Wokalista zespołu Behemoth

Data: 2011-11-06 11:11:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Wokalista zespołu Behemoth
-- -- - Nergal, wokalista zespołu Behemoth, nie schodzi z pierwszych stron gazet. Tym razem dzięki niezastąpionemu w sezonie ogórkowym Ryszardowi Nowakowi, specjaliście od rzeczy ulotnych i wyimaginowanych.

Otóż ów Nowak, idzie do sądu z oskarżeniem, że Darski obraził go jako katolika utworem "Chwała mordercom [św.] Wojciecha", który 14 lat temu ukazał się na jednej z płyt zespołu. Zespół dalej bezczelnie grywa ten numer, a nowakowa katolicka dusza jest w ten sposób permanentnie niszczona, poniżana i deflorowana przez bluźnierczy tekst. I w gruncie rzeczy to nawet chuj z tym Wojciechem, bo gorzej, że w tekście są też obrazoburcze i niepochlebne odniesienia do tego, którego relikwie uratowały Boeinga. Tak, tak, ten "niedołężny ślepiec z Watykanu" to nie kto inny jak ten i ów - twierdzi Nowak.

Cieszy w tym wszystkim to, że pan Nowak pokornie i bez protestu a nawet z radością i wyjątkowym zaangażowaniem, włączył się w kampanię promocyjną zespołu Behemoth. Co prawda mnie taka muzyka nie grzeje, ale uznaję, że każdy gest czy wysiłek włożony w promocje muzyki, malarstwa czy  rzeźby (pozdrawiam przy okazji panią Nieznalską), godny jest uznania i pochwały. Szacun więc dla Nowaka.

Z drugiej strony problem polega nie na tym, czy Nowak lubi Nergala, tylko czy jest poczytalny. I być może tym właśnie w pierwszej kolejności winien zająć się sąd, bo inaczej to nie wygrzebie się spod zalewających go lawinowo pozwów od różnych wariatów. A już zupełnie na poważnie to stwierdzić chciałbym, że ten w sumie biedny człowiek Nowak, znacznie bardziej szkodzi kościołowi i katolikom, niż dwóch Nergali razem wziętych i podniesionych do kwadratu. Mnie akurat to cieszy, acz mogę być w swej radości osamotniony.? A wy? A wy módlcie się o to by Nowak był zdrowy a Nergal za czyny swe, myśli i tak dla zasady, smażył się w tym mitycznym piekle. No, to z bogiem.
niedziela, 06 listopada 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/11/2446.html

Data: 2011-11-06 11:24:09
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

kolego, czy tuszk się odnalazł i czy coś wymyślił poza objęciem stanowiska szefa ojro_pejsatego_kołchozu ?

Data: 2011-11-06 13:12:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j95qop$f0o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kolego! Zdrowy na umyśle jesteś. Bańka ci pracuje? Jeśli tak - pisz do rzeczy!

Data: 2011-11-06 12:30:33
Autor:
> [...]

> szefa ojro_pejsatego_kołchozu ?

Kolego! Zdrowy na umyśle jesteś. Bańka ci pracuje? Jeśli tak - pisz do rzeczy!

 kolego czy twój umysł jeszcze pracuje, bo widzę, że zatrzymał się na sprawach
małych, miałkich i gw_no ważnych, czy u was w tej centrali myśli tylko donald, jak dostać kopa na stanowisko szefa ke ?
aha, kto wygrał wybory, kiedy będzie powołany nowy rząd i kiedy będzie "expose" o podwyżkach w nowym roku ?
11.11.2011 przy piramidach w gizie będą wywoływać imię szatana, może podskoczysz do egiptu zgodnie z sugestią kaczora ? --

Data: 2011-11-06 14:32:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j95ul9$pbp$1inews.gazeta.pl...

> [...]

11.11.2011 przy piramidach w gizie będą wywoływać imię szatana, może
podskoczysz do egiptu zgodnie z sugestią kaczora ?

Rozumiem i współczuję. W związku z wyrzuceniem niektórych członków z partii reszta dostała pomieszania zmysłów, czego jesteś przykładem.

Data: 2011-11-06 14:33:36
Autor: u2
W dniu 2011-11-06 13:30, aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
11.11.2011 przy piramidach w gizie będą wywoływać imię szatana, może podskoczysz do egiptu zgodnie z sugestią kaczora ?

To Donald Duck sugerowal udzial w tych behemotaliach ? :)

Wokalista zespołu Behemoth