: 2013-07-15 18:09:22
Autor: Wiesiaczek
Wojna z Izraelem o mordowane byd硂
On Mon, 15 Jul 2013 16:40:32 +0200, zdumiony wrote:

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:51e3ffab$0$1447$65785112news.neostrada.pl...
rozbawiony

z czego tak rozbawiony?

Przecie偶 napisa艂: Ze swojej nieuleczalnej g艂upoty :D

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2013-07-15 16:41:34
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-15 15:47, dante pisze:
[...]

Na soc.culture.polish ci膮gnie si臋 w艂a艣nie ciekawa dyskusja, jak jeden uczestnik napisa艂, 偶e w USA zakazano filmowania co si臋 robi w takich rze藕niach:

>Z tym, ze sposob w jaki PETA zdobyla informacje na temat tego, co sie dzialo w tej rzezni, a tkaze w innych rzezniach i na farmach spowodowal, ze kongress stamu Iowa uchwali prawo, ktore zakazuje filmowania tego, co tam sie dzieje bez zezwolenia wlascicieli, lub nadzorcow.<

Oczywiscie panie Jozku. Zakazac filmowania i informowania. Tym sposobem nikt nie wie wiec nie ma sprawy. A kto przeciw, ten wrogiem. Jak swego czasu z oponentami niewolnictwa. Wszak nie tak dawno temu zniewalanie czlowieka przez czlowieka bylo usankcjonowane zarowno prawnie jak i moralnie z wlasciwymi odnosnikami biblijnymi i wiekami uswiecona tradycja a ten ktory byl przeciw a nie za byl anormalnym przypadkiem godnym cenzury.

Data: 2013-07-15 15:59:18
Autor: dante
[...]

Aaa... a Majkel od Schudrich贸w to nawet grozi, 偶e zrezygnuje z piastowanego
stanowiska.
Dobre.
+ Ci ch艂opie na drog臋.

Data: 2013-07-15 16:31:52
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-15 15:59, dante pisze:
[...]

Schewach Weiss si臋 za nim wstawia...

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/weiss-o-zakazie-uboju-rytualnego-do-jakiej-granicy-parlament-moze-wkroczyc-do-talerza,339693.html

Do kurwy n臋dzy, dlaczego 呕ydzi robi膮 taki rejwach? Z jednej strony co chwila powtarzaj膮, 偶e ich jest niewiele w Polsce i bardziej szkodzimy muzu艂manom, a z drugiej strony tylko oni dr膮 ryja... Dlaczego muzu艂manie, kt贸rych w Polsce jest pono膰 o wiele wi臋cej, jak 呕yd贸w, nie podnosz膮 rabanu, tylko 呕ydzi.. A won u siebie decydowa膰 jak chcecie 偶y膰...

Data: 2013-07-15 16:45:50
Autor: dante
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o
Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:31:52 +0200, Tuskobus napisa艂(a):

[...]

Najprawdopodobniej w RP osiad艂y jakie膰 kozio艂ki co nie potrafi膮 sobie
zorganizowa膰 importu.

Data: 2013-07-15 17:04:04
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-15 16:45, dante pisze:
[...]

Jest ich tu ok. 3.5 mln, prawie wszyscy zakonspirowani..., w administracji....

A planuj膮 osiedli膰 ca艂y Izrael, ja wyp臋dz膮 Polak贸w...

Data: 2013-07-15 17:13:05
Autor: dante
Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o
Dnia Mon, 15 Jul 2013 17:04:04 +0200, Tuskobus napisa艂(a):

[...]

Eee tam zakonspirowani... kto ma oczy ten widzi.
No chyba, 偶e tylko patrzy.
Dlatego administracja kuleje.

A planuj膮 osiedli膰 ca艂y Izrael, ja wyp臋dz膮 Polak贸w...
To jaka艣 mitologia.

Data: 2013-07-15 17:33:49
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-15 17:13, dante pisze:
[...]

No na razie m贸wi si臋 o sprowadzeniu ok. 3 mln. i to by pasowa艂o, bo ju偶 5 mln Polak贸w wyp臋dzili, zgodnie z planem Geremka z 1981 roku...

Wojna z Izraelem o mordowane byd艂o