Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo

Data: 2013-05-06 11:32:07
Autor: Big Jack
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
W wiadomości
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

[...]

NTG!
hint: alt.support.schizophrenia

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 11:49:41
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:km7tah$n4c$1node1.news.atman.pl...
[...]

hint: jestem.glupi.albo.nie.potrafie.czytac.zdan.dluzszyczh.niz.czterowyrazowe.hasla.wyborcze

--
Miranda

Data: 2013-05-06 12:09:45
Autor: Deflegmator
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
"Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> Wrote in
jestem.glupi.

-- Miranda

Owszem, jesteś. --
Deflegmator -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-05-06 12:11:34
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@M.pl> napisał w wiadomości news:km7vhc$ph7$1node1.news.atman.pl...
"Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> Wrote in

jestem.glupi.

Owszem, jesteś.

--
Miranda

Data: 2013-05-06 12:28:01
Autor: Big Jack
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

jestem.glupi

Zdarza się, ale nie widzę potrzeby żebyś obnosił(-a?) się z tym jak kura z jajem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 12:35:46
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:km80j6$qmn$1node1.news.atman.pl...
W wiadomości
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

jestem.glupi

Zdarza się, ale nie widzę potrzeby żebyś obnosił(-a?) się z tym jak kura z jajem.

Ty możesz a mnie zabraniasz?

--
Miranda

Data: 2013-05-06 22:50:23
Autor: Big Jack
*Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

Ty możesz a mnie zabraniasz?

Doszukany się przez ciebie zakaz dowodzi słuszności twojego zdania o
sobie, a ja dalej twierdzę, że nie ma potrzeby żebyś to wszem, wobec i
każdemu z osobna głosił. Z mojej strony EOT, bo próbujesz mnie ściągnąć
do swojego poziomu żeby pokonać doświadczeniem.
PLONK for ever

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo