Wolnobiegi i ich jakość

Data: 2015-03-14 18:10:02
Autor: PeJot
Wolnobiegi i ich jakość
Czołem. Jest konieczność wymiany 7 rzędowego wolnobiegu, w starym są zużyte koronki. Konwersja na kasetę na razie nie wchodzi w grę. Czy wolnobieg Shimano Tourney MF-TZ31 charakteryzuje się jakąś sensowną jakością, czy to to samo chińskie badziewie jak cała reszta ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-03-15 00:15:10
Autor: Czesław Wiśniak
Wolnobiegi i ich jakość
[...]

To jest w miare sensowne: MF-HG-37

Data: 2015-03-15 19:59:59
Autor: Jan
Wolnobiegi i ich jakość
Potwierdzam.
Jan

To jest w miare sensowne: MF-HG-37

Data: 2015-03-15 22:13:31
Autor: TheGhost
Wolnobiegi i ich jakość

"PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote in message news:me1q15$gos$1node1.news.atman.pl...
[...]

Chińskie badziewie rozkręca się samo. Podczas jazdy. Na tym polega zasadnicza różnica pomiędzy tym, a MF-TZ31

Pozdrawiam, M.

Wolnobiegi i ich jakość