Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa

Data: 2012-04-21 23:07:32
Autor: wedoler
Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa
Byłem, widziałem, ale jedno warto podkreślić szczególnie. Wyjątkowy szacun dla Ewy Stankiewicz. Powiedziała coś co już wiadomo, na co są dowody, co niejeden Polak myśli ale boi się wykrztusić!

http://solidarni2010bc.wrzuta.pl/audio/2HRA2gFi1TH/ewa_stankiewicz_przemowienie_podczas_marszu_w_obronie_tv_trwam_i_wolnosci_slowa_21.04.2012

wekon

Data: 2012-04-21 23:22:37
Autor: Grzegorz Z.
wedoler napisał:

[...]

Oni chcą telewizję, to ja chcę Porsza i willę nad Morzem Śródziemnym.

Należy mi się, poza tym też jestem Polakiem.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-21 23:27:37
Autor: wedoler
"Grzegorz Z."  wrote in message news:5himsf9m0u2e$.njuvxuayvc37$.dlg40tude.net...

wedoler napisał:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

I tu jest mała, niedostrzegalna przez twój bystry umysł różnica. Oni chcą tego co się każdemu należy (spełniasz wymagania to masz i już), bez względu na np. opcję polityczną czy poglądy. A ty chcesz tego co się należy np. ciężko pracującemu człowiekowi. Nie dla psa kiełbasa grzesiu, nie dla psa.

wekon

Data: 2012-04-21 23:39:42
Autor: Marek Czaplicki
wedoler pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 kwiecień 2012 23:27:

[...]

Mówisz o miejscu na multiplexie? Każdy teraz ma swobodę promowania swoich poglądów. Można mieć radio w sieci, można i tv. Gdzie problem. Myślę że, O. Rydzyk chciał zdobyć miejsce na multiplexie, nie posiadając solidnych fundamentów finansowych, z prostego powodu. Gdy mu by nie szło, finanse i utrzymanie miejsca stawałyby pod znakiem zapytania to chciał pohandlować za już konkretne pieniądze nim. I to cała tajemnica, spędy i manifestacje w obronie, prywatnego przecież podmiotu. :-)

Data: 2012-04-22 00:16:39
Autor: wt
[...]

Coś w tym jest. "Naszemu" rządowi finanse nie idą, to handluje czym się da. To nie jest "prywatny przecież podmiot" tylko, chciałem powiedzieć że "uspołeczniony", ale kościelna organizacja przypomina raczej ustruj feudalny. Za dawnych czasów uczono nas, że feudalny ustrój jest niedobry i nienowoczesny. Zastanawia zatem jak dobrze sobie radzi społeczność katolicka z tymi nowoczesnymi ustrojami. Słowianin to tak trochę z łaciny może oznaczać niewolnika. Częstowanie kopniakami w twarz "niewolników" przy okazji koncesji, wód termalnych, może w końcu doprowadzić do sytuacji chociażby takiej jak w krajach północnej Afryki. W dzisiejszych czasach cenzury już i tak nie da się wprowadzić.

Data: 2012-04-22 07:26:35
Autor: Tymon

Użytkownik "wt" <safinwt@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f9331d2$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Powiedz jak KRRiT ma dać koncesję komuś, kto nie miał nawet pieniędzy na zapłacenie grzywny i musiał żebrać o nią moherów?

BomBel

Data: 2012-04-22 00:17:00
Autor: wedoler
"Marek Czaplicki"  wrote in message news:jmv9ev$4aj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dobrze, że "szło" tym wszystkim podmiotom które dopuszczono.

wekon

PS. Ludzie zacznijcie w końcu myśleć!

Data: 2012-04-22 00:50:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa
niedziela, 22 kwietnia 2012 00:17. carbon entity 'wedoler' <moher2010@o2.pl>

Dobrze, że "szło" tym wszystkim podmiotom które dopuszczono.

wekon

PS. Ludzie zacznijcie w końcu myśleć!

No jest tak, że jak ktoś popiera władzę, to mu władza daje pieniądze. Tak zadecydowała w wyborach odpowiednia większość. Jak ktoś jest w opozycji, to ma prawo sprzeciwu, ale za swoje i tworzenia silnych mediów prywatnych.

Nie mówię, że Ryży nie spierniczył ostro wielu rzeczy, ale jak ktoś chce z tym fantem zrobić porządek, to najpierw musi wykazać, że na to go stać!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-22 01:59:57
Autor: Marek Czaplicki
wedoler pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 kwiecień 2012 00:17:

[...]

Domagasz się myślenia. To zapytam pod czyje media powstała ustawa medialna z zawartością dotyczącą tzw koncesji społecznej?

Data: 2012-04-22 07:28:12
Autor: Tymon

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f9331d8$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To ty zacznij myśleć. Jak można dać koncesję komus kogo nie stać nawet na zapłacenie grzywny?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11242934,Poslanka_PiS_zaplacila_grzywne_za_o__Rydzyka.html

BomBel

Data: 2012-04-23 00:01:56
Autor: wedoler
"Tymon"  wrote in message news:4f939706$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dopiero pastowałeś o Maybachu, imperium finansowym, złożach geotermalnych itd. Teraz piszesz, że żebrak. Jak robot jakiś. I po to właśnie mój apel. Pastujesz to co ci GWnopochodni nakazują i na tym twoja inwencja się kończy.

wekon

Data: 2012-04-22 07:25:16
Autor: Tymon

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmv9ev$4aj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jakim cudem Rydzyk miałby otrzymać multiplex skoro chłopina nie miał kasy na zapłacenie grzywny (coś ok 3 tys.)

BomBel

Data: 2012-04-22 07:34:07
Autor: Marek Czaplicki
Tymon pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 kwiecień 2012 07:25:

Jakim cudem Rydzyk miałby otrzymać multiplex skoro chłopina nie miał kasy na
zapłacenie grzywny (coś ok 3 tys.)

Takim samym jak osobie, która nie ma żadnego majątku a stać ja na wojażowanie po świecie. :-)

Data: 2012-04-22 08:08:24
Autor: Ruagaj
Dnia Sun, 22 Apr 2012 07:34:07 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Czyli na krzywy ryj albo nie płacąc za nic. Cały ojciec zbawiciel.

L.

Data: 2012-04-22 07:24:12
Autor: Tymon

wedoler napisał:

[...]

Chcesz powiedzieć, że te tłumy oszołomów wykrzykujących obelgi pod adresem rządu i przydenta tom katolicy?

BomBel

Data: 2012-04-22 12:59:53
Autor: Bogdan Idzikowski

wedoler napisał:

[...]

Tylko w komunie: "każdemu według potrzeb". Tęsknisz?

Data: 2012-04-22 23:23:34
Autor: Krzysztof
[...]
Dostrzegalna, wystarczy zdjąć klapki z oczu.
Nie spełniają - zbyt wiele niejasności w finansach "fundacji". Nie chcieli wyjaśnić - ich problem.

K.

Data: 2012-04-22 09:25:08
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-21 23:22, Grzegorz Z. pisze:

Oni chcą telewizję, to ja chcę Porsza i willę nad Morzem Śródziemnym.

Należy mi się, poza tym też jestem Polakiem.

Jak chcesz mieć Porsza to sobie go kup. Nikt ci nie zabrania kupna. I tym właśnie się różnisz od Rydzyka - jemu nie chcą sprzedać miejsca na multipleksie. Nikt, ani Rydzyk ani nikt z jego otoczenia nie domagał się czegoś za darmo.

Z tą twoją polskością to nie takie oczywiste.

Data: 2012-04-22 09:34:10
Autor: Marek Czaplicki
jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 kwiecień 2012 09:25:

[...]

Szef KRRiT po raz kolejny podkreślił, że decyzja ta wynikała wyłącznie z faktu, iż fundacja o. Tadeusza Rydzyka nie przedstawiła dokumentów, które świadczyłyby o możliwości sfinansowania nadawania na multipleksie. Koszt budowy multipleksu szacuje się na 600 mln zł. Oznacza to obciążenie kosztami nadawania nadawcy jednego programu w wysokości 7 mln zł rocznie przez okres 10 lat. Do tego dochodzi koszt udzielenia dziesięcioletniej koncesji - ok. 12 mln zł.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11585989,Dworak__Nie_ma_spisku_majacego_na_celu_likwidacje.html

Data: 2012-04-22 20:33:42
Autor: jadryś
[...]

Nie wierzę temu szefowi nawet na pół słowa. Pamiętam jak jeszcze niedawno motywował odmowę przyznania miejsca zbyt jednorodnym tematem kanału Trwam.
I chyba każdemu daje do myślenia to odrzucenie rozpatrzenia motywów odrzucenia wniosku Rydzyka przez sejmową komisją ds mediów?

Data: 2012-04-22 20:48:42
Autor: Marek Czaplicki
jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 kwiecień 2012 20:33:

[...]

Tu nie chodzi o wiarę lub nie. Sam pamiętam jak jednemu zakonowi przyznano koncesję na nadawanie tv i po jakimś czasie on ją zhandlował dla innego nadawcy. Teraz na tym kanale nadawane są pornolki. W przypadku koncesji na nadawanie na multiplexie, przy braku odpowiednich wpływów finansowych, może zajść podobna rzecz i co wtedy? Gdyby sprawa była typowo uznaniowa to prawicowi politycy zamiast demonstracji, które dają tyle co umarłemu kadzidło, przeprowadziliby sprawę w NSA i wsio.

Data: 2012-04-23 10:23:31
Autor: jadryś
[...]

Chodzi tylko o wiarę - KRRiT  usiłuje wmówić Polakom że są jakieś inne - pozapolityczne motywy nieprzyznawania miejsca telewizji Rydzyka. Czy Ty nie widzisz że klika okrągłostołowa nie toleruje nikogo nad kim nie panuje? Nie widziałeś prowokatorów policyjnych po cywilnemu w grupach kibiców? A po co tam ich wysłano? - Dla mnie to oczywiste - żeby z tych zgromadzeń na których panuje niczym nie skrępowana wolność słowa nie rozwinęło się coś co może zagrozić ich (okrągłostołowców) panowaniu nad tym krajem. Takie zagrożenia kolesie tłumią w zarodku.
A wracając do sprawy - Teren w polityce opanowali okrągłostołowcy, a rynek przekazów telewizyjnych ich przedstawiciele w osobach TVN, Polsat i TVP. Co o znaczy że przyznano miejsce w limitowanym przekazie np. TV TV4 jak w rzeczywistości to jest taki Polsat3..?
I niewątpliwie sprawa w końcu wyląduje w NSA. Jednak ja osobiście sądzę że Trwam jednak dostanie to miejsce zanim dojdzie do pierwszej rozprawy przed ww sądem.

Data: 2012-04-22 20:53:26
Autor: Tymon

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jn1iu6$u3k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Skoro Rydzyk nie miał 4 tys by zapłacić grzywne to jakim cudem opłaci multiplex? Przeciez ten chłopina niedawno ogłosił wszem i wobec, że jest biedny jak koscielny szczur.

BomBel

Data: 2012-04-23 10:21:53
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-22 20:53, Tymon pisze:

[...]

Rydzyk nie płacił tej "kary" bo nie uznawał tego wyroku a nie dlatego że nie miał na nią pieniędzy.

Data: 2012-04-24 06:25:34
Autor: stevep
Dnia 23-04-2012 o 10:21:53 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Tak jak Breivik nie uznaje tego sądu.
--
stevep

Data: 2012-04-21 23:44:46
Autor: matusm

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f932190$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie bedzie to takie proste ,w koncu nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-04-22 00:26:51
Autor: wedoler
"matusm"  wrote in message news:jmv9o8$uns$1usenet.news.interia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kto mówił, że będzie proste. Ludzie będą protestować, a oni się będą we własnym szambie topić. Ale to w końcu pierdolnie. Swoją drogą to na miejscu opozycji nie przerywał bym tej kąpieli. Czasem łatwiej coś od zera stawiać. No i może głupi naród ich na wieki zapamięta, a nie jak mój sąsiad który "zmądrzał" i stwierdził, że PO go oszukała i teraz to on na palikota będzie głosował.

wekon

Data: 2012-04-21 23:52:44
Autor: pluton
Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa
Byłem, widziałem, ale jedno warto podkreślić szczególnie.

TadekRydzykWyprowadzaAntyrzadowyMocher.

Nullification

Data: 2012-04-22 07:23:00
Autor: Tymon
[...]

Kupa durni manipulowanych przez Rydzyka.

BomBel

Data: 2012-04-23 07:02:03
Autor: pohook
wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):
[...]

Co w realu robi ta Stankiewicz?  Kto jej płaci za plucie?

Data: 2012-04-24 06:21:05
Autor: stevep
Dnia 23-04-2012 o 09:02:03  pohook <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Eeee, przecież to altruistka pluje dla idei plucia.
--
stevep

Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa