Wolna jazda samochodów.

Data: 2009-08-05 14:46:02
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

"[Cichy]" <cichyq@interia.pl> wrote in message news:h5bvl6$8b6$1news.onet.pl...
Witam,
Od jakiegos czasu zaobserwowałem wolno jezdzace auta.
Jezdze przewaznie po dolnym slasku.
Jezdze spokojnie z predkosciami 90-100km/h.
Niestety co chwile dojezdzam do samochodów jadacych 80km/h (predkosc GPS 75km/h).
Nie sa to samochody stare, bardza czesto sa to samochody nowe, gora 3-4 letnie.
O co chodzi, czy zmienily sie przepisy i to przespalem ??
Kryzys siega do kieszeni kierowcow i oszczedzaja ??
Malo ktory kierowca jedzie z predkoscia 90km/h lub szybciej (na moje oko, jest to 15-20% kierowcow).

Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na chama i w zakretach i tak za 100km dogonia na tych samych swiatlach w miescie.

Normalnie jezdza po prostu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-05 15:18:56
Autor: to
Wolna jazda samochodów.
kamil wrote:

Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na
chama i w zakretach i tak za 100km dogonia na tych samych swiatlach w
miescie.

Tak, z pewnością, chyba, że on zdąży przejechać, a oni zostaną na czerwonym i wtedy są z marszu kilka minut do tyłu.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-05 20:31:39
Autor: Przemysław Bernat
Wolna jazda samochodów.
Dnia Wed, 5 Aug 2009 15:18:56 +0000 (UTC), to napisał(a):

Tak, z pewnością, chyba, że on zdąży przejechać, a oni zostaną na czerwonym i wtedy są z marszu kilka minut do tyłu.

Może mają to gdzieś? W kilka minut listonosz nie zdąży im przelecieć żony,
więc po co się spieszyć.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-08-06 08:55:34
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:h5c7t0$hvr$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil wrote:

Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na
chama i w zakretach i tak za 100km dogonia na tych samych swiatlach w
miescie.

Tak, z pewnoscia, chyba, ze on zdazy przejechac, a oni zostana na
czerwonym i wtedy sa z marszu kilka minut do tylu.

To straszne, mleko na gazie zostawilem i zdazy wykipiec.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-10 23:44:56
Autor: to
Wolna jazda samochodów.
kamil wrote:

To straszne, mleko na gazie zostawilem i zdazy wykipiec.

Nigdy się nigdzie nie spieszyłeś?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-06 10:03:44
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na chama
Dlaczego nazywasz wyprzedzanie chamstwem ??
Skoro mi nie pasuje jechanie 75km/h to mam prawo wyprzedzic.
Co prawda czasami sie zdarza, ze jedzie 15 samochodow zderzak w zderzak i jak widza kogos wyprzedzajacego, to jeszcze bardziej podjezdzaja.
Ale co zrobic, wtedy trzeba sie troszke rozepchnac, skoro inni sie zachowuja jak "pies ogrodnika" (chociaz nie jest to czeste).

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 10:52:09
Autor: robal
Wolna jazda samochodów.
[Cichy] <cichyq@interia.pl> popełnił(a):

[...]

No i do tego właśnie powinieneś się przyczepić w przedmiotowym wątku. A nie do faktu, że ktoś jedzie 15-20 km/h poniżej dopuszczalnej.

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-08-06 11:15:07
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
No i do tego właśnie powinieneś się przyczepić w przedmiotowym wątku. A nie do faktu, że ktoś jedzie 15-20 km/h poniżej dopuszczalnej.
Ale ja tylko zadalem pytanie o co chodzi.
Nic wiecej

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 11:23:22
Autor: eddie
Wolna jazda samochodów.
No i do tego właśnie powinieneś się przyczepić w przedmiotowym wątku. A
nie do faktu, że ktoś jedzie 15-20 km/h poniżej dopuszczalnej.
Ale ja tylko zadalem pytanie o co chodzi.

O nic. Jadą bez ukrytych podtekstów, spisku, checi zemsty itp ;-)

e.

Data: 2009-08-06 16:21:40
Autor: Jotte
Wolna jazda samochodów.
W wiadomości news:h5e84o$l74$1mx1.internetia.pl eddie
<zoombie26@megamail.com> pisze:

[...]
A może to przez CB?
"Cześć wszystkim na krajowej 5. Panowie zwieramy kolumnę i zwalniamy do 75 - podobno [Cichy] nadjeżdża..." :)

--
Jotte

Data: 2009-08-07 09:15:40
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
Hehe, sie ubawiłem :)
Szkoda, ze nie w temacie.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-06 14:24:32
Autor: robal
Wolna jazda samochodów.
[...]

Podejrzewam, że to kierowcy zestawów i jakoś im ten nawyk pozostał :)

Ot, po prostu - jadą tak szybko na ile mają ochotę/umiejętności. Gorzej jeśli robią z tego sznurek zderzak w zderzak.

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-08-06 10:55:27
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5e2p1$2vp$1news.onet.pl...
Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na chama
Dlaczego nazywasz wyprzedzanie chamstwem ??

Kapelusze tak mają.
Im nie wystarcza że sami się wloką, cierpią na honorze, kiedy ktoś inny zamierza pojechać nieco szybciej.

Data: 2009-08-06 11:15:59
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
Kapelusze tak mają.
Im nie wystarcza że sami się wloką, cierpią na honorze, kiedy ktoś inny zamierza pojechać nieco szybciej.

Niestety, masz racje :)
Pozdrawiam

Data: 2009-08-06 10:59:10
Autor: Jacek Osiecki
Wolna jazda samochodów.
Dnia Thu, 6 Aug 2009 10:03:44 +0200, [Cichy] napisał(a):
Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na chama
Dlaczego nazywasz wyprzedzanie chamstwem ??

A gdzie nazwał? Napisał że wyprzedzanie "na chama" niewiele daje, owocując
jedynie zwiększeniem ryzyka :)
Co innego wyprzedzenie jednego zawalidrogi na pustej drodze, a co innego
świrowanie z wyprzedzaniem na trzeciego na trasie pełnej aut (typu
Zakopianka czy droga Kraków-Tarnów). W pierwszym przypadku można potem
jechać 90-100 zamiast 40 i zaoszczędzić sporo bez specjalnego ryzyka, za
to w drugim co chwila ma miejsce wymuszanie pierwszeństwa, zmuszanie do
hamowania, spychanie na pobocze i spore ryzyko spowodowania wypadku z
wynikiem +5minut i +30% do spalania.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-06 11:19:12
Autor: Robert Rędziak
Wolna jazda samochodów.
On Thu, 6 Aug 2009 10:59:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote:

A gdzie nazwał? Napisał że wyprzedzanie "na chama" niewiele daje, owocując
jedynie zwiększeniem ryzyka :)

 http://www.autoblog.com/2009/08/01/driving-like-a-jerk-reportedly-helps-reduce-traffic-jams/

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-08-06 12:24:26
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

<joshua@ceti.pl> wrote:

A gdzie nazwał? Napisał że wyprzedzanie "na chama" niewiele daje, owocując
jedynie zwiększeniem ryzyka :)

http://www.autoblog.com/2009/08/01/driving-like-a-jerk-reportedly-helps-reduce-traffic-jams/

Autorytet motoryzacyjny wiekszy, niz JP2 w kwestiach pozycia malzenskiego. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-06 11:46:44
Autor: Robert Rędziak
Wolna jazda samochodów.

 http://link.aps.org/doi/10.1103/PhysRevE.80.016111  Lepiej, czy musi o tym opowiedzieć Glemp albo Pacześny?

Data: 2009-08-06 12:48:03
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

wrote:

http://www.autoblog.com/2009/08/01/driving-like-a-jerk-reportedly-helps-reduce-traffic-jams/

Autorytet motoryzacyjny wiekszy, niz JP2 w kwestiach pozycia malzenskiego.
:-)

http://scitation.aip.org/getabs/servlet/GetabsServlet?prog=normal&id=PLEEE8000080000001016111000001&idtype=cvips&gifs=yes

Lepiej, czy musi o tym opowiedzieć Glemp albo Pacześny?

To wciaz jest matematyczny model. Wedlug wielu modeli obliczanych przez autorytety, dziura ozonowa powinna byla zabic nas juz dawno.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-07 07:55:22
Autor: Jacek Osiecki
Wolna jazda samochodów.
wrote:
[...]

Mylisz autorytety z ekooszołomami :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-06 11:13:59
Autor: Jacek Osiecki
Wolna jazda samochodów.
Dnia Thu, 6 Aug 2009 13:11:06 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

"że szybszego kierowcę wyprzedzającego co kawałek na chama" określa sposób
wyprzedzania, a nie to że ktoś w ogóle wyprzedza. Naucz się czytać...

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-06 12:22:41
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message news:slrnh7lenm.dtp.joshuatau.ceti.pl...
[...]

On juz tylu grupowiczow splonkowal, ze czytac nie ma kogo. Nieuzywane umiejetnosci zanikaja..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-06 13:25:30
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
[...]

Naucz się rozumieć co czytasz.

Naucz się czytać...

Ale co?
Ja się odnosiłem tylko do postu Cichego, to co w nim było zacytowane, nie miało związku z tematem, a jeśli miało to taki jak napisałem.

A w ogóle chyba czas na Twoje kapeluszowe przemyślenia.
PLONK WARNING

Data: 2009-08-06 11:32:37
Autor: Jacek Osiecki
Wolna jazda samochodów.
Dnia Thu, 6 Aug 2009 13:25:30 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Ale to ty masz z tym problem, nie ja ;)

Naucz się czytać...
Ale co?
Ja się odnosiłem tylko do postu Cichego, to co w nim było zacytowane, nie miało związku z tematem, a jeśli miało to taki jak napisałem.

To naucz się cytować.

A w ogóle chyba czas na Twoje kapeluszowe przemyślenia.
PLONK WARNING

A plonkuj sobie, dawco... Przez takich idiotów co "muszą" na całej trasie
wyprzedzać na trzeciego każdego "zawalidrogę" który nie jedzie 40km/h
powyżej ograniczenia potem mamy takie a nie inne statystyki wypadków.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-06 13:44:32
Autor: Cavallino
Wolna jazda samochodów.
[...]

ROTFL !!!
Nawet nie wiesz komu odpowiadałeś i na co?
HINT: To nie ja zacytowałem i nie mi wtedy odpowiadałeś.

A w ogóle chyba czas na Twoje kapeluszowe przemyślenia.
PLONK WARNING

A plonkuj sobie, dawco... Przez takich idiotów

PLONK

Data: 2009-08-06 21:19:59
Autor: CeSaR
Wolna jazda samochodów.
A plonkuj sobie, dawco... Przez takich idiotów

PLONK

A słowo ciałem się stało....

Data: 2009-08-07 18:29:01
Autor: szwagier
Wolna jazda samochodów.

PLONK WARNING

ROTFL

:D

szwagier

Data: 2009-08-07 18:31:06
Autor: neelix
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h5hkrv$j4j$1atlantis.news.neostrada.pl...

PLONK WARNING

ROTFL

Powinno być ROTFL WARNING.
neelix

Data: 2009-08-06 13:58:16
Autor: ania
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "Jacek Osiecki"

świrowanie z wyprzedzaniem na trzeciego na trasie pełnej aut (typu

nie uzywaj sformulowan, ktorych nie rozumiesz, ale spokojnie: zaraz ci ktos wyjasni, ze to nie na trzeciego tylko na drugiego

--
ania

Data: 2009-08-06 12:12:13
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

"[Cichy]" <cichyq@interia.pl> wrote in message news:h5e2p1$2vp$1news.onet.pl...
Pewnie dlatego, ze szybszego kierowce wyprzedzajacego co kawalek na chama
Dlaczego nazywasz wyprzedzanie chamstwem ??

Uderz w stol, a...

Rozumienie tresci pisanych to trudna sztuka, przeczytaj wiec na glos moja wypowiedza az pojmiesz.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-06 13:49:23
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
[...]

<cyt>
[...]
</cyt>

Z tego co odczułlem, to zasugerowales, ze jezdze na chama, dlatego spytalem dlaczego normalne wyprzedzanie nazywasz "na chama" (chamstwem)??
Wg Ciebie powinienem grzecznie jechac 75km/h w szurku. bo Ty tak chcesz ??

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 12:56:47
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

"[Cichy]" <cichyq@interia.pl> wrote in message news:h5eg03$aca$1news.onet.pl...
[...]

Jesli wyprzedzanie przed zakretami, na ciaglej linii, poganianie kogos jadac mu na zderzaku, zmuszanie samochodow jadacych z przeciwka do zwolnienia, badz zmuszanie wyprzedzanego samochodu do ustapienia miejsca jest normalne, to tak. Bo wlasnie takie rzeczy okreslam jako "na chama".

Zrozum, nie mam nic przeciwko szybkiej jezdzie. Sam czasem jezdze szybko, wyprzedzam tam gdzie mozna i wiem, ze nikomu tym nie zaszkodze. Ale to co dzieje sie na polskich drogach przekracza czasem pojecie kazdego, kto mial przyjemnosc dluzszy czas byc za granica. Znajomy wybieral sie niedawno po raz pierwszy do polski samochodem - wszyscy zgodnie twierdzili, ze czeka go tam ciezka szkola zycia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-06 14:12:04
Autor: [Cichy]
Wolna jazda samochodów.
[...]

Jeszcze raz, spokojnie i powolutku sie Ciebie spytam.
Dlaczego sygerujesz moje wyprzedzanie "na chama" ??

[...]

Niestety, zgadzam sie z tym w 100%.
Bylem na wakacjach w Hiszpani i po przekroczeniu naszej granicy w drodze powrotnej zostalem sprowadzony na ziemie :)
Takie zycie, tacy kierowcy.
Oby kiedys sie to zmienilo (jak najszybciej).

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 13:57:42
Autor: kamil
Wolna jazda samochodów.

"[Cichy]" <cichyq@interia.pl> wrote in message news:h5ehak$e5p$1news.onet.pl...
[...]

W ktorym miejscu sugeruje *Tobie* cokolwiek? Jesli tak to odebrales - przepraszam, ale nie przyjmuj kazdej ogolnej uwagi adresowanej do "kierowcow" jako ataku personalnego. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-07 07:04:25
Autor: Jacek Osiecki
Wolna jazda samochodów.
Dnia Thu, 6 Aug 2009 14:12:04 +0200, [Cichy] napisał(a):
[...]

Następny? Gdzie sobie dorobiłeś że normalne wyprzedzanie nazwane jest chamstwem?
Mowa o tym, że "wyprzedzanie na chama" g* daje poza zwiększeniem ryzyka wypadku.