Wolne media

Data: 2013-03-18 23:48:44
Autor: Stachu Chebel
Wolne media
A tak sobie dzisiaj popstrykałem po wiadomościach telegazetowych
różnych telewizorni. W każdej teleszmacie nawijają o Rutkowskim i
Magdzie W., w serwisach "ze świata" oczywiście Franek-superstar!!  I
tym podobne pierdoty..  A o Cyprze ani mru mru....  Chłopy!!  Jak
macie coś na kontach, to radzę jak najszybciej pakować w materac. Bo
może być za późno..  Skoro przeszło 6+%, skoro przeszło 9+%, to
dlaczego nie 50,60 albo 99?!!

Data: 2013-03-19 08:14:47
Autor: xan
Wolne media
W dniu 19.03.2013 07:48, Stachu Chebel pisze:
[...]

Masz nie aktualne dane, już. W planach mają depozyty do 100tyś. euro pozostawić bez podatku, to co powyżej chcą dowalić od 10% do 15%.

A trzymanie w domu też odradzam, ktoś się dowie, przyjedzie i cię zastrzeli - patrz Gdańsk.

Data: 2013-03-19 00:22:32
Autor: Stachu Chebel
Wolne media
On 19 Mar, 08:14, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
W dniu 19.03.2013 07:48, Stachu Chebel pisze:

> A tak sobie dzisiaj popstryka em po wiadomo ciach telegazetowych
> r nych telewizorni. W ka dej teleszmacie nawijaj o Rutkowskim i
> Magdzie W., w serwisach "ze wiata" oczywi cie Franek-superstar!!  I
> tym podobne pierdoty..  A o Cyprze ani mru mru....  Ch opy!!  Jak
> macie co na kontach, to radz jak najszybciej pakowa w materac. Bo
> mo e by za p no..  Skoro przesz o 6+%, skoro przesz o 9+%, to
> dlaczego nie 50,60 albo 99?!!

Masz nie aktualne dane, ju . W planach maj depozyty do 100ty . euro
pozostawi bez podatku, to co powy ej chc dowali od 10% do 15%.

A trzymanie w domu te odradzam, kto si dowie, przyjedzie i ci
zastrzeli - patrz Gda sk.

==========
Masz rację co do miejsca depozytowania. To faktycznie może być
groźne..  W banki nie ma co wierzyć!!  Jak masz jakiś sensowny pomysł,
to dawaj go tutaj, bo naprawdę odpierdalają nacjonalizację..

Data: 2013-03-19 09:27:27
Autor: xan
Wolne media

===========

Masz rację co do miejsca depozytowania. To faktycznie może być
groźne..  W banki nie ma co wierzyć!!  Jak masz jakiś sensowny pomysł,
to dawaj go tutaj, bo naprawdę odpierdalają nacjonalizację..

Nie ma czegoś takiego jak bezpieczne lokowanie kasy, ryzyko jest wszędzie. Jak dla mnie rozsądne lokowanie kasy i w miarę bezpieczne to są banki azjatyckie - azja gospodarczo się rozwija, wiec jakiś tam cyrków nie należy się spodziewac tak jak w EU.

Jeszcze by zaryzykował z bankami w USA, ale po tym co odwalił L.Brothers też ryzyko.

Papiery dłużne czy obligacje też bym nie wchodził - przykład Grecja.
Złoto - jest dosyc drogie na inwestowanie w nie, no i pozostaje kwestia trzymania - skrytka bankowa ?

W sumie to do małych kapitałów nie za bardzo się to zresztą opłaca.

Data: 2013-03-19 09:51:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Wolne media

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ki97hg$hk0$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie pierdziel. Złoto jest doskonałe jako lokata. Zapytaj klientów Amber Gold!

rozbawiony

Data: 2013-03-19 11:40:57
Autor: xan
Wolne media
W dniu 19.03.2013 09:51, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Noto tylko czekać na procenty :D

Data: 2013-03-19 12:00:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Wolne media

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ki9fbp$1tr$2news.icm.edu.pl...
[...]

Kilkanaście tysięcy głupców czeka!

rozbawiony

Data: 2013-03-19 09:57:52
Autor: WW
Wolne media
W dniu 2013-03-19 09:27, xan pisze:

Złoto - jest dosyc drogie na inwestowanie w nie, no i pozostaje kwestia
trzymania - skrytka bankowa ?

To w sumie najlepsze rozwiązanie i opłacalne od 75 000 zł. w zawyż.

Pozdrawiam
WW
"Szczerzę wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszej wolności, niż armie. Emisja pieniędzy powinna być odebrana bankom i przywrócona ludziom, do których te pieniądze należą"
T. Jefferson

Data: 2013-03-19 10:23:22
Autor: bylyUBEK
Wolne media

[...]

Nigdy nie inwestuje sie gotowki w papier toaletowy.

Data: 2013-03-19 09:49:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Wolne media

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:5e41e067-ec76-4457-80a6-4752c0bbde19gp5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

groźne..  W banki nie ma co wierzyć!!  Jak masz jakiś sensowny pomysł,
to dawaj go tutaj, bo naprawdę odpierdalają nacjonalizację..

Prześlijcie do mnie. Ja się odpowiednio zaopiekuję!
Nie lękajcie się!!!

rozbawiony

Data: 2013-03-19 11:40:38
Autor: xan
Wolne media
W dniu 19.03.2013 09:49, Bogdan Idzikowski pisze:

> [...]

to dawaj go tutaj, bo naprawdę odpierdalają nacjonalizację..

Prześlijcie do mnie. Ja się odpowiednio zaopiekuję!

Wpłacisz do Amber Gold bis :D

Data: 2013-03-19 12:00:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Wolne media

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ki9fb6$1tr$1news.icm.edu.pl...
> [...]

to dawaj go tutaj, bo naprawdę odpierdalają nacjonalizację..

Prześlijcie do mnie. Ja się odpowiednio zaopiekuję!

A to chyba moja sprawa?

rozbawiony

Data: 2013-03-19 13:22:39
Autor: xan
Wolne media
W dniu 19.03.2013 12:00, Bogdan Idzikowski pisze:

> [...]

to dawaj go tutaj, bo naprawdę odpierdalają nacjonalizację..

Prześlijcie do mnie. Ja się odpowiednio zaopiekuję!

No nie do końca, jak mam ci przesłać :D

Wolne media