Wokół Śniardw

Data: 2009-08-27 15:51:39
Autor: Dariusz Kołecki
Wokół Śniardw
Muszę się pochwalić, bo zrobiłem sobie kilka dni temu fajną wycieczkę wokół Śniardw - 96 km, cała wycieczka ponad 5 godz., czas jazdy ok. 4:35.

Super krajobrazy, tylko kilka km (w sumie chyba mniej niż 10) drogami o dużym natężeniu ruchu, a pewnie też by się to dało jakoś objechać.

Na zachodnim brzegu niestety coraz więcej prywatnych działek, które zagadzają stare drogi, chyba przez to nie znalazłem skrótu na śluzę Karwik.

Data: 2009-08-27 15:53:27
Autor: Dariusz Kołecki
Wokół Śniardw
Na zachodnim brzegu niestety coraz więcej prywatnych działek,

Oops, chodziło oczywiście o brzeg wschodni.

--

Wokół Śniardw