Wojna z podstawowymi prawami natury

Data: 2011-10-13 17:55:17
Autor: abc
Wojna z podstawowymi prawami natury
Sposób potraktowania Biedronia przez Napieralskiego był wielce
charakterystyczny, a sprowadzał się do formuły "Poparcie sodomitów - tak;
sodomitom na listach SLD - nie".

Pomijając więc pijar, było to zachowanie jakoś tam zgodne z prawem
naturalnym, odkrywanym przez rozum ludzki jako konieczne dla istnienia
świata.

Tymczasem Janusz Palikot powyciągał tych wszystkich dziwnych ludzi, upchał
na listy wyborcze i zawiózł na ul. Wiejską w Warszawie.

Usłyszałem ostatnio opinię, że Ruch Poparcia to rodzaj "Samoobrony dla
inteligencji z wielkich miast". W znaczeniu socjologicznym jest to poniekąd
prawdziwe - tak jak ruch Leppera był odruchem sprzeciwu chłopów i ludności z
małych miast, tak ruch Palikota jest podobnym ruchem sprzeciwu wobec status
quo ze strony ludności miejskiej i osób z wyższym wykształceniem, studentów,
licealistów..

Ale jest zasadnicza różnica: Łyżwiński obłapiał, macał i gwałcił. kobiety!

Jakkolwiek jego zachowanie było oburzające, sprośne i prymitywne, to jednak
pozostawało zgodne z podstawowymi prawami natury, które głoszą, że samiec
ogląda się za samicą.

Tymczasem Palikot zgromadził samców obłapiających innych samców i
samco-samice, które same nie wiedzą, jaką mają płeć (a przynajmniej ja mam
problemy z ustaleniem ich płci właściwej).

To jest ekipa, która nie ma charakteru buntowniczego wobec warszawskiego
establishmentu, całej "warszawki", praw rynku, konieczności spłacania
kredytów itp. To jest załoga, która jawnie wypowiada wojnę prawu
naturalnemu!

Z tego powodu klubu parlamentarnego Ruchu Poparcia nie spotka los klubu
parlamentarnego Samoobrony, który został zjedzony przez Jarosława
Kaczyńskiego.

Żadna partia w Sejmie nie będzie chciała brać do swojego klubu
transwestytów, wojujących sodomitów, komunistek-feministek i innych
podobnych jegomości, których Palikot wprowadził na ulicę Wiejską.

Co więcej, wątpliwe jest, czy Donald Tusk będzie chciał - co już dziś
proponuje mu Palikot - wejść w koalicję z taką drużyną.

W porównaniu z dziwolągami od Palikota komusza ekipa Grzegorza
Napieralskiego zaczyna przedstawiać się dosyć przyzwoicie, nawet jeśli wiele
z tych osób ma długi staż w Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej.

Więcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/2126/ruch-palikota-to-samoobrona-dla-inteligencji-z-wielkich-mias

Data: 2011-10-13 19:04:46
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 13 październik 2011 17:55:

[...]

A jak i na czym, "sprzeciwie" wobec czego budowała swoje poparcie w społeczeństwie "Samoobrona" i na czyim sprzeciwie i wobec czego "Ruch Palikota"? Nawiasem gdyby samo zawiezienie kogoś na Wiejską wystarczało do zostania posłanką/posłem to w Polsce roiłoby się od takowych. Dla zdobycia mandatu potrzebne są jeszcze głosy min 5% głosujących.

Data: 2011-10-13 19:16:14
Autor: cytryna
> [...]

zostania posłanką/posłem to w Polsce roiłoby się od takowych. Dla zdobycia

mandatu potrzebne są jeszcze głosy min 5% głosujących.

*********************************

Dewiantów ci u nas dostatek, a i agentura Włodka i Anieli też nie śpi i głosuje
tak jak sponsor każe.

Data: 2011-10-13 19:19:26
Autor: Marek Czaplicki
cytryna pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 13 październik 2011 19:16:

[...]

Dlatego min każdemu mówię. Idź, glosuj bo jak nie ty to kto inny zagłosuje za ciebie. Trudno mieć pretensje do ludzi, że głosują tak a nie inaczej. Myślę, że trochę pieniędzy wydawanych przez partie polityczne na badania opinii dotyczących preferencji wyborczych, mogłoby iść na badania: jacy ci nasi wyborcy właściwie są, czym się kierują, co im się w nas nie podoba? Wtedy nie byłoby takich kwiatków.

Data: 2011-10-16 21:33:13
Autor: pluton
Wojna z podstawowymi prawami natury

Dewiantów ci u nas dostatek,

30%

Nullification

Data: 2011-10-13 19:42:03
Autor: Dxs

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e970a03$0$5812$65785112news.neostrada.pl...
Sposób potraktowania Biedronia przez Napieralskiego był wielce
charakterystyczny, a sprowadzał się do formuły "Poparcie sodomitów - tak;
sodomitom na listach SLD - nie".
Tak, tylko dewotko zajebana najpierw zróbcie porządek w Kosciotrupie Rzymsko Pedofilskim, gdzie dochodzi do molestowania DZIECI..
a potem bedziesz sie zajmować DOROSŁYMI obcymi ludzmi.
ps.Petz cie jebał.

Data: 2011-10-14 13:33:46
Autor: matusm
[...]

Od poczatku o to chodziło aby PZPR ze  swym ramieniem SB rosło w znaczeniu,dokonać legalizacji przez  wyborców do sejmu,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Wojna z podstawowymi prawami natury