Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa

Data: 2010-03-24 20:11:02
Autor: abc
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
Gdy państwo było katolickie, odmawiało innym religiom prawa do publicznych
świątyń. Tolerowało jedynie prywatne praktyki religijne, unikając skandalu
jaki wywołałyby te świątynie, przyciągające chrześcijan do fałszywych
religii. Chroniło zatem wiarę obywateli.

Po Soborze Watykańskim II we wszystkich krajach uznających jedynie Kościół
katolicki (w Kolumbii, Brazylii, Chile etc.) Watykan interweniował, aby
wprowadzono tam wolność dla wszystkich religii. Skutkiem tego była inwazja
sekt przybyłych z Ameryki Północnej, posiadających wielką ilość pieniędzy.

Przedtem, aby chronić wiarę swoich obywateli, państwa uniemożliwiały
przenikanie tych wszystkich sekt. Jednak w chwili, gdy państwo już nie
posiada religii i gdy Kościół domaga się, aby uznano wszystkie religie,
drzwi są otwarte na oścież.

I jesteśmy świadkami niewiarygodnej inwazji: sekta Moona, adwentyści i inne
sekty protestanckie, do tego stopnia, że sami nawet biskupi zgromadzili się
w Południowej Ameryce, żeby móc zastanowić się nad powagą sytuacji.
Niektórzy mówią o kiludziesięciu milionach, katolików
południowoamerykańskich, którzy przeszli do sekt od 1968 roku, zatem od
czasu Soboru!

Oto straszliwy skutek błędu -: apostazja wielu milionów katolików.

Podobną rzecz stwierdza się zresztą wszędzie; na przykład we Francji, gdzie
widać coraz więcej katolików przechodzących na islam, do sekt i do lóż
masońskich. Po roku 1989 również i Polska stała się prawdziwym eldorado dla
różnego rodzaju sekt.

Gdy jednocześnie zachęca się do wolności religijnej i podejmuje jakieś
działania pod hasłem walki z sektami, to przypomina to jednoczesne
propagowanie rozwiązłości i tropienie przypadków molestowania seksualnego.
Są to działania wzajemnie sprzeczne.

Data: 2010-03-24 13:09:19
Autor: zbig
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
Sam jesteś sekciarzem z sekty objętej ekskomuniką.

Data: 2010-03-24 21:13:03
Autor: abc
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
Sam jesteś sekciarzem z sekty objętej ekskomuniką.

Jestem zwykłym katolikiem.

Data: 2010-03-24 13:20:22
Autor: zbig
On 24 Mar, 21:13, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Sam jesteś sekciarzem z sekty objętej ekskomuniką.

Jestem zwykłym katolikiem.

Bull shit, jesteś heretykiem.

Data: 2010-03-24 21:36:43
Autor: abc
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
Jestem zwykłym katolikiem.

Bull shit, jesteś heretykiem.

Nie.  Jestem prawowiernym katolikiem. Nie kwestionuję żadnego dogmatu
katolickiej wiary.

Data: 2010-03-24 13:46:33
Autor: zbig
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
On 24 Mar, 21:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Nie.  Jestem prawowiernym katolikiem. Nie kwestionuj adnego dogmatu
katolickiej wiary.
Czyżby?
Dogmatu o nieomylności papieża też?

Data: 2010-03-24 21:47:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:46:33 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Zaraz dostaniesz wyliczankę o wielostopniowości nieomylności, albo że
żadnej ekskomuniki nie było, mimo że jej unieważnienie było.

Data: 2010-03-24 14:20:52
Autor: zbig
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
On 24 Mar, 21:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
To który papiez się mylił, ten co na was nakładał ekskomunike czy ten,
który zdejmował?

Data: 2010-03-25 07:20:49
Autor: abc
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
To który papiez się mylił, ten co na was nakładał ekskomunike czy ten,
który zdejmował?

Jakich "was"?  "Nikt nie nakładał na mnie żadnej ekskomuniki.
Skąd taki pomysł?

Nota bene nieomylność papieska dotyczy wypowiedzi papieża w kwestiach
moralności i wiary, a nie nakładania kar kościelnych.

Ostatnią papieską wypowiedzią nieomylną ex cathedra jest konstytucja
apostolska Munificentissimus Deus z roku 1950, którą Pius XII ogłosił dogmat
o Wniebowzięciu Najświętszej Maryi Panny.

Data: 2010-03-25 01:36:09
Autor: zbig
On 25 Mar, 07:20, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

apostolska Munificentissimus Deus z roku 1950, którą Pius XII ogłosił dogmat
o Wniebowzięciu Najświętszej Maryi Panny.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Was-lefebrystów, miłośników papieża Hitlera, papież ekskomunikował 1
lipca 1988 roku. Pomylił się?

Data: 2010-03-25 11:24:52
Autor: abc
[...]

A skąd taki pomysł, że jestem jakimś "lefebrystą"?
(Do reszty bzdur na razie nie będę się odnosił.)

Data: 2010-03-25 03:32:27
Autor: zbig
On 25 Mar, 11:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

A skąd taki pomysł, że jestem jakimś "lefebrystą"?
(Do reszty bzdur na razie nie będę się odnosił.)

Pomysł wziął się stąd, że eksponujesz w swoich wątkach te same
twierdzenia co oni. Poza tym , jak się zdaje jestes gorącym
zwolennikiem Piusa XII - papieża Hitlera.

Data: 2010-03-25 03:55:22
Autor: Mariusz Merta
On 25 Mar, 10:32, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

twierdzenia co oni. Poza tym , jak się zdaje jestes gorącym
zwolennikiem Piusa XII - papieża Hitlera.

Zbyszek, czy tobie tez odbilo ?
Moze mniej tvn i gw a wiecej rozsadku w pracach histrycznych
np. dowiedz sie co powiedziala premier Golda na wiadomosc o jego
smierci
z Piusem XII jest ten problem, ze on w 1945 roku powiedzial wprost co
mysli
o radzieckich "wyzwolicielach" Europy wschodniej i srodkowej...
komuna mu tego nie darowala jak zwykle zreszta...
a moze jeszcze Franco byl dyktatorem hitlera ?

Mariusz Merta

Data: 2010-03-25 04:58:45
Autor: zbig
On 25 Mar, 11:55, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

> [...]

komuna mu tego nie darowala jak zwykle zreszta...
a moze jeszcze Franco byl dyktatorem hitlera ?
Bull shit, wiele osób mówiło otwartym tekstem co myśli o komunie i nie
oskarżano ich o milczącą aprobatę działań Hitlera.
Nie sprowadzaj oceny Piusa XII tylko spraw żydowskich.

http://biblionetka.pl/book.aspx?id=7370

Franco by sprytny i nie dał się wciągnąć w bliższą wspólpracę z
Hitlerem

Jeśli chcesz książkę Johna Cornwella "Papież Hitlera" mogę ci przesłać
na priv.(PDF 2MB)

Data: 2010-03-25 12:07:57
Autor: abc
[...]

Jacy "oni"?
(Do reszty bzdur na razie nie będę się odnosił.)

Data: 2010-03-25 12:14:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 12:07:57 +0100, abc napisał(a):

[...]

Ci:

http://ekai.pl/wydarzenia/watykan/x17986/watykan-zniesienie-ekskomuniki-nie-oznacza-uznania-bractwa-sw-piusa-x/

Data: 2010-03-25 11:31:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:24:52 +0100, abc napisał(a):

[...]

Nie rób z siebie durnia, heretyku!

Data: 2010-03-24 21:46:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 21:36:43 +0100, abc napisał(a):

Jestem zwykłym katolikiem.

Bull shit, jesteś heretykiem.

Nie.  Jestem prawowiernym katolikiem. Nie kwestionuję żadnego dogmatu
katolickiej wiary.

A co z postanowieniami Soboru Watykańskiego II?

One nie obowiązują katolików?

Data: 2010-03-24 21:15:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 21:13:03 +0100, abc napisał(a):

Sam jesteś sekciarzem z sekty objętej ekskomuniką.

Jestem zwykłym katolikiem.

Zwykłym lefebrystą jesteś. W średniowieczu takich jak ty palili żywcem za nieposłuszeństwo Ojcu
Świętemu.

Data: 2010-03-24 20:38:32
Autor: wirefree
abc pisze:
[...]

Wedlug ciebie Buddyzm konfucjonizm i islam to falszywe religie w odroznieniu od rzymskiego bo z naukami chrystusa to ta mafia wloska niewiele ma wspolnego.

Data: 2010-03-24 12:57:07
Autor: J-23
On 24 Mar, 20:38, wirefree <mts...@magicbox.pl> wrote:
abc pisze:

> [...]

Wedlug ciebie Buddyzm konfucjonizm i islam to falszywe religie w
odroznieniu od rzymskiego bo z naukami chrystusa to ta mafia wloska

abc to fanatyk religijny, do ktorego racjonalne argumenty nigdy nie
trafia

Data: 2010-03-24 20:58:08
Autor: abc
Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa
Wedlug ciebie Buddyzm konfucjonizm i islam to falszywe religie w
odroznieniu od rzymskiego bo z naukami chrystusa to ta mafia wloska
niewiele ma wspolnego.

To Chrystus zmartwychwstał, a nie Budda, Konfucjusz, Mahomet czy Kajfasz.

Wolność religijna - broń wrogów Chrystusa