Wojska USA w Niemczech

Data: 2020-06-18 13:40:01
Autor: Stachu Chebel
Wojska USA w Niemczech
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 20:27:37 UTC+2 użytkownik Kamil napisał:
Witam

A ja pytam. Przed kim Amerykanie mają bronić Niemców? Przed Polakami, Francuzami, czy Anglikami?

Niemcami.

Data: 2020-06-18 23:13:48
Autor: Arek
Wojska USA w Niemczech

Stachu Chebel napisał(a) w wiadomości:
<5ce428cd-2811-40ae-bb23-4a05885afb5fo@googlegroups.com>...
[...]

  Wojska amerykańskie w Niemczech mają niezmienną rolę od II wojny
- zniechęcać Niemcy do wojny. Czasem chyba zbyt skutecznie...
Poza tym mają tam całkiem sprawne zaplecze logistyczne.
  Przeniesienie części do Polski nie byłoby najgorszym pomysłem,
gdybyśmy nie musieli za to zapłacić. Ale skoro stawiamy na wojska
najemne to zapłacimy.
  Teraz niejaki Anrzej D. został wezwany na 24 czerwca do Waszyngtonu
na ostatnie spotkanie z biznesmenem Donaldem T. Sumy padną konkretne...

Arek

Wojska USA w Niemczech