Wolna jazda samochodów.

Data: 2009-08-05 15:00:30
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
Dodam tylko, ze nie sa to tylko samochody klasy nizszej, czesto tez klasa srednia lub wyzsza.

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2009-08-05 15:09:05
Autor: AL
Wolna jazda samochodów.
[Cichy] pisze:
Dodam tylko, ze nie sa to tylko samochody klasy nizszej, czesto tez klasa srednia lub wyzsza.

Pozdrawiam,
Cichy

a po co sie spieszyc jak radar co pare km stoi
- moze Ci ludzie jezdza oszczednie - wolno im i maja takie prawo

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-06 09:45:58
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
- moze Ci ludzie jezdza oszczednie - wolno im i maja takie prawo

Oczywiście, dlatego tylko pytam nie ublizajac im ;)
Pozdrawiam.

Data: 2009-08-05 15:13:35
Autor: Duch
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał w wiadomości

Dodam tylko, ze nie sa to tylko samochody klasy nizszej, czesto tez klasa srednia lub wyzsza.

Widocznie ci wolniejsi to kierowcy klasy wyższej, to ci z wyobraźnią...

Data: 2009-08-05 15:18:19
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Duch" <tigerman@tnij.o2.pl> napisał w wiadomości news:h5c0hl$42c$1news.task.gda.pl...
[...]

ROTFL !!!
Od kiedy brak mózgu nazywa się wyobraźnią?

Data: 2009-08-05 15:45:51
Autor: Duch
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

[...]

Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć.

Data: 2009-08-05 15:53:18
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Duch" <tigerman@tnij.o2.pl> napisał w wiadomości news:h5c2e5$7h0$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja tam odpowiedź mam - PLONK WARNING

Data: 2009-08-05 22:41:47
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5clnm$1bv$1news.onet.pl...

[...]

Nie - po prostu sprzątanie śmieci nigdy się nie kończy.
Jak jedne sprzątniesz, pojawiają się nowe.

Data: 2009-08-05 22:45:58
Autor: kogutek
Wolna jazda samochodów.

> Powtarzasz się. :)

Nie - po prostu sprzątanie śmieci nigdy się nie kończy.
Jak jedne sprzątniesz, pojawiają się nowe.
Raz na spacerze mimo chłodem,
pan Brud się spodkał z panem Smrodem.
Pan Smród ramiona rozwarł swe:
-ach jak mi miło panie bee.
Pan Brud miał oczy pełne łez:
-ach jak się ciesze panie bez.
I poszli razem naszym krajem komplementując się nawzajem.
Dla mnie kolego to co cudne (Fefefefefefefefefe)musi być przede wszystkim brudne
(Fefefefefefefefefe).
A ja zaś śmiem to głośno twierdzić (oioioioioiii)to bywa cudne co mi śmierdzi.
A już największym w świecie cudem, jest mieszanina smrodu z brudem.
Wie pan kolego dla mnie czystość (Fefefefefefefefefe)to bujda, brzonka, wielka
mdlistość (Fefefefefefefefefe).
A dla mnie znowu prosze pana(oioioioiojichi)to rzecz zupełnie nie słychana.
To przecież można umrzeć z nudów gdy niema smrodu albo brudu.
Na szczęście tu dziękować Bozi (jejejejejejejejeje) ta klęska jeszcze nam nie
grozi(jejejejejejejejeje)i nie tak prędko mam nadzieje(oioioioiojichi)wszystko
do okoła oczyścieje.
My mamy wszędzie swoich ludzi połowa smrodzi reszta brudzi.

Data: 2009-08-05 22:54:18
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:0560.00000de0.4a79ef86newsgate.onet.pl kogutek
<kogutek44@op.pl> pisze:

[...]
Przypomniało mi to nostalgicznie, jak mój dziadek recytował ten wiersz.
Ale tu mamy do czynienia ze swykłym czubem.
Sprząta śmieci bez końca...
Przywodzi mi on na myśl początkowe sekwencje Psów 2 Pasikowskiego. Z tym psychopatą, co to wyrywał chwasty.
I jednak się to skończyło...

--
Jotte

Data: 2009-08-06 13:51:31
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h5crfc$43r$1news.dialog.net.pl...
Przywodzi mi on na myśl początkowe sekwencje Psów 2 Pasikowskiego. Z tym psychopatą, co to wyrywał chwasty.
I jednak się to skończyło...

Jego też wyrwali. ;-)
neelix

Data: 2009-08-06 13:32:39
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

[...]

Prawda nie powinna oburzać.
neelix

Data: 2009-08-07 19:07:30
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
neelix pisze:

Ja tam odpowiedź mam - PLONK WARNING

Prawda nie powinna oburzać.
neelix

tego ćwoka nikt nie lubi, nawet własna matka ma go w kilfilu

Data: 2009-08-07 19:02:40
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
Cavallino pisze:
[...]

jesteś kierowcą od lat (...) ?

Data: 2009-08-07 21:01:30
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:

Od kiedy brak mózgu nazywa się wyobraźnią?

Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć.

Ja tam odpowiedź mam - PLONK WARNING

jesteś kierowcą od lat (...) ?

A to ma związek z?
Ale zapewne od większej ilości lat, niż Ty masz wiosen na karku.

Data: 2009-08-07 19:04:58
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
Cavallino pisze:

Ja tam odpowiedź mam - PLONK WARNING

jeszcze tupnij nóżką usenetowy senseju, zaraz się ockniemy i cie przeprosimy za swoje zachowanie

Data: 2009-08-05 18:50:17
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:h5c2e5$7h0$1news.task.gda.pl Duch <tigerman@tnij.o2.pl>
pisze:

[...]
No i widzisz, doigrałeś się.
Zaraz sobie czubek czytnik przekonfiguruje.
Ale przynajmniej cię ostrzega - czasem ma atak od razu. ;)

--
Jotte

Data: 2009-08-05 19:35:37
Autor: CeSaR
Wolna jazda samochodów.
Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć.

Jeszcze jedna taka odzywka i biedny Cavallino splonkuje jedną z niewielu osób które jeszcze może czytać :-)

Data: 2009-08-07 19:17:56
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
CeSaR pisze:
Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć.

Jeszcze jedna taka odzywka i biedny Cavallino splonkuje jedną z niewielu osób które jeszcze może czytać :-)

Koniowallino pisze na samochodach, bo sie dowiedział, ze został poczęty w aucie, jego ojciec rozwoził mleko w butelkach swoja nysą w latach 80-tych, poznał  przyszłą matkę Koniowallino na klatce schodowej, kiedy zmywała schody o poranku, a ze było minus 15, to odpalił webasto na paliwie turystycznym >  http://www.wojkom.pl/asortyment.php
i stało się...

Data: 2009-08-07 19:29:11
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:h5hncd$har$1news.tornevall.net Diabełson
<hellboy@satan.org> pisze:

[...]
Wjeżdżanie na czyichś rodziców czy inną rodzinę to jednak wyjątkowe chamstwo i prostactwo.
Także na rodziców takiego idioty jak Cavallino.
On może być kretynem całkowicie bez ich winy.
A na samochodach (i nie tylko) pisze, bo na innych grupach już dawno skapowano po jego wypowiedziach, że się bałwan na niczym nie zna, obśmiano i musiał spadać.
Tu będzie za jakis czas to samo.

--
Jotte

Data: 2009-08-07 19:50:52
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
<hellboy@satan.org> pisze:

[...]

nie znasz sie na żartach, ciekawe po którym tacie to masz

Data: 2009-08-07 19:58:28
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:h5hpa4$idf$1news.tornevall.net Diabełson
<hellboy@satan.org> pisze:

nie znasz sie na żartach, ciekawe po którym tacie to masz
Jesteś, śmieciu, rynsztokowym chamem, któremu się wydaje, że pierdnięcie przy stole to fantastyczny żart.
Po takich jak ty to się wodę spuszcza i tyle.

--
Jotte

Data: 2009-08-07 23:27:32
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
<hellboy@satan.org> pisze:

nie znasz sie na żartach, ciekawe po którym tacie to masz
Jesteś, śmieciu, rynsztokowym chamem, któremu się wydaje, że pierdnięcie przy stole to fantastyczny żart.
Po takich jak ty to się wodę spuszcza i tyle.

ciebie po stylu na pierwszy rzut oka z listonoszem pomylić mozna , który cudze listy czyta, potem to kopiuje jako swoje. Ale nie listonosz cie spłodził, bo szczekasz tak samo, jak kundel, który na schodach listonosza wyprzedził i wpadł na meline twojej matki

Data: 2009-08-09 11:38:33
Autor: Artur Czeczko
Wolna jazda samochodów.
Jotte pisze:
Jesteś, śmieciu, rynsztokowym chamem, któremu się wydaje, że pierdnięcie przy stole to fantastyczny żart.
Po takich jak ty to się wodę spuszcza i tyle.

Obawiam się, że nastało pokolenie, które takie właśnie jest.
Pokolenie ludzi, których śmieszą filmiki pokroju "jestem hardkorem"
albo "pani Basia".

Pozdrawiam,
Artur

Data: 2009-08-10 09:17:08
Autor: CeSaR
Wolna jazda samochodów.
A na samochodach (i nie tylko) pisze, bo na innych grupach już dawno skapowano po jego wypowiedziach, że się bałwan na niczym nie zna, obśmiano i musiał spadać.
Tu będzie za jakis czas to samo.

Plonkowanie Konia jest bez sensu. Gdzie indziej znajdziesz kogoś, kto plonkuje swoich interlokutorów za poglądy, nazywając ich jednocześnie zidiociałymi kapeluszami?
Jest to co najmniej specyficzne podejście do kultury dyskusji.

Data: 2009-08-10 23:11:49
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:h5ohgp$bub$1news.onet.pl CeSaR <adres@mail.com> pisze:

[...]
Ja tam nigdy nikogo nie plonkuję. To głupota. Czytam co piszą, czasem się czegoś nauczę, czasem pośmieję, czasem poirytuję. A czasem na odwrót.
A już informować ogół o konfiguracji swojego czytnika? Po co?
Dziecinada.

--
Jotte

Data: 2009-08-07 21:02:05
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:

Koniowallino

PLONK

Data: 2009-08-05 17:20:51
Autor: Mirek Ptak
Wolna jazda samochodów.
*Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Tak mniej więcej od piątku - kobieta bez wyobraźni pomykała sobie Peugeotem cabrio nadmorską drogą do Rowów (tu jestem na wakacjach) złapała pobocze (ponoć ponad 130 a tu jest niespecjalnie szeroko - może się z kimś mijała?). Efekty widać do dzisiaj pobocze jest czerwonawe. To nie one jednak najbardziej ucierpiała - jej sie praktycznie nic nie stało - za to uśmierciła czteroosobową rodzinę z Corsy i to ich krew do dzisiaj widać na poboczu.
Wiem - demagogia, ale jakoś od tego czasu nie mam problemu z jechaniem tutaj 80 w kolumnie urlopowiczów bo mam świadomość co się może wydarzyć jak raz przesadzę - kiedyś bym ich wszystkich po kolei (i grupkami) wyprzedzał.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-08-05 19:31:23
Autor: Artur Maśląg
Wolna jazda samochodów.
Mirek Ptak pisze:
[...]

Zostawiam całość ku przestrodze, może odrobinie refleksji nad własnym
zachowaniem...

To co napisałeś to nie jest demagogia.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-05 18:42:41
Autor: to
Wolna jazda samochodów.
Artur Maśląg wrote:

Zostawiam całość ku przestrodze, może odrobinie refleksji nad własnym
zachowaniem...

To jest demagogia, bo to przykład ekstremalny. Kobieta ewidentnie przesadziła, bo z tego co pamiętam ze zdjęć była to jedna z dróg gdzie ledwo mijają się dwa auta, a po takiej drodze 130 nie pojedzie raczej nikt normalny. Taki przykład nie mówi nic ponad to, ze drastyczne niedostosowanie prędkości do panujących warunków i własnych umiejętności często kończy się tragicznie, ale o tym przecież każdy wie.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-05 20:40:01
Autor: Artur Maśląg
Wolna jazda samochodĂłw.
to pisze:
(...)
To jest demagogia, bo to przykład ekstremalny. Kobieta ewidentnie
(...)

Zdanie osoby, która nie ma pojęcia o elementarnych zasadach ruchu
drogowego, wiele warte nie jest...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-05 18:57:42
Autor: to
Wolna jazda samochodów.
Artur Maśląg wrote:

Zdanie osoby, która nie ma pojęcia o elementarnych zasadach ruchu
drogowego, wiele warte nie jest...

Więc po co się wypowiadasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-05 20:50:39
Autor: Artur Maśląg
Wolna jazda samochodĂłw.
to pisze:
Artur Maśląg wrote:

Zdanie osoby, która nie ma pojęcia o elementarnych zasadach ruchu
drogowego, wiele warte nie jest...

Więc po co się wypowiadasz?

Zgadnij...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-05 20:44:10
Autor: D
Wolna jazda samochodów.
[...]

Jeżdżąc od dwóch czy trzech sezonów wakacyjnych na trasie Międzyzdroje-Kamień, Międzyzdroje-Trzesacz wg Ciebie spotykam wielu nienormalnych kierowców? Bo drogi tam wąskie i kręte najczęściej, a gierojów wyprzedzających sznury aut i łapiących pobocza na łukach z powodu nadmiernej prędkości spotykam całą masę.
Tym ludkom wydaje się, że ich auto poradzi - dostosowali prędkość, a że ponad to, co wolno jechać....

Słynne w tamtym rejonie były wyścigi wieczorno-nocne pewnego ferrari i pewnego porsche oraz jazda na jednym kole na jakimś ścigaczu z prędkością znacznie powyżej 40 km/h.
Pozdrawiam smutno
D.

Data: 2009-08-05 20:55:46
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Wed, 05 Aug 2009 17:20:51 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

Patrz, a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-05 21:07:19
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:koyt12x4hwhp$.dlgoldfield.org.pl Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> pisze:

a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.
Istny miszcz kierownicy.
Czytajmy go póki czas, tak prędko odchodzą...
Szkoda tylko, że często nie sami.

--
Jotte

Data: 2009-08-11 00:38:49
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Wed, 5 Aug 2009 21:07:19 +0200, Jotte napisał(a):

a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.
Istny miszcz kierownicy.

Nie stac Cię na podstawowy kurs doskonalenia jazdy i dorabiasz ideologią :>

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-11 01:00:06
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:4tcd1izluibx$.dlgoldfield.org.pl Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> pisze:

a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.
Istny miszcz kierownicy.
Nie stac Cię na podstawowy kurs doskonalenia jazdy i dorabiasz ideologią
Płaszczyca - ja się po prostu z ciebie nabijam.
Robisz na myjce już Karcherem czy na razie gąbką i szmatą?

--
Jotte

Data: 2009-08-12 00:42:09
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Tue, 11 Aug 2009 01:00:06 +0200, Jotte napisał(a):

a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.
Istny miszcz kierownicy.
Nie stac Cię na podstawowy kurs doskonalenia jazdy i dorabiasz ideologią
Płaszczyca - ja się po prostu z ciebie nabijam.

Naaaaapraaaawdę?

Robisz na myjce już Karcherem czy na razie gąbką i szmatą?

Nie. I w odróżnieniu od Ciebie potrafię wyprzedzać. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-12 18:20:05
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:u5q7k25gp0rf$.dlgoldfield.org.pl Adam Płaszczyca
[...]

Oczywiście?
Nie dałeś rady spostrzec?

 w odróżnieniu od Ciebie potrafię wyprzedzać.
Nie przeczę.
I to prawie wszystkich.
Tylko, że jedynie w farmazonach i głupotach.

--
Jotte

Data: 2009-08-12 22:05:04
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Wed, 12 Aug 2009 18:20:05 +0200, Jotte napisał(a):

 w odróżnieniu od Ciebie potrafię wyprzedzać.
Nie przeczę.
I to prawie wszystkich.

Wiesz, może ja jednak wystawię parę filmów ze swojej jazdy...

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-24 00:23:42
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:6bwdeef7wswc$.dlgoldfield.org.pl Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> pisze:

Wiesz, może ja jednak wystawię parę filmów ze swojej jazdy...
Śmiało.
Nie zapomnij o wstawieniu dowodów, że to twoja jazda.

--
Jotte

Data: 2009-09-01 00:43:17
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:09:09 +0200, Jotte napisał(a):

Wiesz, może ja jednak wystawię parę filmów ze swojej jazdy...
Śmiało.
Są wystawione na YT.
Ok, dawaj namiar i dowód, że to twoja jazda.

Już dałem. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-06 12:42:27
Autor: J.F.
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:koyt12x4hwhp$.dlgoldfield.org.pl...
[...]

Ale nie Tiry zima :-P

U mnie sie raczej odzywa rozsadek - ile jestem w stanie wyprzedzic ? Moze kilkanascie aut na naszych drogach, wiecej to juz mocniejszym samochodem lub z narazeniem zycia.
To ile zyskam ? Minute, bo kolumna jest dluzsza i konca przeszkocze na srodek.

A po 50 km przychodzi refleksja ze moze jakbym sie lepiej staral to dalbym rade przeskoczyc wszystkie, albo stalbym teraz w tym korku do swiatel znacznie blizej :-)

J.

Data: 2009-08-11 00:40:15
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Thu, 6 Aug 2009 12:42:27 +0200, J.F. napisał(a):

Patrz, a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.

Ale nie Tiry zima :-P

Istotnie :>

[...]

Wiesz, na 20km ostatnio dołożyłem Kenickowi popędzanego przez Gila i CB
jakieś 3 minuty. Na trasie z Kęszycy do Krakowa by było 75 minut.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-12 14:10:30
Autor: J.F.
Wolna jazda samochodów.
On Tue, 11 Aug 2009 00:40:15 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

No to nie o takich warunkach pisze. Owszem, przeskocze o 10 aut do
przodu, czyli bede jakies 300m blizej, czyli jakies 30 sekund.

A calkej kolumny nie wyprzedze, bo nie jade z Keszycy do Krakowa,
tylko blizej :-)

Owszem, na pierwszych swiatlach moge zyskac dodatkowe 2 minuty ..

J.

Data: 2009-08-07 19:23:48
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
Adam Płaszczyca pisze:

Patrz, a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.

pisać to nawet ślepy potrafi, chwalić umiejętnościami online wielu, ale jak przyjdzie co do czego, to spierdalacie tylko smród pozostaje

Data: 2009-08-11 00:40:30
Autor: Adam Płaszczyca
Wolna jazda samochodów.
Dnia Fri, 07 Aug 2009 19:23:48 +0200, Diabełson napisał(a):

Patrz, a ja mam umiejętności i potrafię wyprzedzać.

pisać to nawet ślepy potrafi, chwalić umiejętnościami online wielu, ale jak przyjdzie co do czego, to spierdalacie tylko smród pozostaje

No Wy może tak :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-05 22:39:36
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:

Wiem - demagogia

Czystej wody.

, ale jakoś od tego czasu nie mam problemu z jechaniem tutaj 80 w kolumnie urlopowiczów bo mam świadomość co się może wydarzyć jak raz przesadzę

A masz świadomość, o ile bezpieczniej byłoby zostać w domu, albo skorzystać z pkp?

Data: 2009-08-06 02:11:10
Autor: D
Wolna jazda samochodów.

A masz świadomość, o ile bezpieczniej byłoby zostać w domu, albo skorzystać
z pkp?
Troszkę jakby bredzisz.
Widziałam zachowanie kilku żwawych kolegów, którzy stali w kolejce po śmiertelnym, a potem jechali dalej. Zapewniam Cię, że bardzo zbastowali. Pewnie posądziłbyś ich o kapelusznictwo. :-)

D.

Data: 2009-08-06 10:51:48
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "D" <dorsto@op.pl> napisał w wiadomości news:h5d73l$773$1news.onet.pl...

[...]

A może tak od razu zbastować, ale nie przeginać z wleczeniem się 75 na krajówkach?
Bo o tym w tym wątku mowa, gdbyś nie zauważył.

Przesada jest zła w KAŻDYM kierunku.

Jeśli do mnie osobiście piłeś, to od bardzo dawna już zbastowałem, nie jeżdżę jakoś specjalnie szybko, ot tyle na ile pozwalają warunki, ale staram się nikogo nie blokować.

Data: 2009-08-06 09:30:42
Autor: Artur\(m\)
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w
wiadomości

> Wiem - demagogia

Czystej wody.

> [...]
>urlopowiczów bo mam świadomość co się może wydarzyć jak raz przesadzę

A masz świadomość, o ile bezpieczniej byłoby zostać w domu, albo

Ty masz swiadomość jazdy szybko i bezpiecznie!?
Tak?

Artur(m)

Data: 2009-08-06 10:53:53
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

skorzystać
z pkp?

Ty masz swiadomość jazdy szybko i bezpiecznie!?

Przede wszystkim bezpiecznie, nie nazwałbym tego szybko.
Oczywiście nie ma to nic wspólnego z wymyślonymi przez (p) osłów limitami.

Data: 2009-08-07 19:24:50
Autor: Diabełson
Wolna jazda samochodów.
Cavallino pisze:
[...]

lepiej odpuść se pisanie, nie wychodzi ci i za bardzo i na dobre

Data: 2009-08-09 17:01:22
Autor: SHP
Wolna jazda samochodów.
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A masz świadomość, o ile bezpieczniej byłoby zostać w domu, albo skorzystać z pkp?

Samoloty pasażerskie też latają i to trochę szybciej, niż te nędzne 200km/
h-250km/h. I kapeluszników wśród chmur też byś nie znalazł..

Data: 2009-08-09 20:29:42
Autor: Robert Rędziak
Wolna jazda samochodów.
On Sun, 9 Aug 2009 17:01:22 +0000 (UTC), SHP
<shp80.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Samoloty pasażerskie też latają i to trochę szybciej, niż te nędzne 200km/
h-250km/h. I kapeluszników wśród chmur też byś nie znalazł..

 Gdyby nie upierdliwość polskich przepisów, uzależnienie od
 pogody i dostępność lądowisk, to UL byłby bardzi fajną
 alternatywą dla samochodu.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-08-06 09:30:35
Autor: z
Wolna jazda samochodów.
Cavallino pisze:

Widocznie ci wolniejsi to kierowcy klasy wyższej, to ci z wyobraźnią...

ROTFL !!!
Od kiedy brak mózgu nazywa się wyobraźnią?

Młodszy odemnie tak z 10 lat kierowca tira zwierzył mi się że już mu przeszło.
Korki, złe drogi, popierdalacze już go nie denerwują. Wrzucił na luz.
Szkoda nerwów.
I mi jakoś spalanie spadło jak 100km/h nie przekraczam.
Nie ma sensu. Jezdnia rozkopana, ruch wahadłowy, nowe fotoradary i srebrne vectry co krok.
Widocznie jest nas więcej. :-)

Data: 2009-08-06 12:45:56
Autor: J.F.
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "z" <zch2872@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5e0qu$9qn$1inews.gazeta.pl...
Młodszy odemnie tak z 10 lat kierowca tira zwierzył mi się że już mu przeszło.
Korki, złe drogi, popierdalacze już go nie denerwują. Wrzucił na luz.
Szkoda nerwów.

Jasne. Co to - jego towar, jego samochod, jego zysk ? :-)

Ale wyrobic sie z z godzinami trzeba i zdazyc w piatek do domu a nie bezsensownie kiblowac trzy dni na parkingu.
No chyba ze zona jedza wyjatkowa  :-P

J.

Data: 2009-08-07 19:26:58
Autor: z
Wolna jazda samochodów.
J.F. pisze:

[...]

Ale tu mowa nie tylko o pracy. W osobówce to samo.

Data: 2009-08-06 13:31:09
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5bvpj$8ms$1news.onet.pl...
Dodam tylko, ze nie sa to tylko samochody klasy nizszej, czesto tez klasa srednia lub wyzsza.

Do nowszego/lepszego auta trzeba dorosnąć. To nie jest już szrot, który można rozpieprzyć w każdym momencie i na byle czym. Poza tym dozwolona prędkość to prędkość maksymalna, a nie minimalna i jazda 80/90 nie jest naganna tylko rozsądna. Jest jeszcze dokładność prędkościomierzy.Wystarczy, że jeden zawyży, a drugi zaniży i już wydaje się, że ktoś się wlecze. Wyluzuj. Tisze jedziesz dalsze budziesz jak to mawiali starzy indianie, albo jakiś sierżant Czernousow.

neelix

Data: 2009-08-06 12:41:03
Autor: to
Wolna jazda samochodów.
neelix wrote:

[...]

Rozsądna gdy powozi się pełnoletnim polonezem...

Jest jeszcze dokładność
prędkościomierzy.Wystarczy, że jeden zawyży, a drugi zaniży i już wydaje
się, że ktoś się wlecze.

Sprawny prędkościomierz nigdy nie zaniży.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-06 14:42:33
Autor: neelix
Wolna jazda samochodĂłw.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h5ej0v$ba0$1nemesis.news.neostrada.pl...
neelix wrote:

[...]

Takim polonezem to 50.

Jest jeszcze dokładność
prędkościomierzy.Wystarczy, że jeden zawyży, a drugi zaniży i już wydaje
się, że ktoś się wlecze.

Sprawny prędkościomierz nigdy nie zaniży.

Taaak? A dlaczego gps dopiero przy 58 pokazuje 50?
neelix

Data: 2009-08-06 13:39:14
Autor: to
Wolna jazda samochodów.
neelix wrote:

Rozsądna gdy powozi się pełnoletnim polonezem...

Takim polonezem to 50.

Chyba nigdy nie jeĹşdziłeś polonezem.
[...]

Bo każdy prędkościomierz mniej lub bardziej zawyża (może trafi się jakiś, który pokaże dobrze, ale wątpię).

--
cokolwiek

Data: 2009-08-06 19:46:00
Autor: neelix
Wolna jazda samochodĂłw.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h5eme2$ba0$2nemesis.news.neostrada.pl...
neelix wrote:

Rozsądna gdy powozi się pełnoletnim polonezem...

Takim polonezem to 50.

Chyba nigdy nie jeździłeś polonezem.

Za duĹźa krowa.

[...]

Dlatego nie należy przesadzać z ocenami na podstawie wskazania.
neelix

Data: 2009-08-07 12:18:39
Autor: Yans van Horn
Wolna jazda samochodów.
neelix wrote:
[...]

Są konkretne wymagania dotyczące homologacji prędkościomierza. Twój samochód ich nie spełnia? Jeździsz niesprawnym?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2009-08-07 15:51:28
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Yans van Horn" <yans@no.spam> napisał w wiadomości news:h5gv6e$r3v$1atlantis.news.neostrada.pl...
neelix wrote:
[...]

Pytanie do producenta. Auto jest nowe, prawie nowe.
neelix

Data: 2009-08-06 17:06:36
Autor: Yans van Horn
Wolna jazda samochodów.
neelix wrote:
[...]

Dlatego, że sprawny prędkościomierz nie zaniży :->

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2009-08-06 19:44:00
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Yans van Horn" <yans@no.spam> napisał w wiadomości news:h5ermc$jsq$1atlantis.news.neostrada.pl...
neelix wrote:
[...]

Szkoda, ze nowe auta mają niesprawne prędkościomierze.
neelix

Data: 2009-08-06 13:51:47
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
Ale ja sie wcale nie burze, chcialem sie tylko dowiedziec co za tym przemawia i tyle ;)
Zadnych podtekstow :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 13:58:18
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5eg4j$arv$1news.onet.pl...
Ale ja sie wcale nie burze, chcialem sie tylko dowiedziec co za tym przemawia i tyle ;)
Zadnych podtekstow :)

A ja nie pisałem, że się burzysz. :-)
neelix

Data: 2009-08-06 14:05:35
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
A ja nie pisałem, że się burzysz. :-)

<cyt>
Wyluzuj.
</cyt>

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 14:40:01
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5eguf$d26$1news.onet.pl...
A ja nie pisałem, że się burzysz. :-)

<cyt>
Wyluzuj.
</cyt>

No to raczej ściśnięty a nie wzburzony. :-)

Data: 2009-08-06 14:46:45
Autor: J.F.
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5ef25$hvv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jest naganna, bo przez twoj rozsadek inni sie musza spieszyc :-P
Moze jak u nas beda 3 pasowe autostrady ..

Jest jeszcze dokładność prędkościomierzy.Wystarczy, że jeden zawyży, a drugi zaniży i już wydaje się, że ktoś się wlecze.

dlaczego trzeba jechac 100 na liczniku :-)

J.

Data: 2009-08-06 19:47:53
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5ejbm$jnu$1news.onet.pl...
[...]

A co mnie to obchodzi? :-)

Jest jeszcze dokładność prędkościomierzy.Wystarczy, że jeden zawyży, a drugi zaniży i już wydaje się, że ktoś się wlecze.

dlaczego trzeba jechac 100 na liczniku :-)

Nie trzeba. :-)
neelix

Data: 2009-08-07 00:36:43
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Wolna jazda samochodów.
Dnia 06.08.2009 neelix <aneelix@wp.pl> napisał/a:

[...]

Nie ma takich prędkościomierzy które zaniżają prędkość... Teraz idź i
zastanów się dlaczego. Załóż auta o seryjnym rozmiarze ogumienia i
ogólnie sprawne. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-08-07 15:54:15
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnh7mmnr.1op.karmmniechloru.net...
[...]

Nie będę polemizował. Przyrządy pomiarowe jak mogą mieć odchył w górę to mogą też mieć w dół. Dlaczego mają tylko zawyżać? Celowa robota marketingowa? Jakby nie patrzył nie są zbyt dokładne.
neelix

Data: 2009-08-07 14:39:20
Autor: Jacek Osiecki
Wolna jazda samochodów.
Dnia Fri, 7 Aug 2009 15:54:15 +0200, neelix napisał(a):
[...]

Prędkościomierz nie może zaniżać - więc lepiej jest je podkręcić tak by
nieco zawyżały. Kierowcy się cieszą bo jadą 100 zamiast 95, jak jadą 80
przy ograniczeniu do 70 to fotoradar ich nie łapie... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-07 17:31:08
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnh7of4o.5qs.joshuatau.ceti.pl...
[...]

No to żeby przypadkiem nie zaniżyły muszą sporo zawyżać. :-)
neelix

Wolna jazda samochodów.