Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)

Data: 2010-08-17 11:23:47
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisa³(a):
Hej,
Mamy wolne miejsca na Sztormie, na wyp=B3yni=EAcia z Jastarni.

pozdrowienia
Kasia

Kasiu Pamiêtaj nie p³ywa³ w du¿ej grupie, znowu kopniaka w g³ówkê dostaniesz i
bêdzie znowu bola³o.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-17 08:43:11
Autor: Seba
[...]

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

tak patrzê jak w ka¿dym mo¿liwym w±tku  siejesz zamêt i obrazasz
ludzi ..i tak sobie mysle, ¿e kwesti± czasu jest kiedy ktos
najnormalniej da ci morde.

tak tak  wiem ...nie produkuj sie prostaku.

Data: 2010-08-17 16:31:16
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)
Seba <artfree@interia.pl> napisa³(a):
> Kasiu Pami=EAtaj nie p=B3ywa=B3 w du=BFej grupie, znowu kopniaka w g=B3=
=F3wk=EA dostaniesz i
> b=EAdzie znowu bola=B3o.

tak patrz=EA jak w ka=BFdym mo=BFliwym w=B1tku  siejesz zam=EAt i obrazasz
ludzi ..i

Ludzi ? Damê ? Czy g³upi± stronnicz± moderatorkê.
Która sama pisa³a jak to g³ówkê skopano.

tak sobie mysle, =BFe kwesti=B1 czasu jest kiedy ktos
najnormalniej da ci morde.

tak tak  wiem ...nie produkuj sie prostaku.

Zwykle jaki¶ palant zamiast sprawdziæ pisze "w ka¿dym w±tku".
Nie jest to prawd±. Ale prymityw woli generalizacje.
Te¿ jeste¶ z IANTD ? Jak "KasiaK".

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-17 13:47:43
Autor: KasiaK
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)
hej,
czwartek odpada ze wzglêdu na prognozê pogody.
reszta na razie bez zmian.

z planów
pi±tek - Abila nocne
sobota, niedziela - Franken

pozdrowienia
Kasia

On 17 Sie, 18:31, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> znowu kopniaka w g=B3> > =F3wk=EA dostaniesz i
oj kurwa, kiedy¶ tak dostaniesz w g³ówkê, ¿e siê zdziwisz....

Te¿ jeste¶ z IANTD ? Jak "KasiaK".

uaktualnij swoje info.

EOT z tym go¶ciem.

Data: 2010-08-18 05:38:51
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisa³(a):
oj kurwa, kiedy=B6 tak dostaniesz w g=B3=F3wk=EA, =BFe si=EA zdziwisz....

> Te=BF jeste=B6 z IANTD ? Jak "KasiaK".

uaktualnij swoje info.

Nadal jeste¶ ju¿ g³upi± stronnicz± moderatork± ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-18 13:49:51
Autor: KasiaK
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)
ze wzglêdu na pogodê, czwartek, pi±tek i sobota odwo³ane,
niedziela do potwierdzenia w pi±tek.

ech....a mia³o byæ tak piêknie...

Data: 2010-08-19 10:14:25
Autor:
Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisa³(a):
ze wzgl=EAdu na pogod=EA, czwartek, pi=B1tek i sobota odwo=B3ane,
ech....a mia=B3o by=E6 tak pi=EAknie...

To pozostaje zabawa dla prawdziwych nurasów, wej¶cie z pla¿y przy fali.
To zabawa dla nielicznych, od razu zrezygnuj DIR-dolenie nie ma tu zastosowania.
Naprawdê mo¿na nie wróciæ.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-19 22:53:18
Autor: Daniel Kowalski
KasiaK pisze:
ze wzglêdu na pogodê, czwartek, pi±tek i sobota odwo³ane,
niedziela do potwierdzenia w pi±tek.

ech....a mia³o byæ tak piêknie...

Uuuu nie za dobrze, wbijamy z koleg± do Jastarni jutro wieczorem.
No i znów zamiast nurkowania bêdzie "lokalna gastronomia" ;-)
Pozdrawiam KOWI (Wroc³aw)

Wolne miejsca na NIEKOMERCYJNE wyp³yniêcia z Jastarni (19-22.08)