Wolności słowa nie można ograniczać bez jej utraty

Data: 2016-03-18 08:14:23
Autor: mkarwan
Wolności słowa nie można ograniczać bez jej utraty
Postaraj się nie oburzać przez chwilę.
Zastanów się, co on mówi.
Wszystkie cytaty w tej części pochodzą ze źródeł żydowskich.
Spójrzmy na kilka zwrotów z Talmudu, (przekład z wersji niemieckiej), aby zrozumieć, dlaczego barbarzyńscy Chazarowie zainteresowali się nagle by zostać "wyznawcami Talmudu", a może zrozumieć, dlaczego zawsze polowano na Żydów, wszędzie gdzie mieszkali.
Czy może jest jakiś tego powód?

"Tylko Żydzi są ludźmi, nie-Żydzi nie są ludźmi, tylko bydłem" (Goyim -ludzkie bydło) - (Kerithuth 6b s. 78, Jebhammoth 61a)

"Nie-Żydów stworzono by służyli Żydom jako niewolnicy" - (Midrasch Talpioth 225)

"Nie-Żydów należy się wystrzegać, nawet bardziej niż chore świnie" - (Orach Chaiim 57, 6a)

"Spółkowanie z nie-Żydami jest jak spółkowanie ze zwierzętami" - (Kethuboth 3b)

"Wskaźnik urodzeń nie-Żydów musi zostać znacznie obniżony" - (Zohar II, 4b)

"Wszędzie gdzie oni (Żydzi) sie pojawią, będą książętami panów" - (Sanhedrin 104a)

"Ja (Jahwe) czynię was (żydostwo) przodkiem narodów, czynię was wybranymi spośród narodów, czynię was królem narodów, czynię was kochanymi pośród narodów, czynię was najlepszymi pośród narodów, czynię was zaufanymi pośród narodów" - (Schabbat 105a)

"Żydzi zawsze próbowali oszukać nie-Żydów" - (Zohar I, 168a)

"Każdemu Żydowi wolno wykorzystywać kłamstwa i krzywoprzysięstwo, by doprowadzić do ruiny nie-Żyda" - (Babha Kama 113a)

"Dobytek Goyim jest jak pustynia bez właściciela, i każdy (Żyd) który go przejmie, posiadł go" -(Talmud IV/3/54b)

"Kiedy przyjdzie Mesjasz, wszyscy będą niewolnikami Żydów" - (Erubin 43b)

(...)Talmud, który jest po prostu zbiorem rabinicznych komentarzy, nakazuje Żydom traktować wszystkich nie-Żydów jak podludzkie bestie.

(...)Czy teraz rozumiesz?
W Talmudzie są setki cytatów, które zmuszają mnie do wyrzucania w górę rąk i chce mi się wyć, że Ernsta Zundela i wielu innych oskarża się i prześladuje za "zbrodnie nienawiści", a robią to ci sami ludzie, którzy aprobują wymienione wyżej koncepcje, które same w sobie są dużo gorszymi zbrodniami nienawiści, od tych, które Zundel mógł kiedykolwiek wymyślić w swoim najgorszym momencie.

Więc kiedy jedni są więzieni przez drugich, którzy należą do tego nienawistnego plemienia, staje się oczywiste, że moja wolność słowa jest poważnie zagrożona.
I to samo dotyczy ciebie.

Jeśli jakikolwiek rząd uchwala ustawy, które odmawiają ludziom prawo do omawiania wszystkiego, żaden z nas już nie jest wolny.
A głównymi ludźmi wzywającymi do uchwalenia tych praw wydają się być wierzący w Talmud, sądząc z praw jakie uchwalili w całej Europie w celu wyeliminowania wolności słowa.

(...) Wolność słowa jest naturalnym prawem wolnych ludzi.
Kiedy to się zabiera, nie jesteśmy wolni.
Jak powiedział Thomas Jefferson:
"Wolność słowa nie można ograniczać bez jej utraty".

źróło https://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/05/22/zakazac-talmud-jako-mowe-nienawisci/

Wolności słowa nie można ograniczać bez jej utraty