Wolę dzikusów od parady gejów

Data: 2010-11-18 09:08:34
Autor: mkarwan
Wolę dzikusów od parady gejów
Dżentelmen nie wchodzi do burdelu, człowiek kulturalny nie chodzi na parady
pederastów, gdzie są promowane wartości antychrześcijańskie w sposób
agresywny. Kulturalne osoby nie bywają w takich miejscach, a osoby
zainteresowanie tym, żeby świat był coraz lepszy, wszelkimi sposobami
próbują coś takiego powstrzymać - pisze w DZIENNIKU podróżnik, Wojciech
Cejrowski.
więcej w
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/123961,wole-dzikusow-od-parady-gejow.html

Data: 2010-11-18 09:33:29
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ic2mu0$tnf$1news.onet.pl...
[...]

Skoro tak co ty robisz na psp?

d.

Data: 2010-11-18 09:39:06
Autor: Neko
[...]

Panie Cejrowski:

Czlowiek kulturalny nie uniewaznia malzenstwa.

Jak to mowia: chcesz byc przykladlem to dawaj przyklad.

Nie lubie tych wszystkich konusow, ktorzy mowia i nawracaja: TO GRZECH,
TEGO NIE WOLNO, BOG CIE POKARZE, a sami maja po trzy
kochanki, bija zony tudziez kradna na potege.

Zeby zacytowac klasyka: TFU!

Data: 2010-11-18 09:52:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ic2oo5$5gk$1news.onet.pl...
[...]
Czlowiek kulturalny nie uniewaznia małżeństwa.

Masz na to jakieś dowody czy tylko tak chlapnąłeś?

Data: 2010-11-18 14:55:54
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to straszne

> [...]

TEGO NIE WOLNO, BOG CIE POKARZE, a sami maja po trzy
kochanki, bija zony tudziez kradna na potege.

Więc twierdzisz że Cejrowski miał 3 kochanki, bił żonę i kradł na potęgę!
To straszne!

A jaki jest twój stosunek do tych co ci mówią:
TO NIE GRZECH
TO CI WOLNO
BÓG CIĘ NIE SKARZE, BO GO NIE MA

Data: 2010-11-18 15:06:37
Autor: Bogdan Idzikowski
to straszne

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000760.4ce5306anewsgate.onet.pl...
[...]

To jest niezmiernie interesujące. Chcę zobaczyć opis wydarzenia lub wydarzenie, które ukazywałoby ponad wszelką wątpliwość ukaranego przez Boga człowieka, który popełnił grzech, przestępstwo, niegodziwość itp.

Data: 2010-11-18 09:47:01
Autor: Panslavista
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:ic2mu0$tnf$1news.onet.pl...
[...]
Pan Wojciech ma zdrowy światopodgląd, zasługuje w pełni na poparcie.

Data: 2010-11-18 16:10:07
Autor: cirrus
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ce4e807$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twoje uznanie świadczy o porąbanej osobowości tego typa.

--
stevep

Data: 2010-11-18 16:13:48
Autor: Panslavista
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:ic3fku$egd$1news.vectranet.pl...
[...]

Ale to nastojaszczyj chłop, a nie jebana Stefka, rura i marchewka...

Data: 2010-11-19 17:05:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ce542ad$0$22813$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jeszcze jedno świadectwo twojego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2010-11-18 10:16:16
Autor: boukun
[...]

U jednych, tzw. wartości "chrześcijańskie" (nazwijmy po imieniu, żydowskie) są wartościami nieludzkimi... Chore tak czy owak...

boukun

Data: 2010-11-18 13:16:27
Autor: Tomy M.
Wolę dzikusów od parady gejów
Bakun ... musisz się wreszcie zdeklarować
Masz wybór między ŻYDAMI A PEDAŁAMI ...

.... do których Ci bliżej?

--

Tomy M.

Data: 2010-11-18 13:40:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce5191a$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
Bakun ... musisz się wreszcie zdeklarować
Masz wybór między ŻYDAMI A PEDAŁAMI ...

... do których Ci bliżej?

Tomy M.

Przeważnie to jedni i ci sami...
U mnie się nic nie zmieni, jak byłem, tak pozostanę Polakiem...

boukun

Data: 2010-11-18 13:54:55
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-18 13:40, boukun pisze:

[...]

Polacy to KATOLE ... gdzieś tak od 1000 lat.

Polacy to nie PEDAŁY ... gdyby nimi byli to
to nas nie było.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-18 14:05:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce5221f$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

1000 lat niewolnictwa, to jednak duży okres, może się odbić wielkim piętnem, to fakt..

Kunta Kinte też bez swojej kuli i łańcucha nie mógł żyć...

boukun

Data: 2010-11-18 14:22:12
Autor: bolek
[...]

Czyli jesteś żydkiem.
Sam to właśnie ogłosiłeś.

Data: 2010-11-18 14:20:09
Autor: bolek
[...]

A co zrobić jak u żydów jest dużo pedałów ?

Data: 2010-11-18 13:15:29
Autor: ab.666
Wolę dzikusów od parady gejów

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

Wojciech
Cejrowski.

Oszołom cytuje oszołoma.

Wartości chrześcijańskie to:
- kamienie w kobiety na 8-mego marca (Olsztyn)
- kwas solny na gejów (Kraków)
- znicze trafiające w strażniczki miejskie (Warszawa)
- bomby, podpalenia i strzały - przeciwnicy aborcji (USA)
- pedofilia klechów (wszędzie)
- stręczycielstwo klechów nad zakonnicami (Afryka)
- mordowanie ludzi na przeszczepy (Włochy)
- cały zakon pederastów i filmy homo-porno (Austria)
- niewolnictwo dzieci w przytółkach katolickich (Irlandia)
- handel narkotykami (Noriega-Watykan)
- wspieranie dyktatorów (np. Chile)
- mordowanie ludzi (Watykan)
- odbieranie noworodków matkom (Australia)
- mogę tak długo.... długo....

Oto wartości chrześcijańskie....

ab.

Data: 2010-11-18 13:19:26
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-18 13:15, ab.666 pisze:
[...]

Tak Ci ksiądz każe robić z ambony?

Może robią to raczej PRZECIWNICY KOŚCIOŁA
często skryci za sułtaną...

--

Tomy M.

Data: 2010-11-18 13:25:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce519cd$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
Może robią to raczej PRZECIWNICY KOŚCIOŁA
często skryci za sułtaną...

Co to jest "sułtana"? Sułtan płci żeńskiej?

Data: 2010-11-18 13:18:22
Autor: cyc
[...]

A co powiedzial na temat tych , ktorzy zostali zgwalceni , zniewoleni seksualnie lub wdrozeni w pedalski preceder przez ksiezy  . Statystyki sa porazajace . Znaczna czesc pedalow to "wychowankowie " ksiezy !.

cyc

Data: 2010-11-18 21:49:19
Autor: Kaczysta
[...]

Święta racja!
Tego mnie też nauczyli dziadkowie i rodzice.
AZ

Data: 2010-11-19 01:20:59
Autor: Grzegorz Z.
Wolę dzikusów od parady gejów
Tu się z Cejrowskim zgodzę. Z tym że na "marsze normalności", "polskości",
"prawości" i inne "ąsze" i "ałsze" bym to rozszerzył.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Wolę dzikusów od parady gejów