Wolkenstein, Sella Ronda

Data: 2009-11-23 11:41:03
Autor: R09
Wolkenstein, Sella Ronda

" mixokret" <mixokret@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hecsar$aur$1inews.gazeta.pl...
Czy ktoś mógłby się podzielić na forum wrażeniami z jazd w Wolkenstein?
Zastanawiam się czy tam nie pojechać.
W tamtym sezonie byłem w Ischgl więc poprzeczka jest ustawona wysoko - kto był
w Ischgl ten wie o czym mówię :-)
Thenks from the mouintain za ewentualne wypowiedzi :-)
mixokret

No cóż tu pisać. W porównaniu z Dolomitami to Ischgl jest raczej cienkie, zarówno pod względem ilości tras,
liczby słonecznych dni i jakości przygotowania stoków ( W Ischgl, w sezonie około południa sporo tras jest już zmuldzonych z powodu dużego ruchu). Poza tym, o ile pamiętam, austriacy zamykają wyciągi o 16:00 a we Włoszech można na wielu śmigać do 17:30.

Wojtek

Data: 2009-11-23 04:51:05
Autor: Kobalt
Wolkenstein, Sella Ronda
Osobiście w życiu nie jeździłem w lepszym miejscu niż Wolkenstein -
polecam!

Kobalt

Data: 2009-11-23 16:00:49
Autor: mixokret
Wolkenstein, Sella Ronda
Bardzo zależy mi na dniach słonecznych.
Oczywiście zdaję sobie sprawę że w Dolomitach nie ma z tym problemu.
Są raczej problemy ze śniegiem [ kasza ] jeśli słońce za bardzo operuje.
Taki śnieg jest tępy, słabo się jeździ i poza tym pełno przecierek na trasach.
Rozważam dwa terminy. Połowę stycznia [start 16 lub 23 stycznia] lub połowę
marca [ 13 marca] .
Czy w marcu nie będzie już za ciepło?
Chodzi mi konkretnie o tej rejon [Dolomity w okolicach Wolkenstein] a nie
wydumki i przypuszczenia odpowiadających.
Dzięki.
m.

Data: 2009-11-23 14:17:00
Autor: August
Wolkenstein, Sella Ronda
On 23 Lis, 17:00, " mixokret" <mixokret.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Bardzo zależy mi na dniach słonecznych.

Czy w marcu nie będzie już za ciepło?
Chodzi mi konkretnie o tej rejon [Dolomity w okolicach Wolkenstein] a nie
wydumki i przypuszczenia odpowiadających.

W marcu moze byc bardzo slonecznie, moga byc tez intensywne opady
trwajace kilka dni i mrozy, natomiast prawdopodobnienstwo slonecznej
pogody jest z pewnoscia wieksze niz w Austrii. Wiec planowanie swoje,
a pogoda swoje. Kwestia szczescia w danym roku.

--
pozdrav,
August

Data: 2009-11-23 17:55:10
Autor: Fafek
Wolkenstein, Sella Ronda
  mixokret pisze:
[...]

Pierwszy termin zdecydowanie lepszy. W marcu szanse na "rano lodowisko/potem kasza"
są spore. 2 lata temu w końcówce lutego po godzinie 11 zjeżdżanie w okolicach S.Cristiny
mijało się z celem. Aczkolwiek 2 tygodnie później ponoć było całkiem ok...

Maciek

Wolkenstein, Sella Ronda