Wolałaby twardszy korzeń.

Data: 2011-05-20 16:11:01
Autor: cirrus
Wolałaby twardszy korzeń.
# Ten klip zyskuje coraz większą popularność. Działacze z Forum Młodych PiS wyjaśniają w nim, co ich przyciąga do PiS. Dla jednej z młodych działaczek jest to np. konserwatyzm, w którym chodzi "ogólnie o wszystko".
Forum młodych nie musi być obciachem" - deklarują działacze.

Jedna z młodych aktywistek wyjaśnia, dlaczego działa w Forum Młodych PiS i co ją przyciągnęło. "Konserwatyzm przede wszystkim i republikanizm, a liberalizm to w ogóle nie jest wszczepiony w moje korzenie" - mówi.

Czym jest konserwatyzm? Tu już poszło nieco gorzej... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf718

--
stevep

Data: 2011-05-20 16:28:41
Autor: M. Sz.
Wolałaby twardszy korzeń.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ir5spo$qt0$1news.vectranet.pl...
[...]

 Konserwatyzm, źrodłosłów ma związek z konserwą, z czego można wywieść znaczenie.

 m.

 P.S. Świniak ..

Wolałaby twardszy korzeń.