Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]

Data: 2020-10-19 13:04:58
Autor: Runt
Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]
W dniu 2020-10-19 o 12:06, pajac A. Filip pisze:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/garwolin-nie-zyje-kierowca-karetki-zakazony-koronawirusem-beda-kontrole-w-szpitalach-4724284
Kilkanaście godzin trwały poszukiwania miejsca w szpitalach leczących
chorych na COVID-19 dla kierowcy pogotowia ratunkowego. Choć formalnie
łóżko powinno być dostępne, to w piątek nie znalazło się dla niego
miejsce w żadnej specjalistycznej placówce. Chory zmarł.
[...]
Małgorzata Telmińska dotarła do raportu urzędu wojewódzkiego
dotyczącego stanu wolnych łóżek z piątkowego popołudnia. Otrzymała je
w piątek po godzinie 17. - W województwie mazowieckim było
przygotowanych 1501 łóżek COVID-19, zajętych miało być 856. W
Warszawie miało być wtedy przygotowanych 695 łóżek, a zajętych 476. A
więc według tych wyliczeń, na papierze, miejsca dla takiego pacjenta w
Warszawie były - ustaliła reporterka.
- A jeśli był w ciężkim stanie, byłby nawet respirator, bo według tego
wyliczenia na 67 przygotowanych respiratorów, na papierze, zajętych
było 49 - dodała. [...]

There are lies, damm lies and statistics.

Ma wiara w statystyczne cuda wzrosła bardzo.

I co? Wszystko wina Tuska?

--
Runt

Data: 2020-10-19 13:24:43
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Skoro się upierasz to przez grzeczność nie zaprzeczę :-)

A wina Tuska musi być oczywista dla każdego prawdziwego wyznawcy PO:
Gdyby premier Tusk (PO) nie rzucił Polski w kąt dla saksów w Brukseli
Kaczyński nie miałby przecież żadnych szans na wygranie wyborów.
PO musiałoby rządzić trzecią kadencje.

Ja akurat sądzę że pojechał na saksy bo nie był gotowy dużo postawić na
wygranie przez PO wyborów trzeci raz.  Winni przegranej mieli być inni.
Teraz "Tusk Zbawca Porzuconej Ojczyzny" przebiera nóżkami do powrotu.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 16:53:51
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 13:24, A. Filip pisze:
[...]

Przestań bełkotać bez związku z tematem.

--
Runt

Data: 2020-10-19 17:03:26
Autor: A. Filip
[...]

*TY* przesunąłeś temat na Tuska, nieprawdaż?  No to masz zasłużoną
nagrodę za  trzymanie się tematu,

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-19 17:29:48
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 17:03, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
W dniu 2020-10-19 o 13:24, A. Filip pisze:

I co? Wszystko wina Tuska?

Przestań bełkotać bez związku z tematem.

*TY* przesunąłeś temat na Tuska, nieprawdaż?

POtrafisz czytać ze zrozumieniem?

No to masz zasłużoną nagrodę za  trzymanie się tematu,

j.w.

--
Runt

Data: 2020-10-19 14:11:58
Autor:

Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rmjrsp$1jtf$4@gioia.aioe.org...

W dniu 2020-10-19 o 12:06, pajac A. Filip pisze:

I co? Wszystko wina Tuska?

Moglbys usuwac pl.pregierz? Ka kurwa filip z dupy, wymyslila se ze bedzie krosspostowac. Gnój nie szanuje żadnych zwyczajów.

Wolne miejsca w szpitalach na Covid-19 są NA PAPIERZE [Warszawa/Województwo Mazowieckie]