Wolnobieg czy kaseta, marketingowy bełkot?

Data: 2015-07-24 00:21:08
Autor: akarm
Wolnobieg czy kaseta, marketingowy bełkot?
W dniu wtorek, 21 lipca 2015 22:41:02 UTC+2 użytkownik Oje Ejo napisał:
 przy wymianie kół na o wiele solidniejsze mam dylemat czy wymienić też wolnobieg na kasetę?

Tego się nie stosuje zamiennie, do każdego z rozwiązań są inne piasty. Jeśli w nowym kole masz piastę pod wolnobieg, to nie nałożysz kasety. Jeśli zaś nowe koło ma piastę na kasetę, to nie nakręcisz wolnobiegu.
Wynika z tego, że już nie masz dylematu. :)

--              Akarm

Data: 2015-07-26 14:41:57
Autor: Oje Ejo
On 07/24/15 09:21, akarm@wp.pl wrote:
[...]

Wiadomo przeciez, ale wlasnie przy kupowaniu nowego kola tydzien temu istnial dylemat, lecz wygladalo ze "za duzo kombinacji"
Ponadto sprzedawca mi odradzil kasete twierdzac "szkoda sobie d... zawracac" a piasta Quando ma oske z dobrej stali...

W razie czego kupie wypasiona piaste, w zakladzie rowerowym powiedzieli za zaplecenie biora 40pln...

Wolnobieg czy kaseta, marketingowy bełkot?