Wolff i Pan Samochodzik

Data: 2011-10-27 05:24:53
Autor: Titus Atomicus
Wolff i Pan Samochodzik
Witam,
Dawno, dawno temu odbylem z Wilkiem kilka rozmowow na gg. Bylo to w roku 2008 i Wolff wydawal mi sie wtedy zupelnie normalny. Rozmowy te dotyczyly planowanej przeze mnie wycieczki do Sudanu, a poniewaz Wilka tez interesowal ten kierunek po prostu wymienialismy informacje. Zreszta ja tych informacji przekazalem mu znacznie wiecej, i jak sie pozniej okazalo, byly one bardziej precyzyjne niz jego.
Pisze o tym dlatego ze jakis czas potem Wilk twierdzil publicznie, ze meczylem go, zeby mi pomogl z Afryka (czy jakos tak). Wlasnie znalazlem zapis tych rozmow i chyba dla swietego spokoju wrzuce gdzies na www, bo wyraznie demaskuje to wilkowe klamstwa.

Ale do rzeczy.
W tej samej rozmowie pochwalilem sie, ze bylem na wycieczce rowerowej Sladami Pana Samochodzika:
A oto odnosny fragment naszej rozmowy ( w rolach glownych MW i ja):

Michal Wolff (5/9/08 9:14 PM)> pan samochodzik - nzam go chyba na pamięć, Czarny Franek, Kapitan Nemo...
[...]
ja (5/9/08 9:15 PM)> no wlsnie ta wycieczka byla raczej sladami zlotej rekawicy
ja (5/9/08 9:15 PM)> i potem pojechalem na polnoc
ja (5/9/08 9:15 PM)> bo od pasleka to juz sladami PS i zagadki formoborka
[...]
Michal Wolff (5/9/08 9:16 PM)> Złota rękawica - też kojarzę, Bajeczka, Roger Moore, Tarzan, też do tego rejonu właśnie ze względu na Pana Samochodzika mam duży sentyment

Czy wiec Wilk jest czy nie jest milosnikiem Pana Samochodzika?
Oczywiscie nic w tym zlego, ja sam przeciez roweruje Sladami Pana Samochodzika.
Ale zachowanie Wilka (w swietle ostatnich atakow na mnie, ze czytanie PS oznacza fascynacje MO, jak tez dowodzi infantylizmu czytajacego) wydaje sie kolejnym objawem jego schizofrenii.

TA

Data: 2011-10-27 03:51:15
Autor: Wilk
50-latek jeżdżący śladami Pana Samochodzika
On 27 Paź, 05:24, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Czy wiec Wilk jest czy nie jest milosnikiem Pana Samochodzika?
Oczywiscie nic w tym zlego, ja sam przeciez roweruje Sladami Pana
Samochodzika.

Oczywiście, że znam doskonale Pana Samochodzika, bo była to jedna z
moich ulubionych lektur dzieciństwa - jak zresztą całego mnóstwa
dzieciaków wychowujących się za socjalizmu, z których wielu pisuje na
tą grupę. Wtedy nie było komórek, internetów, w telewizji były dwa
kanały, a pierwszy rower z przerzutkami udało mi się dostać zza lady
bo rodzice znali kogoś w Domach Centrum - więc nie dziwne, że taka
literatura była sporo popularniejsza niż dzisiaj.

Ale zachowanie Wilka (w swietle ostatnich atakow na mnie, ze czytanie PS
oznacza fascynacje MO, jak tez dowodzi infantylizmu czytajacego) wydaje
sie kolejnym objawem jego schizofrenii.

Infantylizm - to widać niestety tylko Twój i to daleko posunięty. Już
to, że bierzesz na poważnie zarzuty o MO (w tej samej wypowiedzi była
mowa o walce na froncie w oddziałach rowerowych i Krzyżu Walecznych za
dostarczanie rowerem meldunku) - mówi o Tobie i Twojej potrzebie
sieciowej akceptacji bardzo wiele. Druga sprawa - ja Pana Samochodzika
świetnie znam, ale nie mam obsesji na jego punkcie, nie jeżdżę na
liczne wyprawy jego śladami, co ty jako 50-letni facet nieraz robiłeś;
a to już pewne pytania o Twój infantylizm jednak budzić musi. Ja
(mimo, że książki Nienackiego lubiłem) nie omieszkam się wspominać, że
w wielu sprawach okazał się gnidą (członek ORMO, współpracował z SB),
więc mimo, że jego książki lubiłem - jako człowieka go nie cenię,
fotografować jego domu nie jeżdżę.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-27 07:14:31
Autor: Wilk
50-latek jeżdżący śladami Pana Samochodzika
Zmiana

Data: 2011-10-27 07:25:21
Autor: Wilk
50-latek jeżdżący śladami Pana Samochodzika
Zmiana

Data: 2011-10-27 08:41:53
Autor: Wilk

Data: 2011-10-27 22:13:04
Autor: kawoN
50-latek jeżdżący śladami Pana Samochodzika
W dniu 11-10-27 17:41, Wilk pisze:

Zmiana

Hmmm Wilku zmiany dajesz regularnie, ale co to za wyścig?

--
kawoN
-

Data: 2011-10-28 11:54:18
Autor: Ryszard Mikke
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
Druga sprawa - ja Pana Samochodzika
=B6wietnie znam, ale nie mam obsesji na jego punkcie, nie je=BFd=BF=EA na
liczne wyprawy jego =B6ladami, co ty jako 50-letni facet nieraz robi=B3e=B6=

Ojtam ojtam, pomysl na wyjazd dobry jak kazdy inny.

--
rmikke

Data: 2011-10-28 16:07:14
Autor: kawoN
W dniu 11-10-28 13:54, Ryszard Mikke pisze:

Ojtam ojtam, pomysl na wyjazd dobry jak kazdy inny.

Swoją drogą: lepiej na kryzys 40-tki wyruszyć śladem
Samochodzika niż zdradzić rower dla motocykla... :)

--
kawoN
-

Data: 2011-10-27 08:28:02
Autor: ...::QRT::...
Wolff i Pan Samochodzik

a co nas tu obchodzą twoje problemy które masz z innym grupowiczem?

Data: 2011-10-27 12:55:23
Autor: Titus Atomicus
Wolff i Pan Samochodzik
In article <1o5cu5gr7ufz0.10u9kwfdum7dk$.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

a co nas tu obchodzą twoje problemy które masz z innym grupowiczem?

Nie interesuja cie?
A powinny.

Na razie plonk!

TA

Data: 2011-10-27 04:06:25
Autor: Wilk
50-latek jeżdżący śladami Pana Samochodzika
Warto na tym przykładzie zauważyć, jakim małym i płaskim człowiekiem
się okazałeś. Wczoraj w rozmowie z Alferem wypomniałem mu jako
skurwysyństwo użycia mojego nazwiska w wątku; dzisiaj mamy aż dwa
takie wątki założone przez Ciebie.

Pokazujesz w ten sposób tylko swoją całkowitą bezsilność, tracisz
sympatię tej resztki ludzi, którzy jeszcze Cie poważniej traktowali.
Do tego uciekając się do najniższych chwytów, rzucasz się jak ryba w
matni - byle tylko za wszelką cenę dokopać, nie patrząc w ogóle na
skutki.
Lubisz taką zabawę - be my guest, ale bądź pewien, że w taki sposób
nikogo do mnie nie zniechęcisz, ośmieszasz jedynie siebie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-27 13:25:53
Autor: Grzegorz
50-latek jeżdżący śladami Pana Samochodzika
Hello Wilk !:

Lubisz taką zabawę - be my guest, ale bądź pewien, że w taki sposób
nikogo do mnie nie zniechęcisz, ośmieszasz jedynie siebie.

Hmmm, Michał bo będziesz Titusiowi jeszcze za reklamę browara (bezalkoholowego) postawić :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-10-27 13:02:04
Autor: WOJO
Wolff i Pan Samochodzik
Na razie plonk!
A potem ? :)
WOJO

Data: 2011-10-27 13:17:20
Autor: Mike
Wolff i Pan Samochodzik
A potem ? :)

A potem wyzwiska od idiotów, psychopatów i schizofreników- nie widzisz ?;)

Ja się tylko dziwię, że ludziom chce się im odpisywać. Jak lata temu baton spamował grupę, to przynajmniej było śmieszne i się miło czytało, a takie pierdoły i wzajemne oskarżenia i bluzgi, od jednego i drugiego, że aż żal dupę ściska. Nie wiem od kiedy ten spór się toczy (i nawet nie wiem o co...w sumie mnie to nie interesuje), bo wróciłem na precla po dłuższej przerwie, ale mi po kilku tygodniach się już odechciewa grupy czytać jak co drugi post się kończy durnowatymi wypocinami wiadomych kolegów.

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-10-28 02:50:44
Autor: Titus Atomicus
"50-latek jeżdżący śladami Pana Sam ochodzika"
In article <0bbc6b08-7678-4eda-860c-7f413aa32d75@s7g2000yqa.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]
Co ci cie ciachlo.
A co to tytulu, to ja sie tego nie wstydze i nie widze w tym nic zlego.
Moi wydawcy i czytelnicy tez nie.
A ty pewnie wciaz czytasz Pana Samochodzika pod koldra, ukrywajac to przed innymi i samym soba. TA

Data: 2011-10-27 22:26:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wolff i Pan Samochodzik
WOJO, Thu, 27 Oct 2011 13:02:04 +0200, pl.rec.rowery:
Na razie plonk!
A potem ? :)

A potem Cię z tego KFa wyciągnie i dopiero się zacznie...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-10-27 13:13:49
Autor: ...::QRT::...
Wolff i Pan Samochodzik

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

a co nas tu obchodzą twoje problemy które masz z innym grupowiczem?

Nie interesuja cie?
A powinny.

Na razie plonk!

normalnie poszło mi w pięty ze ach :P

Data: 2011-10-27 15:27:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wolff i Pan Samochodzik

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

a co nas tu obchodzą twoje problemy które masz z innym grupowiczem?
Nie interesuja cie?
A powinny.

Na razie plonk!

normalnie poszło mi w pięty ze ach :P

Ojtam. To już w Titusowej plonkownicy jest nas ze 40. Jest wesoło.

Najciekawsze jest to, że zdecydowana większość rezydentów tegoż kaefa
pisała do obydwu Panów, aby zaprzestali bezsensownych ataków i docinek.

Niestety Titus takie posty odbierał jako atak na siebie, wyzywał od wyznawców Wilka a potem pakował delikwenta do KF.

Niestety Titus nie moze pojąć, że prowadząc swoją krucjatę przeciw Wilkowi zasrywa precla idiotycznymi docinkami, rozwala wątki. Uważa to za swoje święte prawo.
Titus może ma trochę racji w stosunku do zagrywek Wilka, OK. Może kiedyś Wilk zalazł mu za skórę docinkami.

Tylko czy to daje Titusowi prawo do śmiecenia?

Titus sam napisał: "Zadne dokonania rowerowe nie upowazniaja do chamstwa i agresji. A zdaje sie ze do znaczacego odsetku grupowiczow to nie dociera."

Otóż dociera i grupowicze nie raz wyrażali dezaprobatę w stosunku do zachowania obu Panów.

Wilk jakby trochę wyluzował, chyba przestał się czepiać, zaczynać durne dyskusje.
Titus się rozwija w swojej Wilkowej obsesji - widać to w jego ostatnich postach.

Seco

Ps. Do kf nigdy nikogo nie dodałem. A pisanie komuś, ze się go dodało do KF, to tak jakby przedszkolak zatkał uszy i pokazał język. (nie sucham cie, jesteś be, nie bawię się z tobom, nie robisz tak jak ja chcę)

Data: 2011-10-27 16:17:03
Autor: mt
Wolff i Pan Samochodzik
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

[...]

Tylko jak już wspominałem w wątku niżej, rzecz w tym, że on nie tylko tutaj potrafi taką szopkę odstawić. Ok, może nie tworzy jakiś personalnych wątków, ale plonki to potrafią dosyć często i na innych grupach lecieć zupełnie za nic, więc jeżeli jest w tym słowny, to myślę, że jest nas tam dużo więcej :)

--
marcin

Data: 2011-10-27 16:20:48
Autor: Kapsel
Wolff i Pan Samochodzik
Thu, 27 Oct 2011 15:27:53 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Na razie plonk!

normalnie poszło mi w pięty ze ach :P

Ojtam. To już w Titusowej plonkownicy jest nas ze 40. Jest wesoło.

Fpisujcie miasta!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-10-27 17:41:57
Autor: szaman (Baker)
Wolff i Pan Samochodzik
On 10/27/2011 04:20 PM, Kapsel wrote::

Fpisujcie miasta!

Gieschewald!

Data: 2011-10-27 16:00:14
Autor: Piotr P.
Wolff i Pan Samochodzik
W dniu 2011-10-27 05:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Dawno, dawno temu odbylem z Wilkiem kilka rozmowow na gg.

A kogoś to obchodzi?

Data: 2011-10-28 02:52:20
Autor: Titus Atomicus
Wolff i Pan Samochodzik
In article <4ea963f2$1@news.home.net.pl>,
 "Piotr P." <p.pankowskiWYTNIJTO@gmail.comTOTEZ> wrote:

W dniu 2011-10-27 05:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Witam,
> Dawno, dawno temu odbylem z Wilkiem kilka rozmowow na gg.

A kogoś to obchodzi?

A kogo obchodzi to ciebie obchodzi?
O raaany, kolejny anonim chce zaistniec.
Do budy, plonk!

TA

Data: 2011-10-27 17:24:27
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Wolff i Pan Samochodzik
Dawno, dawno temu odbylem z Wilkiem kilka rozmowow na gg. Bylo to w roku
2008 i Wolff wydawal mi sie wtedy zupelnie normalny.

Dla mnie to Ty jesteś nienormalny, że piszesz o tym na grupie? W jakim celu? Nie wiem jak większość, ale ja tu chce czytać o tematyce rowerowej.

Data: 2011-10-28 04:10:09
Autor: Titus Atomicus
Wolff i Pan Samochodzik
In article <j8bt3f$g8d$1@news.onet.pl>,
 "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

> [...]

Dla mnie to Ty jesteś nienormalny, że piszesz o tym na grupie? W jakim celu? Nie wiem jak większość, ale ja tu chce czytać o tematyce rowerowej.

Ojej.
Nudzisz. Nie znam cie. Spadaj.
Plonk!

TA