Wolność wg PiS

Data: 2017-05-13 06:31:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolność wg PiS
W dniu piątek, 12 maja 2017 21:21:57 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
http://tinyurl.com/lsv85q8

"Sąd Rejonowy w Kielcach ukarał grzywną 2 tys. zł organizatorkę wydarzenia.
Sędzia Robert Dróżdż argumentował, że to 47-letnia kobieta była
odpowiedzialna za przebieg protestu. - Mamy do czynienia z prawnie
chronionym znakiem. Zgodnie z ustawą, każdy obywatel ma otaczać go czcią i
szacunkiem. Zwrócił uwagę, że nie można do używać do demonstrowania poglądów
politycznych - podkreślił."

Portretu Tuska w mundurze SS można? Wy podłe skurwysyny!

--
Lepudruk

A miesięcznice smoleńskie to nie jest używanie prawnie chronionego znaku
(krzyża) do demonstrowania poglądów politycznych? Wart Pac pałaca.

Data: 2017-05-13 16:10:22
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 15:31 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

A miesięcznice smoleńskie to nie jest używanie prawnie chronionego znaku
(krzyża) do demonstrowania poglądów politycznych? Wart Pac pałaca.

Zgłoś przestępstwo, zamiast toczyć pianę bezproduktywnie, panie skrzywiony.
Krzyż zastrzeżony nie jest, znak Polski Walczącej i owszem.

Zastanawiam się nad graficznym znakiem Bólu Dupy U Pogrobowców IIIRP.
Facjata którego "wyznawcy" najbardziej dupę przypomina? Mam swoją  kakakandydaturę...

--
Trefniś

Data: 2017-05-13 11:23:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolność wg PiS
W dniu sobota, 13 maja 2017 16:10:40 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Zgłoś przestępstwo, zamiast toczyć pianę bezproduktywnie, panie skrzywiony.
Krzyż zastrzeżony nie jest, znak Polski Walczącej i owszem..

A chuja mnie jedni i drudzy, kolego Trefnisiu.
Niech sami KODziarze zgłaszają.

Zastanawiam się nad graficznym znakiem Bólu Dupy U Pogrobowców IIIRP.
Facjata którego "wyznawcy" najbardziej dupę przypomina? Mam swoją  kakakandydaturę...

No banałów tu nie praw. Myślałem, że masz jakiś ciekawszy typ, a tu wyskakujesz
z dziadziadziadkiem Adadadasiem.

Data: 2017-05-13 20:39:32
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS

pisze:

> [...]

Krzyż zastrzeżony nie jest, znak Polski Walczącej i owszem.

A chuja mnie jedni i drudzy, kolego Trefnisiu.

Kolego :O
Przyjacielu mojej kozy, wylewasz tutaj łzy, zatem Cię obchodzi? Czy to tak  przez sen, albo w pijackim widzie?

Wiele złego o KOD można powiedzieć, ale to bardziej cwaniaki, niż idioci.

[...]

Nic nie pisałem o jakimś Adasiu, nadinterpretujesz.

--
Trefniś

Data: 2017-05-13 11:54:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolność wg PiS
W dniu sobota, 13 maja 2017 20:39:51 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

Kolego :O
Przyjacielu mojej kozy, wylewasz tutaj łzy, zatem Cię obchodzi? Czy to tak  przez sen, albo w pijackim widzie?

Trefniś, ty od Marcusa, że tu takie kozojebcze skłonności insynuujesz swoim
przedpiścom? Głodnemu chleb na myśli.

Wiele złego o KOD można powiedzieć, ale to bardziej cwaniaki, niż idioci.

https://youtu.be/hWIKOqO0XC8

Data: 2017-05-14 10:15:24
Autor: Pajdak
Wolność wg PiS
pisze:

[...]

Skoro swoją no to dawaj! Chętnie zobaczymy twój ryj!

--
Lepudruk

Wolność wg PiS