Wojna z PLAY!!!!

Data: 2011-02-17 23:45:46
Autor: Olo
Wojna z PLAY!!!!
On 2011-02-14 21:34, konsument wrote:
Proszę o pomoc. Nie działał mi modem w Play- jedna kreska. Złożyłem dwie
reklamacje w każdym miesiącu. Przeproszono i zaproponowano zadośćuczynienie 300
mb. Nie zgodziłem się, wypowiedziałem umowę, zażądałem odszkodowania z tytułu
nienależytego wykonania umowy. Taka możliwość była w umowie. Nie zgodzili się na
"rozwiązanie umowy za porozumieniem stron" pisząc to po 3 miesiącach od mojego
wypowiedzenia. Wypowiedzieli mi umowę, którą ja wcześnie wypowiedziałem. Na call
center powiedzieli że nie mogę wypowiedzieć umowy jeśli nie zapłaciłem
zaległości. W wypowiedzeniu napisali że jak zapłacę to wypowiedzenie zostanie
cofnięte. A jak nie to naliczona dodatkowa opłata za wcześniejsze zerwanie
umowy. Ja nastraszyłem ich art. 107 kw, i naliczyłem sobie odszkodowanie za moje
zszarpane nerwy, ale nie mam już siły, co mogę zrobić. Jak można wypowiedzieć
coś co jest wypowiedziane. Jak można cofnąć doręczone wypowiedzenie bez mojej
zgody. Czy ta firma działa zgodnie z przepisami?

nie do końca rozumiem - czy to internet mobilny ? bo jeśli tak to myślę, że nie masz racji - przecież taki internet nie ma szans, żeby działał WSZĘDZIE - nikt tego nie gwarantuje, a operator pokazuje mapkę zasięgu swojej sieci... Ponadto play daje przecież okres próbny z tego co pamiętam 7 dni - nie proponowali Ci nic takiego?
Miałem podobną sytuację, ale z internetem stacjonarnym ADSL Orange Freedom - podpisałem umowę na 6mbit - Orange niestety nie mógł mi podłączyć takiej prędkości i pomimo podpisanej wcześniej umowy, zaproponował jej zerwanie bez szkody dla obu stron. Nawet nie chcieli routera zakupionego za złotówkę ;)

Data: 2011-02-18 18:58:50
Autor: wujekfranek1979
Wojna z PLAY!!!!
On 2011-02-14 21:34, konsument wrote:

> [...]

podłączyć takiej prędkości i pomimo podpisanej wcześniej umowy,

zaproponował jej zerwanie bez szkody dla obu stron. Nawet nie chcieli

Ale zrozumcie jedną rzecz, to że jest to internet mobilny nie znaczy że z nim
biegam po mieście. Działał cały czas a jak zaczęła się promocja to przestał
działać a ja się nie ruszałem nim z domu. Był cały czas w tym samym miejscu
modem. Po prostu w mojej ocenie po podpisaniu aneksu uznali że mogą sobie
obniżyć przepustowość łącza i nikt się nie odważy zerwać umowy

Data: 2011-02-18 19:12:36
Autor: mvoicem
Wojna z PLAY!!!!
(18.02.2011 18:58), wujekfranek1979@go2.pl wrote:
[...]

To jest ogólnie przypadłość dostawców - jest ok aż nałapią tyle klientów
że przekroczą swoje możliwości i działa jak działa. Tak było co rok z
neostradą i okołoświątecznymi promocjami, tak było z moim byłym dostawcą
kablowym i tak widać jest z playem.

Poza tym, to niekoniecznie musi być wina Playa. Mógł ci się skiepścić
telefon/modem. Gdzieś w okolicy ktoś mógł coś wybudować co zakłóciło ci
zasięg.

p. m.

Data: 2011-02-18 19:22:25
Autor: mvoicem
Wojna z PLAY!!!!
(18.02.2011 19:12), mvoicem wrote:
[...]

BTW - tak właśnie się mści podpisywanie umów "z cyrografem", kiedy
dostępny jest prepaid. W tym momencie byś po prostu kupił sobie np.
orange free na kartę, zdjął simlocka z modemu (jeżelibyś w ogóle go
miał) i byłbyś szczęśliwy.

p. m.

Wojna z PLAY!!!!