Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo

Data: 2013-05-06 10:35:15
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
Co ten cholerny Kaczor zrobił z tym narodem! Jak mu nie wstyd? Powinien natychmiast podać się do dymisji, udać się na pielgrzymkę do Ziemi Świętej i ufundować kilka pomników bohaterów powstania w gettcie.

Podzielił ludzi, bezczelny typ, na:
- kanoniarzy i nikoniarzy;
- zwolenników i przeciwników zamachu;
- tych, co lubią Biedronia i co go nie lubią;
- tych co stali tam gdzie ZOMO i resztę;
- tych co mieli bar micwę i tych od pierwszej komunii;
- zwolenników welurowych i gumowych dywaników.

--
Dla mnie autorytetem jest pan Adam Michnik i cała redakcja Gazety Wyborczej,
to dzięki nim właśnie nie muszę w ogóle myśleć samodzielnie!

Miranda

Data: 2013-05-06 10:00:49
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail Miranda@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Podać się do dymisji? Z jakiej funkcji?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2013-05-06 12:10:36
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:06052013.6163A8DBbudzik61.poznan.pl...
[...]

Prezesa..... Rady Ministrów, oczywiście. Przecież nadal rządzi, bo to przez niego taki burdel. I to on nie kontrolował w latach 2007-2010 dotacji dla rolników. Nie oglądasz telewizji, że się tak dopytujesz?

--
Miranda

Data: 2013-05-06 13:58:37
Autor: misiek

Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> napisał w wiadomości news:51878194$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

wiedzialem ze sloiki i lemingi sa pojebane i bezmozgie, ale zeby do tego stopnia ? gosciu - poprawiles mi humor na reszte dnia dzis... LOL

Data: 2013-05-06 14:37:52
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-05-06 13:58,  *misiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]

wiedzialem ze sloiki i lemingi sa pojebane i bezmozgie, ale zeby do tego
stopnia ? gosciu - poprawiles mi humor na reszte dnia dzis... LOL

I tak to kolejny raz doświadczyliśmy, że jak nie wyłożysz prostymi słowami to ci "niezależnie" myślący nie załapią :)

FUT: pregierz
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-05-06 14:51:30
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:km86es$105$1mx1.internetia.pl...

[...]

A jak bozia rozdawała rozum, to stałeś w kolejce, żeby się zapisać do PiSu?

--
Miranda

Data: 2013-05-07 00:11:00
Autor: misiek

Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> napisał w wiadomości news:5187a73a$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie - stalem po urode... :)
nastepnym razem pisz po calosci z przekasem, bo tak to wyglada jakbys byl troche w ciazy. Sygnature za pozno przeczytalem :P

Data: 2013-05-07 07:52:56
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:km9aa9$luv$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dawaj fotkię! ;-)

nastepnym razem pisz po calosci z przekasem, bo tak to wyglada jakbys byl troche w ciazy. Sygnature za pozno przeczytalem :P

Dobra, dobra. Z żadnym przekąsem. Piszę jak jest.

--
Miranda Max-Kolanko

Data: 2013-05-06 14:26:13
Autor: Diabełson
W dniu 2013-05-06 12:10, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
[...]

Pierdolisz, aż miło :D

Data: 2013-05-06 14:50:20
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:km87h0$ddp$1speranza.aioe.org...
[...]

Widziałam na własne oczy, jak taki jedne, brzydki z pyska i rudy na górze mówi, że będziemy zwracać pieniądze rozdane rolnikom w latach 2004-2006.
Rudy był (i nie Irlandczyk), więc chyba na kasie się zna, co nie?

--
Miranda

Data: 2013-05-06 14:53:46
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2013-05-06 14:50, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:

pieniądze rozdane rolnikom w latach 2004-2006.

Dokładnie o te pieniądze chodzi.
A tobie chodzi o co?

--
RomanS
___________________

Data: 2013-05-06 15:05:47
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Roman Stachowiak" <romansta@wp.pl> napisał w wiadomości news:5187a7da$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-06 14:50, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:

pieniądze rozdane rolnikom w latach 2004-2006.

Dokładnie o te pieniądze chodzi.
A tobie chodzi o co?

Chodzi mi o to, że miały być rozdane w latach 2004-2006, a ich wydawanie miało byc skontrolowane w latach 2007-2010. A nie zostało skontrolowane, z winy cholernego Kaczora, bo jego rząd upadł i tym samym pozwolił przejąć władzę kurwom i złodziejom.

--
Miranda

Data: 2013-05-06 16:07:02
Autor: z
W dniu 2013-05-06 15:05, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
[...]

Widzę że masz duże pokłady wiary w inteligencję czytających.
Uważaj bo każdy zrozumie po swojemu i dostaniesz i od jednych i od drugich. :-)

Data: 2013-05-07 07:53:56
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5187b907$0$1255$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A niech biją. Od swojego nie boli, od wroga mnie p...li.

--
Miranda

Data: 2013-05-06 16:17:22
Autor: Pawel O'Pajak
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
Powitanko,

Podać się do dymisji? Z jakiej funkcji?

Z funkcji uzytkownika Usenetu, ktory trollingu (prymitywnego zreszta) nie umie rozpoznac po krotkim looknieciu na topic;-)
Kolina nauczyl sie pisac i wrocil;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-05-06 16:00:57
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail opajak@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Podać się do dymisji? Z jakiej funkcji?

Z funkcji uzytkownika Usenetu, ktory trollingu (prymitywnego zreszta) nie umie rozpoznac po krotkim looknieciu na topic;-)
Kolina nauczyl sie pisac i wrocil;-)

:)
chyba sam przez to stałem sie trollem

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2013-05-06 19:23:35
Autor: Big Jack
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
W wiadomości
*Pawel O'Pajak* napisał(-a):

Kolina nauczyl sie pisac i wrocil;-)

Nauczycielka: Pan widział jak syn pisze?
Ojciec: Nieważne jak, ważne co.
;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 11:32:07
Autor: Big Jack
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
W wiadomości
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

[...]

NTG!
hint: alt.support.schizophrenia

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 11:49:41
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:km7tah$n4c$1node1.news.atman.pl...
[...]

hint: jestem.glupi.albo.nie.potrafie.czytac.zdan.dluzszyczh.niz.czterowyrazowe.hasla.wyborcze

--
Miranda

Data: 2013-05-06 12:09:45
Autor: Deflegmator
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
"Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> Wrote in
jestem.glupi.

-- Miranda

Owszem, jesteś. --
Deflegmator -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-05-06 12:11:34
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@M.pl> napisał w wiadomości news:km7vhc$ph7$1node1.news.atman.pl...
"Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> Wrote in

jestem.glupi.

Owszem, jesteś.

--
Miranda

Data: 2013-05-06 12:28:01
Autor: Big Jack
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

jestem.glupi

Zdarza się, ale nie widzę potrzeby żebyś obnosił(-a?) się z tym jak kura z jajem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 12:35:46
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:km80j6$qmn$1node1.news.atman.pl...
W wiadomości
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

jestem.glupi

Zdarza się, ale nie widzę potrzeby żebyś obnosił(-a?) się z tym jak kura z jajem.

Ty możesz a mnie zabraniasz?

--
Miranda

Data: 2013-05-06 22:50:23
Autor: Big Jack
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

Ty możesz a mnie zabraniasz?

Doszukany się przez ciebie zakaz dowodzi słuszności twojego zdania o
sobie, a ja dalej twierdzę, że nie ma potrzeby żebyś to wszem, wobec i
każdemu z osobna głosił. Z mojej strony EOT, bo próbujesz mnie ściągnąć
do swojego poziomu żeby pokonać doświadczeniem.
PLONK for ever

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 15:32:37
Autor: huri_khan
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
Dnia Mon, 6 May 2013 10:35:15 +0200, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
napisał(a):

[...]

A ja mam Pentaxa i obaliłem Twoje teorie. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-05-06 15:40:36
Autor: kogutek444

napisał(a):

> [...]

> - kanoniarzy i nikoniarzy;

A ja mam Pentaxa i obaliłem Twoje teorie. -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]

W buty sobie go wsadź, będziesz wyższy. SONY rządzi.

Data: 2013-05-07 23:52:14
Autor: huri_khan
Dnia Mon, 6 May 2013 15:40:36 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com napisał(a):

W buty sobie go wsadź, będziesz wyższy. SONY rządzi.

Rządzi ten co robi zdjęcie ale masz prawo uważać inaczej, ja nie mam
zamiaru tego udowadniać. --