Wołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBank u i MultiBanku

Data: 2009-07-21 19:48:31
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Wołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBank u i MultiBanku
Użytkownik wrote:

przelewy zlecone przed 13:00
powinny były wyjść z banku dziś (i niby wyszły
w każdym razie multibank z kont sobie potrącił)

ALE NIE PRZEKAZAŁ ICH DALEJ!

Bo mimo kilku godzin nie przekazał pieniędzy
do Banku Millenium

pff Mawet "czarny PR" trzeba umieć robić. Na
takie coś nikt przy zdrowych zmysłach nie da
się nabrać.

BTW: nie spotkałem się przetrzymaniem kasy z
sesji ani wchodzących ani wychodzących w "m
i Multi", za to inne banki często to robią.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-07-21 19:53:25
Autor: kredytywkarpaczu
Wołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
BTW: nie spotkałem się przetrzymaniem kasy z
sesji ani wchodzących ani wychodzących w "m
i Multi", za to inne banki często to robią.

ja też do tej pory się nie spotkałem
dlatego jestem tak mocno oburzony.

pff Mawet "czarny PR" trzeba umieć robić.

rozumiem, że sytuacja może budzic niedowierzanie

ja też nie mogłem uwierzyć, że bank jest zdolny
do czegoś takiego

Na takie coś nikt przy zdrowych zmysłach nie da się nabrać.

niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

Data: 2009-07-21 19:57:43
Autor: radekp@konto.pl
Wołaj±ce o pomstę do nieba ZŁODZIEJS TWO mBanku i MultiBan ku
Tue, 21 Jul 2009 19:53:25 +0200, w <12d2.00000409.4a660095@newsgate.onet.pl>,
kredytywkarpaczu@op.pl napisał(-a):

> Na takie coś nikt przy zdrowych zmysłach nie da się nabrać.

niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

A czytać umiesz? No to przeczytaj:

Godziny sesji przychodzących do Banku:

    * 11.00 - 13.00
    * 14.30 - 16.00
    * 7.30 - 9.00 (następnego dnia)

http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/faq/?_f=8038

Data: 2009-07-21 20:06:14
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:mb0c65d8t8tcqds5gbu5qk6pj4k5hphld64ax.com...

> niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

> [...]

co to ma do rzeczy? wątek rozpoczęto o 19:11

Data: 2009-07-22 19:00:30
Autor: radekp@konto.pl
Wołaj?ce o pomstę d o nieba ZŁODZIEJS TWO mBanku i MultiB anku
Tue, 21 Jul 2009 20:06:14 +0200, w <h4501u$ih6$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
<usuntousun@go2.pl> napisał(-a):

> [...]
>     * 14.30 - 16.00
>     * 7.30 - 9.00 (następnego dnia)

co to ma do rzeczy? wątek rozpoczęto o 19:11

Wysłał 3 sesją, czyli przyjdzie o 7.30-9.00 -- ale następnego dnia.

Data: 2009-07-21 20:06:52
Autor: MarekZ
Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000409.4a660095newsgate.onet.pl...

niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

Nabrałeś się na własną niekompetencję, co już Ci wskazał radekp.

Data: 2009-07-21 21:57:07
Autor: kredytywkarpaczu
wcale NIE żadneZŁODZIEJSTWO tylko opóźnione ksiegowanie i nie Multi-iego ale Millenium
> niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

Nabrałeś się na własną niekompetencję, co już Ci wskazał radekp.

mea culpa, przyznaję sie do pomyłki --

Data: 2009-07-21 15:03:25
Autor: witek
kredytywkarpaczu@op.pl wrote:
niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank
Nabrałeś się na własną niekompetencję, co już Ci wskazał radekp.

mea culpa, przyznaję sie do pomyłki

w ramach pokuty mógłbyś powstrzymać się z miesiąc przed wysyłaniem następnych postów.

Data: 2009-07-21 22:04:39
Autor: MK
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:h456ud$m89$2inews.gazeta.pl...

w ramach pokuty mógłbyś powstrzymać się z miesiąc przed wysyłaniem następnych postów.

I to jest dobry pomysl :D

MK

Data: 2009-07-21 20:09:26
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Użytkownik wrote:
BTW: nie spotkałem się przetrzymaniem kasy z
sesji ani wchodzących ani wychodzących w "m
i Multi", za to inne banki często to robią.

ja też do tej pory się nie spotkałem
dlatego jestem tak mocno oburzony.

Oburzenie kierujesz pod niewłaściwym adresem!

Przed chwilą sprawdziłem i okazało się że III
sesje elixir bank milleniun księguje dopiero
_następnego_ dnia między 7.30-9.00, zgodnie z
ogólnie dostępnymi i oficjalnymi danymi banku
millenium, o tu:
[...]

... i jest to bank millenium, który zdecydował
na taką obsługę III sesji jak widzisz..

Na takie coś nikt przy zdrowych zmysłach nie da się nabrać.

niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

niestety się mylisz, "nabrałeś się" - owszem, ale
na Millenium. Co więcej mógłbyś spokojnie wysłać
JESZCZE PÓŹNIEJ przelew, o 25 minut, a by się na
trzecią sesję "załapał", bo zgodnie z:
http://www.multibank.pl/pomoc/faq/?z=1423&t=1434#1440

Trzecią wychodzącą sesje elixir "m" i "Multi"
obsługuje o 13.25