Wolność wg PiS

Data: 2017-05-12 21:21:34
Autor: Pajdak
Wolność wg PiS
http://tinyurl.com/lsv85q8

"Sąd Rejonowy w Kielcach ukarał grzywną 2 tys. zł organizatorkę wydarzenia.
Sędzia Robert Dróżdż argumentował, że to 47-letnia kobieta była
odpowiedzialna za przebieg protestu. - Mamy do czynienia z prawnie
chronionym znakiem. Zgodnie z ustawą, każdy obywatel ma otaczać go czcią i
szacunkiem. Zwrócił uwagę, że nie można do używać do demonstrowania poglądów
politycznych - podkreślił."

Portretu Tuska w mundurze SS można? Wy podłe skurwysyny!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-13 06:31:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolność wg PiS
W dniu piątek, 12 maja 2017 21:21:57 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

A miesięcznice smoleńskie to nie jest używanie prawnie chronionego znaku
(krzyża) do demonstrowania poglądów politycznych? Wart Pac pałaca.

Data: 2017-05-13 16:10:22
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 15:31 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

A miesięcznice smoleńskie to nie jest używanie prawnie chronionego znaku
(krzyża) do demonstrowania poglądów politycznych? Wart Pac pałaca.

Zgłoś przestępstwo, zamiast toczyć pianę bezproduktywnie, panie skrzywiony.
Krzyż zastrzeżony nie jest, znak Polski Walczącej i owszem.

Zastanawiam się nad graficznym znakiem Bólu Dupy U Pogrobowców IIIRP.
Facjata którego "wyznawcy" najbardziej dupę przypomina? Mam swoją  kakakandydaturę...

--
Trefniś

Data: 2017-05-13 11:23:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolność wg PiS
W dniu sobota, 13 maja 2017 16:10:40 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Zgłoś przestępstwo, zamiast toczyć pianę bezproduktywnie, panie skrzywiony.
Krzyż zastrzeżony nie jest, znak Polski Walczącej i owszem..

A chuja mnie jedni i drudzy, kolego Trefnisiu.
Niech sami KODziarze zgłaszają.

Zastanawiam się nad graficznym znakiem Bólu Dupy U Pogrobowców IIIRP.
Facjata którego "wyznawcy" najbardziej dupę przypomina? Mam swoją  kakakandydaturę...

No banałów tu nie praw. Myślałem, że masz jakiś ciekawszy typ, a tu wyskakujesz
z dziadziadziadkiem Adadadasiem.

Data: 2017-05-13 20:39:32
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS

pisze:

> [...]

Krzyż zastrzeżony nie jest, znak Polski Walczącej i owszem.

A chuja mnie jedni i drudzy, kolego Trefnisiu.

Kolego :O
Przyjacielu mojej kozy, wylewasz tutaj łzy, zatem Cię obchodzi? Czy to tak  przez sen, albo w pijackim widzie?

Wiele złego o KOD można powiedzieć, ale to bardziej cwaniaki, niż idioci.

[...]

Nic nie pisałem o jakimś Adasiu, nadinterpretujesz.

--
Trefniś

Data: 2017-05-13 11:54:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wolność wg PiS
W dniu sobota, 13 maja 2017 20:39:51 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

Kolego :O
Przyjacielu mojej kozy, wylewasz tutaj łzy, zatem Cię obchodzi? Czy to tak  przez sen, albo w pijackim widzie?

Trefniś, ty od Marcusa, że tu takie kozojebcze skłonności insynuujesz swoim
przedpiścom? Głodnemu chleb na myśli.

Wiele złego o KOD można powiedzieć, ale to bardziej cwaniaki, niż idioci.

https://youtu.be/hWIKOqO0XC8

Data: 2017-05-14 10:15:24
Autor: Pajdak
Wolność wg PiS
pisze:

[...]

Skoro swoją no to dawaj! Chętnie zobaczymy twój ryj!
;-)))))))))))))))))))))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-13 16:02:54
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 21:21 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

"Znak Polski Walczącej
jego publiczne znieważanie podlega karze grzywny (art. 2 i 3 ustawy)[3].
Ustawa została podpisana przez prezydenta RP Bronisława Komorowskiego 30  lipca w Parku Wolności przy Muzeum Powstania Warszawskiego podczas  spotkania z powstańcami z okazji 70. rocznicy wybuchu walk[4].
"

Nagle odwracacie się od Bronisława Bul-Komorowskiego???
Czy nazwanie byłego prezydenta RP skurwysynem powinno być karane z urzędu?

--
Trefniś

Data: 2017-05-14 09:24:35
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-13 o 16:02, Trefniś pisze:
[...]

To po to, żeby faszyści nie wycierali sobie gęby tym znakiem i nie malowali go na każdej spoconej koszulce i slipach.

A kuriozum powyższego wyroku polega na tym, że kara została nałożona za używanie symbolu walki o wolność w celu walki o wolność.

Ale dopóki pislamiści będą używać słów których nie rozumieją i przekręcać ich znaczenie, nadal będą udawać, że deszcz pada.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-14 09:36:32
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 09:24 Kviat <null> pisze:

Tyle się produkujesz, a tu jak psu w dupę...

Powrotu do zdrowia życzę.

Zalecam terapię NI.

--
Trefniś

Data: 2017-05-14 10:15:27
Autor: Pajdak
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 09:24 Kviat <null> pisze:

Tyle się produkujesz, a tu jak psu w dupę...

Powrotu do zdrowia życzę.

Zalecam terapię NI.

--

Pozdrów anię! ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-15 10:55:28
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-14 o 09:36, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 09:24 Kviat <null> pisze:

Tyle się produkujesz, a tu jak psu w dupę...

Już ci kiedyś pisałem, że nie interesują mnie twoje preferencje seksualne.
Czemu zawsze gdy brakuje ci argumentów chwalisz się swoimi zboczeniami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-15 11:03:27
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 10:55 Kviat <null> pisze:

(...)
Powrotu do zdrowia życzę.

Znów psu w dupę, Kviat :)
Terapię NI zalecam.

--
Trefniś

Data: 2017-05-15 11:16:47
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-15 o 11:03, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 10:55 Kviat <null> pisze:

(...)
Powrotu do zdrowia życzę.

Znów psu w dupę, Kviat :)

Znów? Powinni odebrać ci tego psa zboczeńcu, a ty jeszcze się tym chwalisz publicznie.

Terapię NI zalecam.

I weterynarz jeszcze tego nie zgłosił? Musisz sporo na niego wydawać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-15 12:09:25
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 11:16 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Trzeba być wyjątkowym [...], żeby tak rozpaczliwie szukać kontaktu tam,  gdzie nie ma się szans.
Pozdrowienia od Sphincter ani.

--
Trefniś

Data: 2017-05-15 14:24:59
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czylo lol! lol!
QTAS "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yz9yhzg9mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Wszarze! Jesteście rozrywką tego forum i żywym dowodem na to, że elektorat PiS to idioci.

CL

Data: 2017-05-15 14:25:55
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-15 o 12:09, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 11:16 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Trzeba być wyjątkowym [...], żeby tak rozpaczliwie szukać kontaktu tam,
gdzie nie ma się szans.

To po co szukasz? I tak nie będziesz wyjątkowy, bo takiego niedouczonego oszołomstwa jak ty jest sporo. Niczym się nie wyróżniasz.

Pozdrowienia od Sphincter ani.

Skup się na swoich upodobaniach, ale psa zostaw w spokoju zwyrolu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-15 14:30:48
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 14:25 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Ropędź się, ciotuniu!
Zalecam terapię NI chyba, że liczysz na status niepoczytalnego.

Data: 2017-05-15 14:52:14
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-15 o 14:30, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 14:25 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Ropędź się, ciotuniu!

Nie podniecaj się tak :) Zapomniałeś chyba, że piszesz publicznie, a nie do swojego chłopaka. A może do wszystkich się tak zwracasz ze zwykłego przyzwyczajenia?

Zalecam terapię NI chyba, że liczysz na status niepoczytalnego.

To, że ty masz problem z dupą, to nie znaczy, że wszyscy mają.
Przykro mi, ale sam sobie jesteś winien.

Pozdrowienia od Sphincter ani.

Nie znam.
I nie licz na to, że poznam. Twoja nachalność na pewno mnie nie przekona:)
Ale podziękuj, bo widzę, że często się spotykacie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-15 15:03:56
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 14:52 Kviat <null> pisze:

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada - co za szmata z kviata!

--
Trefniś

Data: 2017-05-15 15:23:10
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-15 o 15:03, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 14:52 Kviat <null> pisze:

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada -

Do kogo masz pretensje? Przecież nikt ci nie każe mówić, że to deszcz.

co za szmata z kviata!

Widzę, że dałeś psu odpocząć. To dobrze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-15 15:35:46
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS

Powrotu do zdrowia życzę.

Data: 2017-05-15 17:24:21
Autor: Kviat
Wolność wg PiS
W dniu 2017-05-15 o 15:35, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 15:23 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada - co za szmata z kviata!

No i popsułem pislamskiego bota.
Jak widać nie jest to takie trudne :) Zaczął sam siebie obrażać i się zapętlił, bo ich program ma krótką listę obelg.
No ale jacy autorzy, takie programy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-15 18:00:19
Autor: u2
Wolność wg PiS
W dniu 15.05.2017 o 17:24, Kviat pisze:
No i popsułem pislamskiego bota.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-15 20:45:23
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czyli przygłup u2
przygłup "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 15.05.2017 o 17:24, Kviat pisze:
No i popsułem pislamskiego bota.

lol

Zabolało co łajzo?

CL

Data: 2017-05-15 19:36:45
Autor: Trefniś
Wolność wg PiS
W dniu .05.2017 o 17:24 Kviat <null> pisze:

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada - co za szmata z kviata!

Kurwą byłeś, kurwą jesteś, kurwą zdechniesz.

--
Trefniś

Data: 2017-05-15 20:44:29
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czyli Trefniś rzuca "kurwami"
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
W dniu .05.2017 o 17:24 Kviat <null> pisze:

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada - co za szmata z kviata!

Kurwą byłeś, kurwą jesteś, kurwą zdechniesz.

--

Jakież to katolickie! Jakież typowo PiS-owskie!

CL

Data: 2017-05-15 20:46:05
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czyli Trefniś szmata z róży białej kviata

W dniu .05.2017 o 15:23 Kviat <null> pisze:

Powrotu do zdrowia życzę.

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada - co za szmata z kviata!

--

Te, śmieciu z Breslau! Coś ci się pachołku nie podoba? Nie masz gnoju
argumentów? Więc spierdalaj na drzewo i to już!

CL

Data: 2017-05-15 20:43:24
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czyli Trefniś idiotą
przygłup "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yz96ku08mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .05.2017 o 14:52 Kviat <null> pisze:

Pluj kurwie w twarz, powie że deszcz pada - co za szmata z kviata!

--

Tyle masz gnoju do powiedzenia? Patrz temat ty wrocławka szmato!

CL

Data: 2017-05-15 14:23:42
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS
pajac pisowski Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yz9vf1bjmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Ci pomogła? Opowiedz! Opowiedz! lol! lol!

CL

Data: 2017-05-15 14:50:48
Autor: u2
Wolność wg PiS
W dniu 15.05.2017 o 14:23, Ciemny Lud pisze:
Znów psu w dupę

te piździak ty tak z wolnej nieprzymuszonej woli to robisz ?:))))))))

Data: 2017-05-15 20:52:00
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czyli u2 zagląda swemu psu w dupę!
truchło kocie "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 15.05.2017 o 14:23, Ciemny Lud pisze:
Znów psu w dupę

te piździak ty tak z wolnej nieprzymuszonej woli to robisz ?:))))))))

Masz coś z główką pisdzielcu? Lubisz zaglądać swemu psu w dupę? Obaj to
lubicie? lol!

CL

Data: 2017-05-15 14:23:01
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości news:59196d00$0$15190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jeden z psp-owej kolekcji pisowskich przygłupów. Nie mają argumentów więc pieprzą "odRzeczy".

CL

Data: 2017-05-14 10:15:22
Autor: Pajdak
Wolność wg PiS
[...]

Pajacu! Temat dotyczył kobiety, którą PiS-owski sędzia skazał za
"zaśmiecanie skwerku" jak za czasów PRL-u. Masz coś w tym temacie do
powiedzenia czy zatroskany nagle o los "bula" znów odwracasz kota prezesa
ogonem?

--
Lepudruk

Data: 2017-05-15 07:37:41
Autor: Zenek Kapelinder
Wolność wg PiS
ciebie pizdziak nikt karal nie bedzie. Cywilizowani ludzie umowili sie ze chorych psychicznie sie nie karze. Masz do konca zycia w psychiatryku darmowe elektrowstrzasy, wikt i opierunek. Przydasz sie jak wykitujesz. Zrobia z twojego trupa preparaty dla studentow medycyny.

Data: 2017-05-15 20:43:54
Autor: Ciemny Lud
Wolność wg PiS czyli truchło kogucika
przygłup wioskowy  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:f30d3713-3fa8-42fa-93af-7bf3b8e769ebgooglegroups.com...
[...]

Ty już jesteś trupem! Chodzącą kupą gówna! LOL! LOL! LOL!

CL

Wolność wg PiS