Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)

Data: 2010-08-16 10:15:11
Autor: KasiaK
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)
Hej,
Mamy wolne miejsca na Sztormie, na wypłynięcia z Jastarni.
czwartek, piątek - 3-4 miejsca,
sobota - niestety brak
niedziela - 2 miejsca

Planujemy nury w okolicach 50+, ale jesteśmy gotowi negocjować ;)

Jeden nur dziennie, po południu - wypłynięcia około 15/16.

Koszt - kwota za łódź/ ilość osób.

pozdrowienia
Kasia

Data: 2010-08-17 11:23:47
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisał(a):
Hej,
Mamy wolne miejsca na Sztormie, na wyp=B3yni=EAcia z Jastarni.

pozdrowienia
Kasia

Kasiu Pamiętaj nie pływał w dużej grupie, znowu kopniaka w główkę dostaniesz i
będzie znowu bolało.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-17 08:43:11
Autor: Seba
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)

Kasiu Pamiętaj nie pływał w dużej grupie, znowu kopniaka w główkę dostaniesz i
będzie znowu bolało.

pozdrawiam rc

tak patrzę jak w każdym możliwym wątku  siejesz zamęt i obrazasz
ludzi ..i tak sobie mysle, że kwestią czasu jest kiedy ktos
najnormalniej da ci morde.

tak tak  wiem ...nie produkuj sie prostaku.

Data: 2010-08-17 16:31:16
Autor:
Seba <artfree@interia.pl> napisał(a):
> Kasiu Pami=EAtaj nie p=B3ywa=B3 w du=BFej grupie, znowu kopniaka w g=B3=
=F3wk=EA dostaniesz i
> b=EAdzie znowu bola=B3o.

tak patrz=EA jak w ka=BFdym mo=BFliwym w=B1tku  siejesz zam=EAt i obrazasz
ludzi ..i

Ludzi ? Damę ? Czy głupią stronniczą moderatorkę.
Która sama pisała jak to główkę skopano.

tak sobie mysle, =BFe kwesti=B1 czasu jest kiedy ktos
najnormalniej da ci morde.

tak tak  wiem ...nie produkuj sie prostaku.

Zwykle jakiś palant zamiast sprawdzić pisze "w każdym wątku".
Nie jest to prawdą. Ale prymityw woli generalizacje.
Też jesteś z IANTD ? Jak "KasiaK".

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-17 13:47:43
Autor: KasiaK
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)
hej,
czwartek odpada ze względu na prognozę pogody.
reszta na razie bez zmian.

z planów
piątek - Abila nocne
sobota, niedziela - Franken

pozdrowienia
Kasia

On 17 Sie, 18:31, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> znowu kopniaka w g=B3> > =F3wk=EA dostaniesz i
oj kurwa, kiedyś tak dostaniesz w główkę, że się zdziwisz....

Też jesteś z IANTD ? Jak "KasiaK".

uaktualnij swoje info.

EOT z tym gościem.

Data: 2010-08-18 05:38:51
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisał(a):
oj kurwa, kiedy=B6 tak dostaniesz w g=B3=F3wk=EA, =BFe si=EA zdziwisz....

> Te=BF jeste=B6 z IANTD ? Jak "KasiaK".

uaktualnij swoje info.

Nadal jesteś już głupią stronniczą moderatorką ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-18 13:49:51
Autor: KasiaK
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)
ze względu na pogodę, czwartek, piątek i sobota odwołane,
niedziela do potwierdzenia w piątek.

ech....a miało być tak pięknie...

Data: 2010-08-19 10:14:25
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisał(a):
ze wzgl=EAdu na pogod=EA, czwartek, pi=B1tek i sobota odwo=B3ane,
ech....a mia=B3o by=E6 tak pi=EAknie...

To pozostaje zabawa dla prawdziwych nurasów, wejście z plaży przy fali.
To zabawa dla nielicznych, od razu zrezygnuj DIR-dolenie nie ma tu zastosowania.
Naprawdę można nie wrócić.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-19 22:53:18
Autor: Daniel Kowalski
KasiaK pisze:
ze względu na pogodę, czwartek, piątek i sobota odwołane,
niedziela do potwierdzenia w piątek.

ech....a miało być tak pięknie...

Uuuu nie za dobrze, wbijamy z kolegą do Jastarni jutro wieczorem.
No i znów zamiast nurkowania będzie "lokalna gastronomia" ;-)
Pozdrawiam KOWI (Wrocław)

Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wypłynięcia z Jastarni (19-22.08)