[foto] Wokół Brennej

Data: 2014-10-13 08:52:34
Autor: bans
[foto] Wokół Brennej
Data: 2014-10-14 00:19:42
Autor: Jacek G.
[foto] Wokół Brennej
W dniu 2014-10-13 08:52, bans napisał(a)::
No, za tydzień będzie już bardzo kolorowo!

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_10_12WokoBrennej#slideshow/6069360942329522530

No fajnie, a my zrobiliśmy w ostatnią niedzielę znacznie lżejszą wycieczkę - też na rowerach w okolicach Istebnej. Postanowiłem uzupełnić zaległości i dotrzeć na Trójstyk, gdzie jeszcze nigdy nie byłem. Niby nic szczególnego, ale miejsce jakby trochę na końcu świata i warto go odwiedzić zanim obok nie zbudują po słowackiej stronie autostrady Skalite - Czadca.
Również po raz pierwszy udało się rzucić okiem na Muzeum Świerka Istebniańskiego.
Natomiast przykre wrażenie sprawił budynek PTSM "Zaolzianka" zamknięty i wystawiony na sprzedaż - nic o tym nie wiedziałem.
Trasa liczyła ok 40 km i przebiegała głównie spokojnymi asfalcikami. Dobra na mokrą pogodę, gdy w lesie zbyt dużo błota oraz dla początkujących kolarzy górskich dla poćwiczenia kondycji, jako, że technicznie nie ma żadnych trudności, natomiast jest trochę asfaltowych podjazdów (w sumie ok. 800 m) rozłożonych na kilka "rat".
Fotorelacja tutaj:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202014/Rowery%20Trojstyk

I byłoby fajnie, gdyby nie koszmarne korki w drodze powrotnej - do Katowic wracaliśmy równo 3 godziny.
--
Jacek G.

Data: 2014-10-14 08:40:58
Autor: bans
[foto] Wokół Brennej
W dniu 2014-10-14 o 00:19, Jacek G. pisze:

wycieczkę - też na rowerach w okolicach Istebnej. Postanowiłem uzupełnić
zaległości i dotrzeć na Trójstyk, gdzie jeszcze nigdy nie byłem.

Raz tam próbowałem dotrzeć, ale zabłądziłem :))) Ale miejsce baaardzo malownicze.

Fotorelacja tutaj:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202014/Rowery%20Trojstyk

Piykne :)

I byłoby fajnie, gdyby nie koszmarne korki w drodze powrotnej - do
Katowic wracaliśmy równo 3 godziny.

Sam byłem zdziwiony, październik, a ludzi w górach więcej niż latem.

--
bans

[foto] Wokół Brennej