Wojna z Rosją

Data: 2015-05-24 13:54:15
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Data: 2015-05-24 22:45:02
Autor: MarkWoydak
Wojna z Rosją
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:edaff891-a432-41a2-b48a-2398e49c75e0googlegroups.com...
Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Da nam przykład don Sebastian jak zwyciężać mamy! ;-)))

MW

Data: 2015-05-24 22:57:06
Autor: u2
Wojna z Rosją
W dniu 2015-05-24 o 22:54, kogutek444@gmail.com pisze:
Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

jak przygotuje swoja szabelke to pojade na swoim koguciku zdobywac maskwe:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-24 14:00:57
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:57:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

jak przygotuje swoja szabelke to pojade na swoim koguciku zdobywac maskwe:)

Jaka szabelka. Modlitewnik bojowy dostaniesz, jeden na dwóch oczywiście..

Data: 2015-05-24 23:14:10
Autor: u2
Wojna z Rosją
W dniu 2015-05-24 o 23:00, kogutek444@gmail.com pisze:
Jaka szabelka. Modlitewnik bojowy dostaniesz, jeden na dwóch oczywiście.

ciebie wezme jako kogucika, nawet bez szabelki bedziesz atakowac pazurkami:)

Data: 2015-05-24 14:18:10
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:14:09 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ciebie wezme jako kogucika, nawet bez szabelki bedziesz atakowac pazurkami:)

Od razu zdezerteruje. sam giń za PIS.

Data: 2015-05-25 15:08:00
Autor: andal
Wojna z Rosją
On Sun, 24 May 2015 23:14:10 +0200, u2 wrote:

W dniu 2015-05-24 o 23:00, kogutek444@gmail.com pisze:
Jaka szabelka. Modlitewnik bojowy dostaniesz, jeden na dwĂłch
oczywiście.

ciebie wezme jako kogucika, nawet bez szabelki bedziesz atakowac
pazurkami:)

ten kapus parchaty jest mocny tylko w dziobie

Data: 2015-05-24 23:09:17
Autor: Przedstawiciel_narodu
Wojna z Rosją
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Wojne na Ukrainie rozpoczął de bul, o mały włos i z Rosją nie zaczął...

Data: 2015-05-24 14:15:35
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:09:20 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Wojne na Ukrainie rozpoczął de bul, o mały włos i z Rosją nie zaczął...

Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Data: 2015-05-24 23:17:37
Autor: u2
Wojna z Rosją
W dniu 2015-05-24 o 23:15, kogutek444@gmail.com pisze:
Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

niemcy poszukuja ochotnikow na wojne religijna, a nie surowcowa:)

Data: 2015-05-24 23:26:35
Autor: Przedstawiciel_narodu
Wojna z Rosją
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a969d753-d6a4-4cf8-ac12-9d7d189fddf7googlegroups.com...
> [...]

Wojne na Ukrainie rozpoczął de bul, o mały włos i z Rosją nie zaczął...

Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Nie jestem taki głupi, żeby dać się skoszarować...

Data: 2015-05-24 14:40:48
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:26:37 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
> [...]
>
> Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Nie jestem taki głupi, żeby dać się skoszarować...

Wiemy, jesteś jeszcze głupszy i sie wysadzisz.

Data: 2015-05-24 23:50:14
Autor: Przedstawiciel_narodu
Wojna z Rosją

> Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Nie jestem taki głupi, żeby dać się skoszarować...

Wiemy, jesteś jeszcze głupszy i sie wysadzisz.

PO twoim trupie...

Data: 2015-05-24 23:47:57
Autor: Ajkos
Wojna ?

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości
Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Na razie jest generał. Jesienią zobaczymy jacy będą oficerowie.

Wojna z Rosją