Wojna z Rosją

Data: 2015-05-24 23:09:17
Autor: Przedstawiciel_narodu
Wojna z Rosją
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Wojne na Ukrainie rozpoczął de bul, o mały włos i z Rosją nie zaczął...

Data: 2015-05-24 14:15:35
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:09:20 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> Wojna z Rosją w tym roku czy dopiero w przyszłym?

Wojne na Ukrainie rozpoczął de bul, o mały włos i z Rosją nie zaczął...

Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Data: 2015-05-24 23:17:37
Autor: u2
Wojna z Rosją
W dniu 2015-05-24 o 23:15, kogutek444@gmail.com pisze:
Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

niemcy poszukuja ochotnikow na wojne religijna, a nie surowcowa:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-24 23:26:35
Autor: Przedstawiciel_narodu
Wojna z Rosją
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a969d753-d6a4-4cf8-ac12-9d7d189fddf7googlegroups.com...
> [...]

Wojne na Ukrainie rozpoczął de bul, o mały włos i z Rosją nie zaczął...

Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Nie jestem taki głupi, żeby dać się skoszarować...

Data: 2015-05-24 14:40:48
Autor: kogutek444
Wojna z Rosją
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:26:37 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
> [...]
>
> Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Nie jestem taki głupi, żeby dać się skoszarować...

Wiemy, jesteś jeszcze głupszy i sie wysadzisz.

Data: 2015-05-24 23:50:14
Autor: Przedstawiciel_narodu
Wojna z Rosją

> Nowa władza naprawi błąd Komorowskiego. Czuj się mięsem armatnim.

Nie jestem taki głupi, żeby dać się skoszarować...

Wiemy, jesteś jeszcze głupszy i sie wysadzisz.

PO twoim trupie...

Wojna z Rosją