Wolnobieg

Data: 2009-05-26 10:40:45
Autor: zenon
Wolnobieg
Cześć!
Mam zamiar robić OK i zastanawiam się czy da rade zespawać wolnobieg
żeby nie mógł się ruszać .....mam nadzieje, że zrozumiecie o co chodzi.

Data: 2009-05-26 11:12:28
Autor: Saurus
Wolnobieg
On 26 Maj, 19:40, zenon <zenek...@poczta.onet.pl> wrote:
Cześć!
Mam zamiar robić OK i zastanawiam się czy da rade zespawać wolnobieg
żeby nie mógł się ruszać .....mam nadzieje, że zrozumiecie o co chodzi.

Lepiej na gwint wolnobiegu nałożyć jakiś klej epoksydowy (distal,
poxipol), nakręcić na to zębatkę (taką z gwintem, bez wolnobiegu) i
jeszcze dokręcić metalową kontrę od suportu starego typu.

Data: 2009-05-26 11:28:13
Autor: irackman
Wolnobieg
On 26 Maj, 20:12, Saurus <Saur...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Mam zamiar robić OK i zastanawiam się czy da rade zespawać wolnobieg
> żeby nie mógł się ruszać .....mam nadzieje, że zrozumiecie o co chodzi.

Da rade. Ja tak mam w swoim ostrym. Pospawałem zwykłą spawarką
transformatorową i elektrodą 2mm- z przerwami, aby za bardzo nie
nagrzac zębatki. Później nakręciłem na Poxipol i hula tak bez fakapów
drugi sezon.

Data: 2009-05-26 11:36:29
Autor: zenon
Wolnobieg
no to dobrze...nawet o identycznej elektrodzie myślałem;p
teraz tylko zebrać części i do budowy się zabierać.
a i teraz jeszcze pytanie do tych co na OK jeżdżą, ile czasu gdzieś
się przyzwyczaja?

Data: 2009-05-26 12:05:17
Autor: Saurus
Wolnobieg
On 26 Maj, 20:36, zenon <zenek...@poczta.onet.pl> wrote:
no to dobrze...nawet o identycznej elektrodzie myślałem;p
teraz tylko zebrać części i do budowy się zabierać.
a i teraz jeszcze pytanie do tych co na OK jeżdżą, ile czasu gdzieś
się przyzwyczaja?

Ale po co spawać zębatkę z wolnobiegiem skoro można za 5 zł kupić
nakręcaną bez wolnobiegu na identyczny gwint?

Data: 2009-05-27 12:45:23
Autor: Paweł Suwiński
Wolnobieg
Dnia wto, 26 maj 2009 tako rzecze Saurus:

Ale po co spawać zębatkę z wolnobiegiem skoro można za 5 zł kupić
nakręcaną bez wolnobiegu na identyczny gwint?

Nie  zawsze.  Ja przerabiałem  francuską  kolarkę  z piastą  maliarda,
gdzie wolnobieg  był na  niestandardowy wielowpust i  kontrowany jakąś
nakrętką. Aby  zafiksować trzeba było  zaspawać wolnobieg, a  potem za
pomocą distalu skleić z wpustem i przyblokować kontrę.

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-05-28 02:16:34
Autor: Saurus
Wolnobieg
On 27 Maj, 12:45, Paweł Suwiński <drac...@wp.pl> wrote:
[...]

A jakie jest prawdopodobieństwo, że to właśnie taki przypadek? ;)

Data: 2009-05-28 11:23:20
Autor: Paweł Suwiński
Wolnobieg
Dnia czw, 28 maj 2009 tako rzecze Saurus:

[...]

Niewielkie,  co  nawet   stoi  na  stronie  Sheldona,   co  wcale  nie
przeszkodziło mi właśnie na taki przypadek trafić ;|.

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-05-26 23:57:36
Autor: gregoreg
Wolnobieg
[...]

Ja jeżdżę 3 dzień, ale czasu mało na naukę - do robótki w sumie tylko.
Narazie na emeryta, ale i tak jest nieźle bo czas dojazdu mam ten sam
w sumie co na wolnobiegu (mniej na światłach stoję bo zwalniam
wcześniej).

Pozdro
Grzechu

Wolnobieg