Wojownicy boga

Data: 2011-11-07 10:07:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojownicy boga
-- -- - W Polsce za chwilę wyrośnie armia wiernych wojowników boga. W miejscach ustronnych powstaną tajne obozy. Specjalni konsultanci zostaną ściągnięci z tego, co pozostało jeszcze po Al Kaidzie. Oto jak - niczym kot ogonem - odwraca się historia.

Całkiem nie tak dawno jeszcze, to Polska szkoliła terrorystów arabskich, za bardzo się jednak do tego nie przyznając. Minęło trochę lat, a być może tamci drudzy będą mieli okazję się odwdzięczyć. Zaczną szkolić niektórych z nas. A wszystko przez słowa pana biskupa Krzysztofa Zadarko. Podczas jakiejś mądrej konferencji w Koszlainie ten mimo wszystko niedorżnięty jednak naśladowca mułły Omara powiedział:

Mamy być przygotowani do oddania życia za wiarę. To wynika z naszego chrześcijaństwa, a tym bardziej z kapłaństwa. (...) Gotowość do męczeństwa wymaga nie tylko świadectwa, ale także głębokiego namysłu, modlitwy i rozważania".

Uwaga więc wszyscy niedowartościowani i niedopieszczeni przez życie doczesne: nadchodzi czas dla was. Apeluję do wszelkiej maści Terlikowskich, czy innych Tekielich i im podobnych, by czym prędzej wstąpili w szeregi nieustraszonych bojowników pana boga. On czeka na waszą ofiarę życia. Po krótkim przeszkoleniu, będziecie mogli bez przeszkód i w miarę profesjonalnie wysadzić się w powietrze w rychliwym centrum miasta. Oddacie życie za wiarę, będziecie męczennikami. A w niebie wiadomo: stada hurys czyli dziewic z zadatkami na tanie acz urocze kurwy, i takie tam inne przyjemności, które skrzętnie omijały was na ziemskim padole. Zamiast powiedzieć żyć nie umierać, zakrzyknąć należy umierać nie żyć. No co matoły? Uwolnijcie nas od siebie. Naprzód.?
poniedziałek, 07 listopada 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/11/2447.html

Data: 2011-11-07 11:53:59
Autor: jadrys
Wojownicy boga

Całkiem nie tak dawno jeszcze, to Polska szkoliła terrorystów arabskich,

Skąd takie wieści?

Data: 2011-11-07 13:25:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojownicy boga

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j98dl4$5bl$1node2.news.atman.pl...

Całkiem nie tak dawno jeszcze, to Polska szkoliła terrorystów arabskich,

Skąd takie wieści?

Gdybyś kmiotku nie wyciął całego mojego postu, to byś wiedział. Tam był link - to dla informacji nierozgarniętego.

Data: 2011-11-07 16:21:33
Autor: stevep
Wojownicy boga
Dnia 07-11-2011 o 13:25:59 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Zaraz nazwie cię niekulturalnym.

--
stevep

Data: 2011-11-07 21:56:36
Autor: MH
Wojownicy boga
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

UĹźytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci news:j98dl4$5bl$1node2.news.atman.pl...

> SkÄ&#65533;d takie wieĹ&#65533;ci?

GdybyĹ&#65533; kmiotku nie wyciÄ&#65533;Ĺ&#65533; caĹ&#65533;ego mojego postu, to byĹ&#65533; wiedziaĹ&#65533;. Tam byĹ&#65533; link - to dla informacji nierozgarniÄ&#65533;tego.

===============

Olej trolla !!!

MH

Data: 2011-11-07 22:25:55
Autor: zeusx
Wojownicy boga

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb79fda$0$2188$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Takie wnioski moze wyciągnac tylko totalny ignorant nie mający pojęcia o chrześcijaństwie.
zx
 ps. naprawdę widzisz juz kapłanów obwiązanych dynamitem?

Data: 2011-11-07 22:47:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojownicy boga

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j99id1$9e1$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli wycina się zdania z kontekstu i w dodatku usuwa link, to można zibaczyć diabła na istrzu szpilki.
Tu jest cały tekst: http://revelstein.blox.pl/2011/11/2447.html

Data: 2011-11-07 22:44:14
Autor: kefirh
Wojownicy boga