Wojtuś przysrał Wojtusiowi wbrew Lesiowi.

Data: 2009-12-14 12:01:21
Autor: cirrus
Wojtuś przysrał Wojtusiowi wbrew Lesiowi.
# 13 grudnia eurodeputowany SLD Wojciech Olejniczak wziął udział w śniadaniu w Radiu ZET. Nie jadł, tylko mówił.
- Dla mnie - oświadczył - generał Jaruzelski nie jest bohaterem. Ja oczywiście niewiele pamiętam, ale analizując ówczesną sytuację.
Z tej analizy wyszło panu posłowi, że sytuacja była wtedy fatalna. Co więcej rozumem własnym doszedł do wniosku, że to nie strajki doprowadziły do gospodarczego spustoszenia, tylko knowania ówczesnej władzy.
- Ludzie chcieli pracować, ale nie mogli. I to obciąża ówczesną władzę. Dziwię się niektórym moim kolegom, którzy chcą ten stan bronić. To też słowa gwiazdy SLD.
Bardzo przepraszam pana Generała, że często i dobrze mówiłem mu swego czasu o Olejniczaku. Przepraszam wszystkich wyborców i zwolenników lewicy, że w ogóle utorowałem mu drogę do kariery politycznej. Bardzo proszę już nigdy więcej nie krępować go swoimi głosami. Nie wiem tylko doprawdy, co poradzić, żeby mogli Państwo teraz odróżnić pana Wojtka od pana Bielana, pana Szczygły i całej tej pisowskiej hałastry porównującej człowieka, który uchronił Polskę przed morzem krwi, zesłańca i frontowego żołnierza do hitlerowskiego zbrodniarza Demianiuka.
Wszystko, co mogę zrobić, to dać świadectwo, że ojciec europosła dał się poznać jako naprawdę porządny człowiek. Był członkiem egzekutywy Komitetu Wojewódzkiego PZPR w Skierniewicach, przodującym rolnikiem, który pracował, co sił, żeby w sklepach był nie tylko ocet. Miał szczęście - mógł siać, orać i zbierać, bo nie miał wokół siebie "Solidarności". No i Wojtuś był jeszcze malutki, ot taki chłoptaś w krótkich spodenkach. #
Ze strony:
http://leszek-miller.blog.onet.pl/Wojtus,2,ID396134297,RS1,n

--
stevep

Data: 2009-12-14 13:09:13
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hg532p$tvl$1news.vectranet.pl...
[...]

A co tu rozumować. Do stanu wojennego, Polacy uzyskiwali coraz więcej swobód, wolności i jawności życia politycznego, gospodarczego i społecznego. Odkrywali afery z wywożeniem na Zachód i Wschód luksusowych towarów, wsztsymywali ten przetępczy proceder władzy, jakościowy towar, o jakim Polacy ni śnili, nagle zaczął ukazywać się na rynku. A po stanie wojennym wiadomo, jak się to skończyło, Po;laków za mordę, towar z powrotem na lewo i prawo szedł sprzedawany i puste półki wróciły i wprowadzono kartki dla Polaków, nawet na papierosy...

I tym sposobem uzyskano Polaków spolegliwość i bierną postawę do targowicy w 1989 roku.

boukun

boukun

Data: 2009-12-14 16:30:21
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg5a65$lhk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ty pamiętasz czasy z przed stanu wojennego i tamte braki towarów, czy ktoś opowiadał ci bajki?

--
stevep

Wojtuś przysrał Wojtusiowi wbrew Lesiowi.