Wolna jazda samochodów.

Data: 2009-08-06 09:05:53
Autor: Artur\(m\)
Wolna jazda samochodów.

Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h5bvl6$8b6$1news.onet.pl...
Witam,
Od jakiegos czasu zaobserwowałem wolno jezdzace auta.
Jezdze przewaznie po dolnym slasku.
Jezdze spokojnie z predkosciami 90-100km/h.
Niestety co chwile dojezdzam do samochodów jadacych 80km/h (predkosc GPS
75km/h).
Nie sa to samochody stare, bardza czesto sa to samochody nowe, gora 3-4
letnie.
O co chodzi, czy zmienily sie przepisy i to przespalem ??

A może to są ci którzy nie walczą z samochodem i drogą
może lubią  jeździć i czuć się bezpieczniej?
Dla mnie (kiedyś tez lubiłem jeździć szybko i bezpiecznie)
jazda wolniejsza jest dla mnie przywilejem, które nabyłem
w drodze podnoszenia inteligencji:).

Artur(m)

Wolna jazda samochodów.