Wojsko Macierewicza będzie miało swoje święto!

Data: 2018-08-15 06:59:55
Autor: Ciemny Lud
Wojsko Macierewicza będzie miało swoje święto!
https://wiadomosci.wp.pl/mariusz-blaszczak-zdecydowal-wojska-obrony-terytorialnej-beda-mialy-swoje-swieto-6284345868359809a

"Mariusz Błaszczak zdecydował: Wojska Obrony Terytorialnej będą miały swoje
święto. Najmłodszy rodzaj sił zbrojnych w Polsce będzie miał swoje własne święto. -
Podjąłem decyzję, aby ustanowić Święto Wojsk Obrony Terytorialnej w dniu 27
września - ogłosił w przeddzień Święta Wojska Polskiego szef MON Mariusz
Błaszczak."

https://wiadomosci.wp.pl/siedziba-wojsk-obrony-terytorialnej-bedzie-w-toruniu-dzieki-poslance-annie-sobeckiej-6227620306155649a

Brawo! Brawo! Czy A.Macierewicz wraca (wrócił/był w niej ciągle) do gry?

CL

Data: 2018-08-15 16:48:08
Autor: Pajdak
W dniu 15.08.2018 o 06:59, Ciemny Lud pisze:
[...]

Polaczkom znowu się wydaje, że mają szansę uciec z pod niewoli u naszego niemieckiego Pana. Te kilku polaczkowatych żołdaków może naszemu niemieckiemu Panu naskoczyć.

CL

Data: 2018-08-16 17:00:40
Autor: Pajdak
W dniu 16.08.2018 o 14:45, Ciemny Lud pisze:

[...]

Przestań się polaczku podszywać po de mnie! Jak z powrotem nasze Niemcy przywrócą u was rządy PO, to was puścimy kominem w krematoriach za to.

CL

Wojsko Macierewicza będzie miało swoje święto!