Wolff i Pan Samochodzik

Data: 2011-10-27 17:24:27
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Wolff i Pan Samochodzik
Dawno, dawno temu odbylem z Wilkiem kilka rozmowow na gg. Bylo to w roku
2008 i Wolff wydawal mi sie wtedy zupelnie normalny.

Dla mnie to Ty jesteś nienormalny, że piszesz o tym na grupie? W jakim celu? Nie wiem jak większość, ale ja tu chce czytać o tematyce rowerowej.

Data: 2011-10-28 04:10:09
Autor: Titus Atomicus
Wolff i Pan Samochodzik
In article <j8bt3f$g8d$1@news.onet.pl>,
 "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

> [...]

Dla mnie to Ty jesteś nienormalny, że piszesz o tym na grupie? W jakim celu? Nie wiem jak większość, ale ja tu chce czytać o tematyce rowerowej.

Ojej.
Nudzisz. Nie znam cie. Spadaj.
Plonk!

TA