Wolno spływająca woda + udrażnianie rur

Data: 2010-11-10 18:33:11
Autor: Mirek
Wolno spływająca woda + udrażnianie rur
Użytkownik " Jagoda Pogorzelska" <jagoda.pogorzelska@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibe827$ecn$1inews.gazeta.pl...
Jakiś czas temu zauważyłam, że woda znacznie wolniej odpływa z
prysznicowego brodzika. Przyjęłam, że to kwestia zapchanych np. włosami
rur, więc kupiłam żel udrożniania rur i syfonów Original Attack. Dopiero
teraz doczytałam, że nie należy go stosować do instalacji aluminiowych.
Wszystko pięknie, tylko ja naprawdę nie wiem, jaką mam instalację ;)
Oczywiście najprościej byłoby zapytać wykonujących instalację - niestety
nie mam takiej możliwości (z ekipą wykańczającą dom rozstałam się w
sposób dość nieprzyjemny, zorientowawszy się w ich krętactwach).
Są jakieś inne sposoby na poradzenie sobie z takim problemem? Użyć
sprężyny czy może olać instrukcję i - zakładając, że instalacji
aluminiowej nie mam (nawet nie wiem, czy obecnie takie się wykonuje -
zrobiona była ok. 2 lata temu) - użyć zakupionego preparatu? :)
Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Spokojnie zalej syfon tym żelem. Poczekaj aż 'pobulgocze' około 1 godziny i spłucz wodą. Rób to ostrożnie bo ten żel jest silnie żrący. Na przyszłość kup zwykłego Kreta w granulkach (bedzie taniej).
2-3 stołowe łyżki wsypuj do syfonu gdy bedzie taka potrzeba i ostrożnie zalej to odrobiną ciepłej wody, zostaw na godzinę aż się brudy rozuszczą (może trochę smierdzieć więc nie przebywaj w tym pomieszczeniu w trakcie 'bulgotania'.

Na 99,999% nie masz instalacji aluminiowej.

Data: 2010-11-10 23:14:39
Autor: MaW

Użytkownik "Mirek" <mmilosz@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:ibel0o$qhl$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik " Jagoda Pogorzelska" <jagoda.pogorzelska@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibe827$ecn$1inews.gazeta.pl...
(..)
[...]

w uzupełnieniu: odrobiną ciepłej ale nie wrzątku  - bo opary przy wrzątku są baaardzo duszące :(

MaW

Wolno spływająca woda + udrażnianie rur