Wolnma Polska - wyświechtany slogan

Data: 2012-03-28 21:43:46
Autor: boukun
Wolnma Polska - wyświechtany slogan
A NIBY KKIEDY I JAK SIE ONA WYZWOLIŁA?

PRZY OKRĄGŁYM ŻŁOBIE, ROZKRADAJĄC I ZAORAJĄC POLSKIE ZAKŁADY PRACY?

BOUKUN

Data: 2012-03-28 22:58:06
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 21:43, boukun pisze:
A NIBY KKIEDY I JAK SIE ONA WYZWOLIŁA?

PRZY OKRĄGŁYM ŻŁOBIE, ROZKRADAJĄC I ZAORAJĄC POLSKIE ZAKŁADY PRACY?

BOUKUN

No nie bądź taki skromny, - dołożyłeś ty swoją cegiełkę do tego zwycięstwa które wyzwoliło Polaków...

Data: 2012-03-28 23:05:33
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkvu13$f8q$2node2.news.atman.pl...
[...]

Spierdalaj nestępny tępaku i nie prowokuj niemoto Jaruzelska...

boukun

Data: 2012-03-29 16:28:46
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 23:05, boukun pisze:

No nie bądź taki skromny, - dołożyłeś ty swoją cegiełkę do tego zwycięstwa które wyzwoliło Polaków...

Spierdalaj nestępny tępaku i nie prowokuj niemoto Jaruzelska...

boukun

Na fakty inwektywy.. Polak tak by się nie zachowywał.

Data: 2012-03-29 16:32:00
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jl1rj2$e9t$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jaruzelska szmata nie ma prawa Polaka pouczać...

boukun

Data: 2012-03-29 16:37:29
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-29 16:32, boukun pisze:

[...]

Zwróć  mi  wolność, ty złodzieju... Którą mi ukradłeś z Wałęsą, Michnikiem i Geremkiem.

Data: 2012-03-29 16:42:12
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jl1s3e$fti$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty talmudowcu pierdolony, z pretensjami do zbrodniarza Jaruzelskiego...ta twoja kukła ukradła nam, Polakom wolność 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Data: 2012-03-29 16:46:36
Autor: u2
W dniu 2012-03-29 16:42, boukun pisze:
[...]

Nie ma to jak kulturalna dyskusja dwoch zydkow na psp :)

Data: 2012-03-29 14:58:22
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Jaruzelskiego...ta twoja kukła ukradła nam, Polakom wolność 13 grudnia
> 1981 roku

Nie ma to jak kulturalna dyskusja dwoch zydkow na psp :)

rzeczywiscie, dialog iscie kabaretowy spod budki z piwem:)))

Data: 2012-03-29 16:51:39
Autor: jadryś
[...]

Nie Jaruzelski zrobił ze mnie niewolnika w swoim kraju tylko twoja (xxx) "Solidarność". Czyli Wałęsa, Borusewicz, boukun i inni z tego samego miotu pod protektoratem imperialistów.

Data: 2012-03-29 14:56:43
Autor: Obserwator
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

> [...]

Nie Jaruzelski zrobił ze mnie niewolnika w swoim kraju tylko twoja (xxx) "Solidarność". Czyli Wałęsa, Borusewicz, boukun i inni z tego samego miotu pod protektoratem imperialistów.

ale to *nowoczesne niewolnictwo*...obaj macie komputery i dostep do internetu,
wiec caly dzien jak na nowoczesnego niewolnika przystalo, wypisujecie brednie
przy piwku lub innych srodkach pobudzajacych: ))

Data: 2012-03-29 16:53:49
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jl1su0$gos$1node2.news.atman.pl...
[...]

Łżesz czerwona szmato, to Jaruzelski napadł na Polskę sławetnego 13 grudnia 1981 roku i oddał Polskę w pacht Żydom z wybranej, wyselekcjonowanej przez służby Kiszczaka solidarności... A potem, jako główny architekt był pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu...
Polską Solidarność rozgromił i zniszczył na zawsze, co widać dobitnie dzisiaj...

boukun

Data: 2012-03-30 06:18:36
Autor: stevep
Dnia 29-03-2012 o 16:37:29 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

I co z nią zrobisz zniewolony kretynie?
--
stevep

Data: 2012-03-29 06:12:59
Autor: stevep
Dnia 28-03-2012 o 21:43:46 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

A NIBY KKIEDY I JAK SIE ONA WYZWOLIŁA?

PRZY OKRĄGŁYM ŻŁOBIE, ROZKRADAJĄC I ZAORAJĄC POLSKIE ZAKŁADY PRACY?

BOUKUN

Oraz nie zamykając podobnych tobie kretynów.
--
stevep

Data: 2012-03-29 10:32:04
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wbwzbx0550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Przyjdzie czas, że się was pozamyka bandziory...

boukun

Data: 2012-03-29 12:04:50
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl16nj$nf6$1node2.news.atman.pl...

[...]

Prawda jet taka, że tacy jak ty członkowie pzpr, przyklaskujący tamtej władzy w duzym stopniu przyłożyli się do tego, że Polska została gospodarczo i politycznie zgnojona.

 Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-29 16:17:03
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl1c4s$i6s$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tamta władza przygłupie, to ta sama bandycka władza co dzisiaj... Kim był ojciec Komorowskiej, kim, Cimoszewicza, kim Huebner, kim Tuska?  To ta banda politycznie i gospodarczo gnoi Polaków i nic tu niue pomoże talmudyzowanie!

boukun

Data: 2012-03-30 06:11:49
Autor: stevep
Dnia 29-03-2012 o 10:32:04 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]