Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo

Data: 2013-05-06 15:32:37
Autor: huri_khan
Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
Dnia Mon, 6 May 2013 10:35:15 +0200, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
napisał(a):

Co ten cholerny Kaczor zrobił z tym narodem! Jak mu nie wstyd? Powinien natychmiast podać się do dymisji, udać się na pielgrzymkę do Ziemi Świętej i ufundować kilka pomników bohaterów powstania w gettcie.

Podzielił ludzi, bezczelny typ, na:
- kanoniarzy i nikoniarzy;

A ja mam Pentaxa i obaliłem Twoje teorie. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-05-06 15:40:36
Autor: kogutek444

napisał(a):

> [...]

> - kanoniarzy i nikoniarzy;

A ja mam Pentaxa i obaliłem Twoje teorie. -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]

W buty sobie go wsadź, będziesz wyższy. SONY rządzi.

Data: 2013-05-07 23:52:14
Autor: huri_khan
Dnia Mon, 6 May 2013 15:40:36 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com napisał(a):

W buty sobie go wsadź, będziesz wyższy. SONY rządzi.

Rządzi ten co robi zdjęcie ale masz prawo uważać inaczej, ja nie mam
zamiaru tego udowadniać. --