Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa

Data: 2012-04-21 23:44:46
Autor: matusm
Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f932190$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
Byłem, widziałem, ale jedno warto podkreślić szczególnie. Wyjątkowy szacun dla Ewy Stankiewicz. Powiedziała coś co już wiadomo, na co są dowody, co niejeden Polak myśli ale boi się wykrztusić!

http://solidarni2010bc.wrzuta.pl/audio/2HRA2gFi1TH/ewa_stankiewicz_przemowienie_podczas_marszu_w_obronie_tv_trwam_i_wolnosci_slowa_21.04.2012

wekon

Nie bedzie to takie proste ,w koncu nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-04-22 00:26:51
Autor: wedoler
"matusm"  wrote in message news:jmv9o8$uns$1usenet.news.interia.pl...

[...]

A kto mówił, że będzie proste. Ludzie będą protestować, a oni się będą we własnym szambie topić. Ale to w końcu pierdolnie. Swoją drogą to na miejscu opozycji nie przerywał bym tej kąpieli. Czasem łatwiej coś od zera stawiać. No i może głupi naród ich na wieki zapamięta, a nie jak mój sąsiad który "zmądrzał" i stwierdził, że PO go oszukała i teraz to on na palikota będzie głosował.

wekon

Wolne Media - 21.04.2012 Warszawa