Wolne miejsca Safari St.Johns

Data: 2009-08-10 04:27:35
Autor: karolina@individi.pl
Wolne miejsca Safari St.Johns
Mamy wolne miejsca na safari nurkowe St.Johns 26 wrzesnia - 3
pazdziernika  650 EUR + przelot.
Ceny z ubezpieczeniami.

Szczegoly znajdzicie pod linkiem:
http://nurkowanie.individi.pl/view/432/Safari_nurkowe_w_Egipcie.html

Zapraszamy!!!

Indivdi Adventure Club
www.individi.pl
606 60 82 76

Data: 2009-08-10 15:23:44
Autor: SHARMDIVER.PL
karolina@individi.pl wrote:
Mamy wolne miejsca na safari nurkowe St.Johns 26 wrzesnia - 3
pazdziernika  650 EUR + przelot.
Ceny z ubezpieczeniami.

Przecież to samo sprzedaje Orka...
A kto jest głównym dostawcą?

Data: 2009-08-10 15:50:58
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
karolina@individi.pl wrote:
Mamy wolne miejsca na safari nurkowe

Przecież to samo sprzedaje Orka...
A kto jest głównym dostawcą?

A jak to jest z przepisami obowiązującymi na safari a w szczególności w Parkach Narodowych?
Informacji nie mogłem znaleźć ani na Waszej stronie ani na Orki.. (tam to już w ogóle "cuda" wypisują.

Data: 2009-08-12 00:54:27
Autor: karolina@individi.pl
On 10 Sie, 15:23, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
karol...@individi.pl wrote:
> Mamy wolne miejsca na safari nurkowe St.Johns 26 wrzesnia - 3
> pazdziernika  650 EUR + przelot.
> Ceny z ubezpieczeniami.

Przecie to samo sprzedaje Orka...
A kto jest g wnym dostawc ?

Jestesmy agentem Nautici, takze wszystko jest organizowane przez biuro
podrozy. W cenie sa ubezpieczenia o czym sie czesto zapomina.
Jesli jet ktos chetny to zapraszam.

Data: 2009-08-12 08:27:05
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
karolina@individi.pl <wysocka.karolina@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Jestesmy agentem Nautici, takze wszystko jest organizowane przez biuro
podrozy. W cenie sa ubezpieczenia o czym sie czesto zapomina.

Dudziński(ksywka SHARMDIVER) jest psychopatycznym typem o osobowości gnidy: ot, taki sektowy głupek. Odpowiadanie na jego zaczepki, nie daje nic, bo jest zbyt głupi, żeby zrozumieć, co się do niego pisze. Natomiast może przynieść sporo szkody, gdy zacznie wypisywać swoje kolejne urojenia, nie związane ani z tematem, ani z rzeczywistością.

Data: 2009-08-12 08:35:15
Autor: Pszemol
Dudziński i jego delirki
" jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h5tucp$ejo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czemu ziejesz jadem, Jacku i psujesz atmosferę na grupie? Znasz go osobiscie? Nurkowales z nim?
Czy tylko powtarzasz plotki z trzeciej reki?

Data: 2009-08-12 15:45:41
Autor: Zboj
Dudziński i jego delirki

Czemu ziejesz jadem, Jacku i psujesz atmosferę na grupie?

Znasz go osobiscie? Nurkowales z nim?
Czy tylko powtarzasz plotki z trzeciej reki?

Czemu bronisz Dudzińskiego i psujesz atmosferę na grupie? Znasz go osobiście? Nurkowałeś z nim? Czy tylko powtarzasz informacje z trzeciej ręki?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-12 09:24:28
Autor: Pszemol
Dudziński i jego delirki
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:h5uh2a$1ot3$1news2.ipartners.pl...
Czemu ziejesz jadem, Jacku i psujesz atmosferę na grupie?

Znasz go osobiscie? Nurkowales z nim?
Czy tylko powtarzasz plotki z trzeciej reki?

Czemu bronisz Dudzińskiego i psujesz atmosferę na grupie?

Nie bronie Dudzińskiego - pytam się osoby ATAKUJĄCEJ go
o źródła jego wiedzy o atakowanym. Kumasz różnicę?

Znasz go osobiście?

Nie.

Nurkowałeś z nim?

Nie.

Czy tylko powtarzasz informacje z trzeciej ręki?

Jakie informacje z trzeciej ręki o Janie powtarzam według Ciebie?

Kolejny grupowicz któremu fantazja płata figle i widzi coś, co
nie były nigdy napisane?

Data: 2009-08-12 16:38:32
Autor: adam
Dudziński i jego delirki
Czemu bronisz Dudzińskiego i psujesz atmosferę na grupie?

Mały kwis nurkowy: z kim chciałbyś spendzić 6 tyg na wyspie bezl:

-Sharmdiver
- Pszemol
-kolina

Adam

Data: 2009-08-12 09:50:12
Autor: Pszemol
Dudziński i jego delirki
"adam" <17771123ds@wpp.pl> wrote in message news:h5uk5j$4u6$1news.onet.pl...
[...]

Kolejny post dolewający oliwę do ognia zamiast
uspokoić i złagodzić rozpaloną atmosferę na grupie.

Czemu trollujesz, Adamie?

Data: 2009-08-12 17:18:23
Autor: adam
Dudziński i jego delirki
Kolejny post dolewający oliwę do ognia zamiast

LOL.
Więcej luzu. TO taki żart (polish joke)

Data: 2009-08-12 10:35:37
Autor: Pszemol
Dudziński i jego delirki
"adam" <17771123ds@wpp.pl> wrote in message news:h5umgb$ai5$1news.onet.pl...
Kolejny post dolewający oliwę do ognia zamiast

LOL.
Więcej luzu. TO taki żart (polish joke)

Proponuję abyś popracował nad bardziej oryginalną ksywką.
Jest tu na grupie już jeden Adam - będziecie się mylić...

Data: 2009-08-12 17:16:28
Autor: Lot
Dudziński i jego delirki
On 2009-08-12 16:38:32 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

[...]

Weź leki kolina.
i spierdalaj

Lot

Data: 2009-08-12 15:27:29
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
On 2009-08-12 16:38:32 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

> - Pszemol
> -kolina

Weź leki kolina.
i spierdalaj

Teraz przegiąłeś... Pszemol w dyskusji z koliną... A tak pięknie się zapowiadało. Ale, może jeszcze nic straconego? :D

--

Wolne miejsca Safari St.Johns