Wojska sowieckie miały poprzeć czeską "aksamitną rewolucję"?

Data: 2013-04-03 23:17:23
Autor: Jacek Biały
Wojska sowieckie miały poprzeć czeską "aksamitną rewolucję"?
Historycy twierdzą, że z niektórych dokumentów wynika, że stacjonujące wówczas w kraju oddziały sowieckie w sile 70 tys. żołnierzy w razie otwartego konfliktu miały powstrzymywać działania służby bezpieczeństwa.
http://www.rp.pl/artykul/36,996251-Wojska-sowieckie-mialy-poprzec-- czeska-- aksamitna-rewolucje-.html

A nas Kuron straszyl powtorka stanu wojennego...
jb

Data: 2013-04-08 22:10:20
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-03 23:17, Jacek Biały pisze:
[...]

Jak czymś takim można było straszyć?. Prawdziwy Polak nigdy nie czuł się bezpieczniej niż w stanie wojennym.

Data: 2013-04-08 22:43:35
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kjv86n$a9d$1node2.news.atman.pl...
[...]

:-DDD
A skradziony sygnet znalazles?
Nie?  to po ch... zescie wprowadzali stan wojenny?

Data: 2013-04-09 10:08:51
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-08 22:43, jr pisze:

[...]

Żeby zapewnić ludziom spokój, od takich jak pewna pani, która jako motorniczka tramwaju stanęła w środku miasta i oznajmiła, pasażerom posiadającym bilety - "wypier*alać, ten tramwaj dalej nie jedzie".. Zaiste, sam nie wiem co bym zrobił gdybym jechał tym tramwajem, najprawdopodobniej pożyczyłbym pały od ZOMOwca i przywołał osobiście tą dzisiejszą "bohaterkę narodową" do porządku.

Data: 2013-04-09 22:29:02
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk0ia9$gm7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zbuduj sobie komuchu prywatny chlew, w nim zamieszkaj spokojnie, bezpiecznie i ludziom tez daj spokoj.

Data: 2013-04-12 12:51:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-09 22:29, jr pisze:

Żeby zapewnić ludziom spokój

Zbuduj sobie komuchu prywatny chlew, w nim zamieszkaj spokojnie, bezpiecznie i ludziom tez daj spokoj.

To ty i ta twoja kamratka z tramwaju zrobiliście sobie z Polski prywatny chlew. Chcesz wyrzucać ludzi z tramwaju to sobie go kup i załóż z panią Henryką prywatną linię tramwajową.

Data: 2013-04-12 15:26:44
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk8oun$bgq$1node2.news.atman.pl...

| To ty i ta twoja kamratka z tramwaju zrobiliście sobie z Polski prywatny
| chlew. Chcesz wyrzucać ludzi z tramwaju to sobie go kup i załóż z panią
| Henryką prywatną linię tramwajową.

:-DDD
A skad wiesz, ze takiej nie posiadam?

Wojska sowieckie miały poprzeć czeską "aksamitną rewolucję"?