Wojny, protesty... Ofiary.

Data: 2009-08-29 23:50:32
Autor: Lorn
Wojny, protesty... Ofiary.
http://freakymartin.com/2008/02/08/the-best-photos-of-xx-xxi-century-48-pieces/

Trzeba nam więcej? Historia nie uczy... Historia pielęgnuje, wychowuje nowych oprawców, morderców, dyktatorów.

Data: 2009-08-29 23:57:06
Autor: jadrys
Wojny, protesty... Ofiary.
Lorn pisze:
http://freakymartin.com/2008/02/08/the-best-photos-of-xx-xxi-century-48-pieces/ Trzeba nam więcej? Historia nie uczy... Historia pielęgnuje, wychowuje nowych oprawców, morderców, dyktatorów.

Wstrząsające...  i refleksyjne zarazem..

Data: 2009-08-29 18:16:41
Autor: Mariusz Merta
qrka wodna, wzruszyłem się, jest pan wrażliwy...
z pańską wrażliwością powinien pan pracować w burdelu albo
jakimś powiatowym komitecie piekłoszczki pzpr :-))))
Mariusz Merta

P.S.
Komunizm wymordował więcej ludzi od nazizmu i nadal morduje ludzi
mme

Data: 2009-08-30 19:59:02
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Nie komunizm, panie Merta, tylko paru zbirów których niektórzy zaślepieni nazywają komuchami..

Wojny, protesty... Ofiary.