Wolę dzikusów od parady gejów

Data: 2010-11-18 09:33:29
Autor: Dobrodziej
Wolę dzikusów od parady gejów

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ic2mu0$tnf$1news.onet.pl...
Dżentelmen nie wchodzi do burdelu, człowiek kulturalny nie chodzi na parady
pederastów, gdzie są promowane wartości antychrześcijańskie w sposób
agresywny. Kulturalne osoby nie bywają w takich miejscach, a osoby
zainteresowanie tym, żeby świat był coraz lepszy, wszelkimi sposobami
próbują coś takiego powstrzymać - pisze w DZIENNIKU podróżnik, Wojciech
Cejrowski.
więcej w
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/123961,wole-dzikusow-od-parady-gejow.html

Skoro tak co ty robisz na psp?

d.

Data: 2010-11-18 09:39:06
Autor: Neko
[...]

Panie Cejrowski:

Czlowiek kulturalny nie uniewaznia malzenstwa.

Jak to mowia: chcesz byc przykladlem to dawaj przyklad.

Nie lubie tych wszystkich konusow, ktorzy mowia i nawracaja: TO GRZECH,
TEGO NIE WOLNO, BOG CIE POKARZE, a sami maja po trzy
kochanki, bija zony tudziez kradna na potege.

Zeby zacytowac klasyka: TFU!

Data: 2010-11-18 09:52:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ic2oo5$5gk$1news.onet.pl...
[...]
Czlowiek kulturalny nie uniewaznia małżeństwa.

Masz na to jakieś dowody czy tylko tak chlapnąłeś?

Data: 2010-11-18 14:55:54
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to straszne

> [...]

TEGO NIE WOLNO, BOG CIE POKARZE, a sami maja po trzy
kochanki, bija zony tudziez kradna na potege.

Więc twierdzisz że Cejrowski miał 3 kochanki, bił żonę i kradł na potęgę!
To straszne!

A jaki jest twój stosunek do tych co ci mówią:
TO NIE GRZECH
TO CI WOLNO
BÓG CIĘ NIE SKARZE, BO GO NIE MA

Data: 2010-11-18 15:06:37
Autor: Bogdan Idzikowski
to straszne

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000760.4ce5306anewsgate.onet.pl...
[...]

To jest niezmiernie interesujące. Chcę zobaczyć opis wydarzenia lub wydarzenie, które ukazywałoby ponad wszelką wątpliwość ukaranego przez Boga człowieka, który popełnił grzech, przestępstwo, niegodziwość itp.

Wolę dzikusów od parady gejów