Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]

Data: 2020-10-19 12:06:59
Autor: A. Filip
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/garwolin-nie-zyje-kierowca-karetki-zakazony-koronawirusem-beda-kontrole-w-szpitalach-4724284
Kilkanaście godzin trwały poszukiwania miejsca w szpitalach leczących
chorych na COVID-19 dla kierowcy pogotowia ratunkowego. Choć formalnie
łóżko powinno być dostępne, to w piątek nie znalazło się dla niego
miejsce w żadnej specjalistycznej placówce. Chory zmarł.
[...]
Małgorzata Telmińska dotarła do raportu urzędu wojewódzkiego
dotyczącego stanu wolnych łóżek z piątkowego popołudnia. Otrzymała je
w piątek po godzinie 17. - W województwie mazowieckim było
przygotowanych 1501 łóżek COVID-19, zajętych miało być 856. W
Warszawie miało być wtedy przygotowanych 695 łóżek, a zajętych 476. A
więc według tych wyliczeń, na papierze, miejsca dla takiego pacjenta w
Warszawie były - ustaliła reporterka.
- A jeśli był w ciężkim stanie, byłby nawet respirator, bo według tego
wyliczenia na 67 przygotowanych respiratorów, na papierze, zajętych
było 49 - dodała. [...]

There are lies, damm lies and statistics.

Ma wiara w statystyczne cuda wzrosła bardzo.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 13:04:58
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 12:06, pajac A. Filip pisze:
[...]

I co? Wszystko wina Tuska?

--
Runt

Data: 2020-10-19 13:24:43
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Skoro się upierasz to przez grzeczność nie zaprzeczę :-)

A wina Tuska musi być oczywista dla każdego prawdziwego wyznawcy PO:
Gdyby premier Tusk (PO) nie rzucił Polski w kąt dla saksów w Brukseli
Kaczyński nie miałby przecież żadnych szans na wygranie wyborów.
PO musiałoby rządzić trzecią kadencje.

Ja akurat sądzę że pojechał na saksy bo nie był gotowy dużo postawić na
wygranie przez PO wyborów trzeci raz.  Winni przegranej mieli być inni.
Teraz "Tusk Zbawca Porzuconej Ojczyzny" przebiera nóżkami do powrotu.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 16:53:51
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 13:24, A. Filip pisze:
[...]

Przestań bełkotać bez związku z tematem.

--
Runt

Data: 2020-10-19 17:03:26
Autor: A. Filip
[...]

*TY* przesunąłeś temat na Tuska, nieprawdaż?  No to masz zasłużoną
nagrodę za  trzymanie się tematu,

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 17:29:48
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 17:03, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
W dniu 2020-10-19 o 13:24, A. Filip pisze:

I co? Wszystko wina Tuska?

Przestań bełkotać bez związku z tematem.

*TY* przesunąłeś temat na Tuska, nieprawdaż?

POtrafisz czytać ze zrozumieniem?

No to masz zasłużoną nagrodę za  trzymanie się tematu,

j.w.

--
Runt

Data: 2020-10-19 14:11:58
Autor:

Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rmjrsp$1jtf$4@gioia.aioe.org...

W dniu 2020-10-19 o 12:06, pajac A. Filip pisze:

I co? Wszystko wina Tuska?

Moglbys usuwac pl.pregierz? Ka kurwa filip z dupy, wymyslila se ze bedzie krosspostowac. Gnój nie szanuje żadnych zwyczajów.

Data: 2020-10-19 15:59:58
Autor: Budzik
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Skoro pandemia w marcu w NY czy we Włoszech wygladała jak wygladała to ja nie rozumiem, z czego wynikał hurra optymizm ze ta jesien / zima bedzie inna? Na czym bazowano? Liczono na cud?

Co do wolnych miejsc - kilka dni temu w dniu kiedy było 4 tysiace nowych chorych, premier chwalił się ze jestesmy przygotowani i mamy 4 tysiace wolnych łózek.
Na ile te łózka miały starczyc? Jaki procent chorych wymaga hospitalizacji? Przeciez chyba kazdy widział ze zaraz rozpocznie sie sraczka z brakiem wolnych miejsc...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-10-19 18:39:19
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Może liczono na to że ludzie będą stosować procedury.  Realistyczne
oczekiwania to IMHO że będzie więcej czasu by zaostrzać wymogi.
IMHO w praktyce na 70% bieżący sezon grypowy jest stracony
(w Polsce i nie tylko).
Jak rozumiem Polska na tle Europy wypada "średnio": są kraje gdzie na
razie(?) jest lepiej (Niemcy) i kraje gdzie jest gorzej a nawet znacznie
gorzej [patrząc na liczbę zakażeń na 100_000 i zakładając w miarę
zbliżone przełożenie na zgony "za tydzień"]

[...]

Otwierają szpitale "polowe".  A kwestia miejsc to albo odsłonięcie
znacznie szerszych "ściem" na poziomie rozliczeń NFZ w ogóle albo
kwestia braku procedur czyli np. jak szpital "rejonowy" nie przyjmie to
ma wskazać inny szpital *i sprawdzić że ten przyjmie* albo przekazać do
"koordynatora wojewódzkiego".  Bez procedur "w takim duchu" to się
*musi* powtórzyć chyba że wchodzi w grę "dorabianie poważności przypadku
wstecz dopiero po zgonie".  --
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 12:39:44
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 19 października 2020 o 18:40:12 UTC+2 A. Filip napisał(a):
Budzik <budz...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
-- A. Filip : Pij mleko!!
| Zbyt wielka pokora jest półpychą. (Przysłowie żydowskie)
Czego łżesz jak ostatnia tvnowska kurwa? W jedynym liczącym się wskaźniku czyli w zgonach na milion jesteśmy w grupie państw  europejskich dużych i bardzo dużych na ostatnim miejscu.  Wśród wszystkich europejskich państw których jest 48 jesteśmy na 32 miejscu. Za nami są państwa tak małe że wszystkie razem wzięte mają mniej ludności niż Polska. Mamy tak dobre wskaźniki że jak kiedyś pandemia się skończy to dojdzie do rozliczeń rządów jak dbały o obywateli. Jeśli nie będziemy mieć średniej europejskiej w zgonach na milion może dojść do kryzysu politycznego w Europie, bo dzisiejszy radykalny plankton polityczny użyje nas jako przykładu że można było nie robić ludobójstwa  jaki w innych państwach zrobiono. Czarno widzę jak brunatny by się zrobił znowu w Europie zachodniej modny. Że niby bajki opowiadam. Na koniec sierpnia 1939 roku było w Polsce dużo ludzi którzy twierdzili że hitler to kukiełka która nic nie może bo niemcy to kulturalny naród i wojny nie zrobią.

Data: 2020-10-19 21:45:50
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
> [...]
bajki opowiadam. Na koniec sierpnia 1939 roku było w Polsce dużo ludzi
którzy twierdzili że hitler to kukiełka która nic nie może bo niemcy

A ty pisze o wypadania "od początku pandemii" czy o "ostatnich tygodniach"?
Ja pisze o tym drugim a ty wydajesz się pisać o tym pierwszym.
Spaść na koniec jest łatwo.  Trzymać się czołówki jest trudno.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 13:04:39
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 19 października 2020 o 21:45:52 UTC+2 A. Filip napisał(a):
Zenek Kapelinder <4kogu...@gmail.com> pisze:
> [...]
A ty pisze o wypadania "od początku pandemii" czy o "ostatnich tygodniach"? Ja pisze o tym drugim a ty wydajesz się pisać o tym pierwszym. Spaść na koniec jest łatwo. Trzymać się czołówki jest trudno.
-- A. Filip : Pij mleko!!
| Łaska pańska na pstrym koniu chadza/jeździ. (Przysłowi
Podałem dane od początku epidemii w Polsce do mniej więcej 10 minut temu. Widzę że przyspieszylo u nas w zgonach. Ale uważam że to zaplanowana akcja żebyśmy podbili wyniki i zbliżyli się do średniej europejskiej.

Data: 2020-10-19 21:59:58
Autor: Budzik
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

CZyli ze jak dane nie pasuja to tezy to tym gorzej dla danych... :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-10-19 18:59:52
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 20 października 2020 o 00:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Podałem dane od początku epidemii w Polsce do mniej więcej 10 > minut temu. Widzę że przyspieszylo u nas w zgonach. Ale uważam że > to zaplanowana akcja żebyśmy podbili wyniki i zbliżyli się do > średniej europejskiej.
CZyli ze jak dane nie pasuja to tezy to tym gorzej dla danych... :))) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej." Molier
Jakie znowu dane Ci nie pasują. Niechcący przypomnę jak srałes żarem że dane z amatorskiej sieci mierzącej zanieczyszczenie powietrza za pomocą nie mających żadnych badań i dopuszczenie czujników są bardziej wiarygodny od danych z międzynarodowej sieci przetwarzającej dane ze stacji pomiarowych którymi zarządzają instytucje państwowe. Potem zajebałeś jak chory w kubeł ze wodę trzeba oszczędzać chociaż do tej pory nie potrafisz napisać jak sam to robisz. Do tego niebo się na Ciebie zawzięło bo albo padał deszcz albo wręcz lało od wiosny do teraz. W Polsce od początku epidemii umarło tyle osób ze współczynnik zgonów na milion wynosi 96. W kategorii dużych i bardzo dużych europejskich państw jest to najniższy współczynnik zgonów. Jakie dane Ci nie pasują? Że u nas jest 96 czyli prawie 10 razy mniej niż np w Belgii. W bogatej i demokratycznej Belgii za moment zmarłych na wirusa będzie tyle że 1 na tysiąc ludzi tam żyjących umarl.  Daj swoje statystyki że zmarłymi które pokazują że Polska jest w czarnej dupie. Dlaczego że zmarłymi? Bo tylko wykazywanie sytuacji nieodwracalnych ma sens. Jeszcze niedawno mieliśmy 50 zmarłych na milion. Przez miesiąc prawie się podwoiło. Bo musiało urosnąć. Nie może być w środku Europy dużego uchodzącego za biedne względem sąsiadów państwa w którym współczynnik zmarłych jest mniejszy od dwóch do dziesięciu  razy niż państwach uchodzących za bogate.Taki wynik mógł by grozić w niedalekiej przyszłości potężnym kryzysem politycznym w Europie. Inaczej mówiąc u nas będą umierali ludzie bo zażyczyli sobie tego merkele i makrony.

Data: 2020-10-20 09:59:56
Autor: Budzik
> [...]

> do średniej europejskiej.
CZyli ze jak dane nie pasuja to tezy to tym gorzej dla danych...
:)))
Jakie znowu dane Ci nie pasują

Zdaje sie ze nie mnie tylko tobie.
Przeciez sam napisałes ze jak było mało zgonów to było mało zgonów a jak jest duzo zgonów to zaplanowana akcja na podbicie wyników.

Wybacz ze ciachne reszte bzdur, ale probowałem z toba ostatnio na np na temat wody pogadac, pobrzeczałes, pobrzeczałes a zapytany o konkrety zrejterowałes.
Ja zreszta znam juz twoje zdanie - wody jest dosyc bo jest w chuj morz, jak bedzie brakowac to sobie rach ciach zbudujemy instalacje odsalajace. A co! Pokazemy niedowiarkom naszego misia!
A naukowcy to sie nie znaja i chuj bo w twoim kranie wody nigdy nie brakowało. ;-DDD
Zapomniałem o czyms? (pewnie dałem za mało przeklenstw...)

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2020-10-20 05:10:16
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 20 października 2020 o 11:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Podałem dane od początku epidemii w Polsce do mniej więcej 10 >> > minut temu. Widzę że przyspieszylo u nas w zgonach. Ale uważam >> > że to zaplanowana akcja żebyśmy podbili wyniki i zbliżyli się >> > do średniej europejskiej. >> CZyli ze jak dane nie pasuja to tezy to tym gorzej dla danych... >> :))) >>
> [...]
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem można jeść w miejscu publicznym ;-)" DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"
Jak mi mogą pasować albo nie pasować dane których nie podajesz a jedynie kłamliwie stwierdzasz że mi nie pasują. Tak samo było z oszczędzaniem wody. Bo wodę trzeba oszczędzać napisałeś i dalej ni chuja jak to sam robisz. Nawet Ty z IQ80 wyczailes że dałeś dupy z wodą. Bo wody nie można i nie ma potrzeby oszczędzać bo się nie zużywa..

Data: 2020-10-20 13:59:56
Autor: Budzik
> [...]

Jak mi mogą pasować albo nie pasować dane których nie podajesz a
jedynie kłamliwie stwierdzasz że mi nie pasują.

Powyzej masz cytat. Moze sam przeczytaj co napisałes bo mi juz opadaja rece...

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-10-20 14:36:41
Autor: u2
[...]

zauważ że budzik zawsze się pyta, a nigdy nie udziela odpowiedzi:)

Data: 2020-10-20 16:12:23
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 14:36, karaluch u2 pisze:
W dniu 20.10.2020 o 14:10, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Zaważam, że bardzo sie do siebie zblizyliście girles. ;-)

--
Runt

Data: 2020-10-20 07:34:13
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 20 października 2020 o 16:12:23 UTC+2 Runt napisał(a):
Zaważam, że bardzo sie do siebie zblizyliście girles. ;-)
-- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Nikt cie pizdziak vel runt dziura w dupie nie czyta bo piszesz ta sama ręką co konia walisz.

Data: 2020-10-19 21:51:39
Autor: u2
W dniu 19.10.2020 o 21:45, A. Filip pisze:
A ty pisze o wypadania "od początku pandemii" czy o "ostatnich tygodniach"?
Ja pisze o tym drugim a ty wydajesz się pisać o tym pierwszym.
Spaść na koniec jest łatwo.  Trzymać się czołówki jest trudno.

ex-minister Szumowski przestrzegał że będzie druga fala, dużo większa od pierwszej

szczęście w nieszczęściu, że choć dużo więcej zakażeń, to mniej relatywnie zgonów

szpitale polowe mogą pomóc rozwiązać brak wolnych miejsc, cza korzystać z doświadczeń innych państw

zauważ, że w Azji ponoć wszystko oki, ale tam robią szczątkowe testy i takie Chiny wręcz fałszują statystyki

Data: 2020-10-19 13:06:20
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 19 października 2020 o 21:51:41 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
ex-minister Szumowski przestrzegał że będzie druga fala, dużo większa od pierwszej szczęście w nieszczęściu, że choć dużo więcej zakażeń, to mniej relatywnie zgonów szpitale polowe mogą pomóc rozwiązać brak wolnych miejsc, cza korzystać z doświadczeń innych państw zauważ, że w Azji ponoć wszystko oki, ale tam robią szczątkowe testy i takie Chiny wręcz fałszują statystyki
Ty oczywiście byłeś w Chinach i na własne oczy widziałeś jak fałszują statystyki.

Data: 2020-10-19 22:10:12
Autor: u2
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]
Ty oczywiście byłeś w Chinach i na własne oczy widziałeś jak fałszują statystyki.

wystarczą relacje z sąsiedniego Tajwanu, nie udawaj durnia większego niż szpunt

Data: 2020-10-19 13:15:36
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 19 października 2020 o 22:10:18 UTC+2 u2 napisał(a):
> Ty oczywiście byłeś w Chinach i na własne oczy widziałeś jak fałszują statystyki.
wystarczą relacje z sąsiedniego Tajwanu, nie udawaj durnia większego niż szpunt
Trudno go doścignąć bo Ty po drodze stoisz. Relacje  z Tajwanu twierdzisz. Zapewne tajne i Ty je znasz.

Data: 2020-10-19 22:33:30
Autor: u2
[...]

tajne to są statystyki z ChRL

https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3880475

Taiwanese professor says Wuhan coronavirus likely man-made
National Taiwan University professor says Wuhan coronavirus could be synthetic

By Keoni Everington, Taiwan News, Staff Writer
2020/02/24 16:18

[...]

Data: 2020-10-19 13:53:32
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 19 października 2020 o 22:33:41 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
tajne to są statystyki z ChRL https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3880475 Taiwanese professor says Wuhan coronavirus likely man-made National Taiwan University professor says Wuhan coronavirus could be synthetic By Keoni Everington, Taiwan News, Staff Writer 2020/02/24 16:18 [...]
Chcesz linka do wykładu profesora o płaskiej ziemi.

Data: 2020-10-19 22:58:02
Autor: u2
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]

Chcesz linka do wykładu profesora o płaskiej ziemi.

jest płaska z twojej perspektywy, ale jak spojrzysz z orbity okołoziemskiej to już nie, jest okrągła

może kiedyś tam dolecisz

Data: 2020-10-20 08:23:16
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 22:10, karaluch u2 pisze:
W dniu 19.10.2020 o 22:06, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
Ty oczywiście byłeś w Chinach i na własne oczy widziałeś jak fałszują statystyki.
wystarczą relacje z sąsiedniego Tajwanu,
co ma do tego Tajwan przygłupie?
nie udawaj durnia większego niż szpunt
ty nie udajesz, ty jesteś genetycznym durniem.

--
Runt

Data: 2020-10-20 08:24:00
Autor: Runt
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są
W dniu 2020-10-19 o 21:51, karaluch u2 pisze:
/.../
zauważ, że w Azji ponoć wszystko oki, ale tam robią szczątkowe testy i takie Chiny wręcz fałszują statystyki

wiesz najlepiej, prawda? Chiny to komuna! Od poczatku epidemii komuniści wzieli społeczeństwo za twarz i zakazali wychodzenia z domów. znajomi siedzieli w domu ponad 2 miesiace. NIKT nie odwazył sie wyjśc na ulicę jeżeli był zakaz. Chiny stosuja metode znaną również w PRL-pis. Jezeli jest problem to likwidujemy tego który problem widzi. Oficjalnie Chińczycy zdusili pandemię w ciagu kilku miesięcy. Obecnie są nowe ogniska jakiejś innej odmiany wirusa. Na obszarze w którym to wykryto wprowadzono obowiązkowe testy. Co się dzieje z "zakażonymi", ilu ich jest nikt nie wie i nikt nie pyta.

To nie fałszowanie statystyk tylko "radosna twórczość" na użytek gawiedzi międzynarodowej.

Podobna do tej w PL. Mało testów = mało zakażonych. Jesteśmy gotowi i poradzimy sobie twierdzą znawcy tematu czyli politycy. Zajęci wyborami i "rekonstrukcją rządu" stracono miesiące na przygotowanie się na najgorsze.

Afera z Giertychem nie przysłoniła głupoty i bezradności rządzących.

Prezesa wysłano na "kwarantanne" czyli jest gorzej niż podaje TVPiS.

--
Runt

Data: 2020-10-20 08:51:53
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 08:24, Runt pisze:
[...]

nie ściemniaj szpunt, ty nie jesteś Polakiem, ty jak ciebie się pytają w UK kim jesteś to odpowiadasz, że jesteś Niemcem

próbujesz robić burzę w szklance wody, bo nie możesz przeżyć, że w Bolanda może być dobrze, tobie tutaj nigdy nie było dobrze i nie będzie, boś nie Polak

Data: 2020-10-20 09:18:50
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 08:51, karaluch u2 pisze:
[...]

Bardziej niż ty sowiecki bękarcie.
Moje nazwisko kończy się na -cki, twoje na -uk.
ty jak ciebie się pytają w UK kim jesteś to odpowiadasz, że jesteś Niemcem
Byłeś kiedykolwiek w UK? ;-)))
próbujesz robić burzę w szklance wody, bo nie możesz przeżyć, że w Bolanda może być dobrze,
Może? A nie jest? ;-) Masz jeszcze jakiś genialny wniosek?
tobie tutaj nigdy nie było dobrze i nie będzie,
Skąd wiesz? Znasz mnie pijaczku?
boś nie Polak
ty nie jesteś Polakiem tylko sowieckim bękartem ;-)))

--
Runt

Data: 2020-10-20 09:24:01
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 09:18, Runt pisze:
Moje nazwisko kończy się na -cki

to nie jest polskie nazwisko, polskie kończą się na -ski

pewnie nazywasz się zd-radziecki:))))))))))))

Data: 2020-10-20 09:28:41
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 09:24, u2 pisze:
W dniu 20.10.2020 o 09:18, Runt pisze:
Moje nazwisko kończy się na -cki
to nie jest polskie nazwisko, polskie kończą się na -ski

Poważnie?

pewnie nazywasz się zd-radziecki:))))))))))))

A ty skiberdziuk ;-)))

--
Runt

Data: 2020-10-20 10:05:56
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 09:28, Runt pisze:
[...]

chciałbyś szpunt, pewnikiem twoi starzy zmienili nazwisko z Goldberg na zd-Radziecki:)))))))))))))))))

Data: 2020-10-20 10:25:10
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 10:14, Runt pisze:
[...]

ujadaj dalej zdradziecki:)))))))))))))

Data: 2020-10-20 08:22:55
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 21:39, BĘKART PRL Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
A. Filip : Pij mleko!!
| Zbyt wielka pokora jest półpychą. (Przysłowie żydowskie)

Czego łżesz jak ostatnia tvnowska kurwa?
I TO JEST ARGUMENT W DYSKUSJI! BRAWO kogucie! Brawo!

--
Runt

Data: 2020-10-20 02:27:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 19 października 2020 18:00:00 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Skoro pandemia w marcu w NY czy we Włoszech wygladała jak wygladała to ja nie rozumiem, z czego wynikał hurra optymizm ze ta jesien / zima bedzie inna? Na czym bazowano? Liczono na cud?

Uwierzono we własną propagandę, że wirus jest zwalczony..

[...]

Przygotowanie miejsc wg. PiS: w piątek wojewoda wysyła się pismo, ze szpital taki a taki ma XX miejsc przeznaczyć na chorych na Covid-19. W drugim akapicie stwierdza, że jednocześnie szpital ma się nadal opiekować chorymi aktualnie przebywającymi na jego terenie. Wojewoda raportuje, że przygotował XX nowych miejsc. --
Bruno

Data: 2020-10-20 00:02:35
Autor: boukun
W dniu 19.10.2020 o 12:06, A. Filip pisze:

Ma wiara w statystyczne cuda wzrosła bardzo.

Aas
wczoraj (19:19)

Gdyby nie rząd PiS to dzisiaj mielibyśmy dramat. A tak jest tylko trudna sytuacja

--
boukun

Data: 2020-10-20 04:59:57
Autor: Budzik
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Gdyby nie rząd PiS to dzisiaj mielibyśmy dramat. A tak jest tylko
trudna sytuacja

Które konkretnie działania?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2020-10-20 10:22:47
Autor: Mario
W dniu 20.10.2020 o 06:59, Budzik pisze:
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Gdyby nie rząd PiS to dzisiaj mielibyśmy dramat. A tak jest tylko
trudna sytuacja

Które konkretnie działania?

Zakup maseczek (trener narciarski) i respiratorów (handlarz bronią).

MD

Data: 2020-10-20 11:31:06
Autor: A. Filip
Mario <Mario@w.pl> pisze:
[...]

Tylko Donald Tusk "od zasługiwania na cud" z pełnym przestrzeganiem
procedur przetargowych był zdolny kupić respiratory w "światowej panice
respiratorowej" po cenach GW rynkowych (sprzed paniki)! :-)
Handlarz bronią nie był głupim wyborem przy założeniu że
niektóre szczegóły transakcji będą mogły być "wątpliwe"
(łapówki dla strony sprzedawcy).  Więc to czego jak się czepiam to to
że się nie wywiązał z podjętych zobowiązań.

Jak dla mnie podstawą do ocen rządzących jest powtarzalność.
Do bieżącego sezonu grypowego rząd PiS wypadał całkiem nieźle
*w porównaniu* .  Ten sezon grypowy rozstrzygnie w sporej części czy to
było tylko szczęście/przypadek czy coś powtarzalnego.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-20 15:31:15
Autor: Mario
W dniu 20.10.2020 o 11:31, A. Filip pisze:
Mario <Mario@w.pl> pisze:
[...]

Przecież Morawiecki po rozmowach bodajże z Pompeo miał gwarancje sprzedaży respiratorów przez Amerykanów. Czekali na zamówienie od nas, ale się nie doczekali i sprzedali Turcji. W tym czasie przychodzi do wiceministra zdrowia znajmy ministra (z masońskiego prawieże) stowarzyszenia Arkonia, wiceminister podpisuje umowę bez sprawdzania rzetelności  firmy a następnego dnia już jest wysyłany przelew dla kolegi szefa.
To nie jest tak ze pewne szczegóły były wątpliwe. To jest tak bezczelny przekręt na jaki nie ważyła się żadna z poprzednich ekip.
Oni nie muszą, bo maja w garści całe państwo ze wszystkimi służbami kontrolnym> No z wyjątkiem jednego kanciarza - Banasia. Ich człowieka który się zbiesił i ich troche kąsa.
A przygłupy cieszą sie że Prezes Polski rozpierdala wszystkie niezależne   instytucje, bo one chroniły tylko kanciarzy i teraz gdy sa zniszczone to jest porządek. Nie ma korupcji i nepotyzmu.

MD

Data: 2020-10-20 16:12:11
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 11:31, pajac A. Filip pisze:
Mario <Mario@w.pl> pisze:

Zakup maseczek (trener narciarski) i respiratorów (handlarz bronią).

Tylko Donald Tusk "od zasługiwania na cud" /.../

Co ma do tego Tusk?

--
Runt

Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]