Wolne media

Data: 2013-03-18 23:48:11
Autor: Stachu Chebel
Wolne media
A tak sobie dzisiaj popstrykałem po wiadomościach telegazetowych
różnych telewizorni. W każdej teleszmacie nawijają o Rutkowskim i
Magdzie W., w serwisach "ze świata" oczywiście Franek-superstar!!  I
tym podobne pierdoty..  A o Cyprze ani mru mru....  Chłopy!!  Jak
macie coś na kontach, to radzę jak najszybciej pakować w materac. Bo
może być za późno..  Skoro przeszło 6+%, skoro przeszło 9+%, to
dlaczego nie 50,60 albo 99?!!

Data: 2013-03-19 09:48:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Wolne media

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:9156448f-a46f-4002-9d05-e49819f39c59cd3g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Dlaczego takie półśrodki. Natychmiast udajcie się po rozpuszczalnik. Potem wykorzystajcie go zgodnie z instrukcją, ale w ustronnym miejscu, by płonący rozpuszczalnik dokonał swego dzieła.
Zapewniam was, że wasze niepokoje i rozterki znikną bezpowrotnie!

rozbawiony

Wolne media