Wolny rynek w wykonaniu PO

Data: 2009-04-15 09:22:19
Autor: Dieter
Wolny rynek w wykonaniu PO
"Osoba, która po 1 lipca 2008 r. straciła pracę, będzie mogła otrzymać ponad 1750 zł miesięcznie na spłatę kredytu hipotecznego"

http://biznes.onet.pl/0,1952394,wiadomosci.html

Wczesniej PIS rozdawal mieszkania za zlotowke, teraz podatnik, ktory staral sie rozsadnie planowac swoje zycie i nie brac kredytow bedzie placil za innych. Jednym slowem pogoda dla ludzi bez wyobrazni.

D.

Data: 2009-04-15 08:21:18
Autor: kc
Wolny rynek w wykonaniu PO
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
"Osoba, która po 1 lipca 2008 r. straciła pracę, będzie mogła otrzymać
ponad
1750 zł miesięcznie na spłatę kredytu hipotecznego"

Ciekawe jak oceniają to świadomi wyborcy PO, którzy głosowali na partię liberalną, a widzą populizm. Rzesza nieświadomych nie wiedziała nawet na co głosuje.

kc

Data: 2009-04-15 10:23:59
Autor: Emka
Wolny rynek w wykonaniu PO

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs45du$4c5$1inews.gazeta.pl...

Ciekawe jak oceniają to świadomi wyborcy PO, którzy głosowali na partię
liberalną, a widzą populizm. Rzesza nieświadomych nie wiedziała nawet na co
głosuje.

Jasne, bo inne partie jak obiecują(cywały), to zawsze dotrzymują(ywały) słowa ;-) Tylko PO jest wyjątkiem.

Data: 2009-04-15 10:30:04
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

" kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gs45du$4c5$1inews.gazeta.pl...
[...]

kto wie, może PIS by rozdał 3 milion mieszkan co sie deweloperom nagromadziło...
wszystko jest relatywne...

george

Data: 2009-04-15 10:40:47
Autor: Jerzy Olszewski
Wolny rynek w wykonaniu PO
  kc pisze:
[...]

Bo nie słuchali starszych i chowali Babci dowód osobisty przed wyborami :)

Data: 2009-04-15 09:28:56
Autor: Dombrek
Wolny rynek w wykonaniu PO

[...]

To chyba dobra wiadomość, bo oznacza, że jesteśmy bardzo zamożnym krajem. ;)))
Dombrek

Data: 2009-04-15 09:38:04
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gs41vf$j8t$1inews.gazeta.pl...
[...]

to plus kredyty "rodzina na swoim" ustaliły właśnie ceny nieruchomości...

george

Data: 2009-04-15 09:40:44
Autor: Fidelio
Wolny rynek w wykonaniu PO
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gs41vf$j8t$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie darowizna to pożyczka!

Data: 2009-04-15 10:02:43
Autor: Dieter
Wolny rynek w wykonaniu PO
Pozniej w kampanii wyborczej obieca sie umorzenie pozyczek i po sprawie.

D.

Data: 2009-04-15 10:05:21
Autor: Dieter
Wolny rynek w wykonaniu PO
W artykule nie ma nic napisane, ze to jest pozyczka.

Jest: "..będzie mogła otrzymać ponad 1750 zł miesięcznie na spłatę kredytu hipotecznego i z tytułu zasiłku dla bezrobotnych "

D.

Data: 2009-04-15 10:08:26
Autor: Virck
Wolny rynek w wykonaniu PO
To jest pozyczka nieskooprocentowana i to chyba tylko na max 2 lata....

Data: 2009-04-15 15:00:01
Autor: Lech Dubrowski
Wolny rynek w wykonaniu PO

Użytkownik "Virck"
To jest pozyczka nieskooprocentowana i to chyba tylko na max 2 lata....

12 miesiecy i trzeba zwracac

Ci z Kamienia Pomorskiego dostali z naszych podatkow 10 000 zl bezzwotnie. Jeszcze odbuja im te mieszkania, a CARITAS je wyposazy

Nasze panstwo jest bogate bo dostalo kredyt stabilizacyjny z MFW

Leszek

Data: 2009-04-15 10:27:05
Autor: marfi
Wolny rynek w wykonaniu PO

http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/311079,ponad_1900_zl_miesiecznie_dla_osoby_tracacej_prace.html,2

--
marfi

Data: 2009-04-15 16:42:57
Autor: Fidelio
Wolny rynek w wykonaniu PO
[...]

Nie takie bzdury wypisują w artykułach, więc wcale się nie dziwie, że nic tam o tym nie ma.

Data: 2009-04-15 10:45:07
Autor: Maciej Zywno
Wolny rynek w wykonaniu PO
Dieter wrote:
Wczesniej PIS rozdawal mieszkania za zlotowke, teraz podatnik, ktory staral sie rozsadnie planowac swoje zycie i nie brac kredytow bedzie placil za innych. Jednym slowem pogoda dla ludzi bez wyobrazni.

Hehe, czeka Cie jeszcze wiele rozczarowan w zyciu. Glowa do gory! :)
MaciejZ

Data: 2009-04-15 10:48:09
Autor: iktorn
Wolny rynek w wykonaniu PO
Dieter pisze:
"Osoba, która po 1 lipca 2008 r. straciła pracę, będzie mogła otrzymać ponad 1750 zł miesięcznie na spłatę kredytu hipotecznego"

http://biznes.onet.pl/0,1952394,wiadomosci.html

W Pitach powinna być jeszcze jedna rubryczka:
wskaż dewelopera, na którego konto przekazać 1% Twojego podatku.

Nie trzeba by na siłę wymyślać ustaw, żeby się odwdzięczyć za pomoc w trakcie kampanii.

Data: 2009-04-15 10:58:06
Autor: Robert Wicik
Wolny rynek w wykonaniu PO
[...]

Hehe, a gdzie Ty widziałeś wolny rynek?
Jest kasa w budżecie, to ją wydają, politycy wydają - nie swoją kasą na nie swoje potrzeby, by załatwić swoje interesy. Tak ten świat jest skonstruowany.

Data: 2009-04-15 11:13:28
Autor: Pafcik
Wolny rynek w wykonaniu PO
w sumie zrealizowane hasło władza dla ludu,

demokracja pełną gębą, o wszystkim decydują sondaże czyli co ludzie chcą to dostają

a że wiekszość chce leżeć brzuchem do góry bo im się należy - to na ile się da realizują ten postulat

przerąbane tylko dla tych naiwnych którzy próbują coś robić - bo im sie przykręca podatkami coraz bardziej śrubę

Data: 2009-04-15 13:12:33
Autor: Virck
Wolny rynek w wykonaniu PO
Donald mowi wlasnie , ze wszystko jest w Polsce mozliwe jak sie bardzo chce....-;))) Mowi, ze marzenia sie spelniaja...-;))))
On glaboko wierzy w spelnienia Polakow.....-;)))))

Data: 2009-04-15 13:24:12
Autor: Dieter
Wolny rynek w wykonaniu PO
Rudy oderwal sie juz od rzeczywstosci jakby bral jakies mocne ziolo.

D.

Data: 2009-04-15 13:47:34
Autor: Robert Wicik
Wolny rynek w wykonaniu PO
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gs4g50$kbh$1inews.gazeta.pl...
Rudy oderwal sie juz od rzeczywstosci jakby bral jakies mocne ziolo.

Chyba jednak nie do końca tak jest. To co mówi to jedno. A to co próbuje robić to drugie - a widać, że próbuje - tylko niestety ma pod górkę i pod wiatr - takie czasy. PiS miał z górki i z wiatrem - ale nie wykorzystał tego czasu.

Data: 2009-04-15 11:58:28
Autor: kc
Wolny rynek w wykonaniu PO
Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]
 Muszę to skomentować i nie bierz mnie za pisowca, bo nie jestem.
Dziwi mnie wasz upór po 1,5 roku rządów. Może spróbuj odwrócić rozumowanie. Gdyby w czasach PiS-u rządziło PO, idę o zakład, że miałoby pod górkę i pod wiatr.

kc

Data: 2009-04-15 14:08:46
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

" kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gs4i53$t59$1inews.gazeta.pl...
[...]

oczywiście :). Nie naleze do zwolenników kaczek (tzn wqrwiaja nie na maksa) ale
PIS jednak coś zrobił ( składka rentowa) a PO zajmuje sie tylko PR-em (niestety).
Jedyne co narazie PO robi to ściema a przy okazji "nic nie robienia" jadą na zewnętrznych bailoutach i dzieki "lenistwu" w tej sprawie możemy przejść to mniej kosztownie. To narazie może wystarczy.
A co do dopłacania do mieszkan...to ten manewr odsuwa nieco "foreclosure" na frankowych mieszkankach a uwalnia "rezerwy" banków, które ostatnio wydaja sie coraz bardziej napięte. Dieter sie może obrażać na ten durnowaty liberalizm PO, ale jak narazie nie dopłacają bezpośrednio do BRE jak Bernanki z Paulsonem...

george

Data: 2009-04-15 14:43:38
Autor: Pafcik
Wolny rynek w wykonaniu PO
oczywiście :). Nie naleze do zwolenników kaczek (tzn wqrwiaja nie na maksa) ale
PIS jednak coś zrobił ( składka rentowa) a PO zajmuje sie tylko PR-em (niestety).

PiS miał większość parlamentarną + telewizję publiczną na skinienie palca + PREZYDENTA który podpisywał ustawy w 5 minut po otrzymaniu, nawet bez zachowania czasu koniecznego do ich przeczytania

sprawdź ile z całkiem róznych ustaw w ciągu ostatniego roku zostało zawetowanych

najwyższe w Polsce stanowisko zajmuje człowiek  z którym choćbyś był na jednej szalupie na środku oceanu to by ci przeszkadzał w ratowaniu życia,
bo taki juz jest, albo on siedzi u steru albo nikt inny

Jedyne co narazie PO robi to ściema a przy okazji "nic nie robienia" jadą na zewnętrznych bailoutach i dzieki "lenistwu" w tej sprawie możemy przejść to mniej kosztownie. To narazie może wystarczy.

proste porównanie, zacznij coś budować, a ja będę co 2 dni przychodził i to rozbijał w pył
na koniec zwyzywam cię od smierdzących leni którzy nic nie robią tylko sie obijają

A co do dopłacania do mieszkan...to ten manewr odsuwa nieco "foreclosure" na frankowych mieszkankach a uwalnia "rezerwy" banków, które ostatnio wydaja sie coraz bardziej napięte.

pomysł dopłacania komukolwiek do czegokolwiek ze wspólnych podatków jest zawsze szokujący

poczekamy na szczegóły, jak znam życie, to w Polsce jak mówią że dadzą to mówią,
jak mówią że zabiorą to zabiorą

Dieter sie może obrażać na ten durnowaty liberalizm PO, ale jak narazie nie dopłacają bezpośrednio do BRE jak Bernanki z Paulsonem...

i o to przecież PiS ma pretensje, bo skoro cały świat drukuje kasę na lewo i prawo to oni by też chcieli

Data: 2009-04-15 12:54:17
Autor: kc
Wolny rynek w wykonaniu PO
Pafcik <spam@stop.pl> napisał(a):
PiS miał większość parlamentarną

Umiesz liczyć? PO+PSL+SLD. Czy to jest mniejszość?

kc

Data: 2009-04-15 15:01:00
Autor: flower
Wolny rynek w wykonaniu PO
Pafcik <spam@stop.pl> napisał(a):

> PiS miał większość parlamentarną

Umiesz liczyć? PO+PSL+SLD. Czy to jest mniejszość?

Jeszcze nie załapałeś, że gadka o wkładaniu kija w szprychy koalicji to
wymyślana i podsuwana codziennie nowomowa?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-04-15 15:41:32
Autor: Pafcik
Wolny rynek w wykonaniu PO
Jeszcze nie załapałeś, że gadka o wkładaniu kija w szprychy koalicji to
wymyślana i podsuwana codziennie nowomowa?

od ilu zawetowanych rocznie ustaw zaczyna się nowomowa ?

sprawdź może odrobinę statystyk,

Lech Kaczyński jest prezydentem bijących poprzedników na głowę w 2ch rzeczach :

- ogłaszaniu żałoby narodowej (absolutny rekord wszechczasów, bije w tym na głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)
- wetowaniu ustaw

to są wszystko łatwo policzalne KONKRETY
więc jestem pewien że oprócz gołych słów masz jakieś równie silne ARGUMENTY na poparcie swoich tez

Data: 2009-04-15 15:47:55
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Pafcik" <spam@stop.pl> wrote in message news:gs4o6e$sbb$1inews.gazeta.pl...
[...]

ale może weź coś powiedz o konkretach PO...

Data: 2009-04-15 16:12:41
Autor: Virck
Wolny rynek w wykonaniu PO

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gs4p3k$3hi$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jedynym argumentem milosnikow malutkiego kartofelka jest zawsze kontratak czyli jak wyzej...A co jezeli ja mam w d...PO, PiS i inne tego typu wynalazki i nie popierajac nikogo twierdze, ze mamy najwiekszego bufona i gamonia za prezydenta?
Prezydent Polski to jest przekrojowy obraz typowego Polaka. Czyli ciagle smutny face, notoryczna powaga, podejrzliwosc do wszystkiego co sie rusza i oddycha, nienawisc do tych co mysla i mowia inaczej i naturalnie samouwielbienie i kompletnie ignorowanie sygnalow negatywnych o sobie.Otaczanie sie wylacznie swoimi przydupasami..Po prostu jam wielki panisko a reszta to tylko plebs.....

Data: 2009-04-15 16:18:28
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> wrote in message news:002a2241$0$22114$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

a jakim tu ataku mówisz ? co mnie obchodzi jakiś prezydent ?
ja sie pytam co PO zrobiła ? obniżyla jakiś podatek o którym nie wiem ?
Kaczka jak Kaczka naparza sie z Tuskiem a ten drugi sie głupi daje wciągać, i juz przez to nie wiem który głupszy...

george

Data: 2009-04-15 16:41:29
Autor: Virck
Wolny rynek w wykonaniu PO

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gs4qst$671$1nemesis.news.neostrada.pl...

"Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> wrote in message a jakim tu ataku mówisz ? co mnie obchodzi jakiś prezydent ?
[...]

No wlasnie...Ale my tu o Prezydencie piszemy a nie PO...A Ty od razu a co PO zrobilo....Zapomnij o PO, zapomnij o PZPR i Komunistycznej Partii ChRL....Skup sie na osiagnieciach najwiekszego bufona Rzeczpospolitej....

Data: 2009-04-15 15:21:59
Autor: kc
Wolny rynek w wykonaniu PO
Virck <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał(a): > ...Skup sie na osiagnieciach najwiekszego bufona Rzeczpospolitej....  Czy to ładnie wyrażać się tak o byłym prezydencie?

kc

Data: 2009-04-15 19:22:27
Autor: Virck
Wolny rynek w wykonaniu PO

" kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gs4u2n$rt3$1inews.gazeta.pl...
Virck <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał(a):

> ...Skup sie na osiagnieciach najwiekszego bufona Rzeczpospolitej....

Czy to ładnie wyrażać się tak o byłym prezydencie?

kc

Jak go wywioza na taczce albo zejdzie to bedzie byly...Poki co siedzi, pierdzi, zyje z moich pieniedzy i robi wioche.....

Data: 2009-04-15 16:43:03
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> wrote in message news:002a2901$0$22133$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

aaa to sorki, myślałem ze wątek jest o "liberalizmie" PO i dopłatach do mieszkań :).
juz sie wyłączam.

george

Data: 2009-04-15 16:27:23
Autor: Pafcik
Wolny rynek w wykonaniu PO
ale może weź coś powiedz o konkretach PO...

te konkrety w dużej mierze pokrywają się z ustawami uwalonymi przez Kaczyńskiego

- próba reformy służby zdrowia - Weto prezydenta (ustawy o zoz-ach, o pracownikach zoz-ów ,  ustawę wprowadzającą reformę służby zdrowia)
- próba reformy "pomostówek" - przygotowana pierwotnie przez PiS, wszyscy wiedzą że Polski nie stać na tyle emerytur, mamy procentowo najmniej pracujących wEuropie, ale Kaczyński wetuje
- Ustawa medialna - a więc nadal będziemy płacić abonament RTV -
- ustawa, która miała rozdzielić funkcje ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego
- ustawa automatycznym odrolnieniu gruntów rolnych w miastach.
- nawet ustawa likwidująca niesymetryczne instrumenty finansowe została zawetowana, dzięki czemu istnieje pewna szansa że Ci którzy przesadzili z opcjami walutowymi mogą przed europejskimi sądami dochodzić odszkodowania od Państwa Polskiego - to też weto Kaczyńskiego
- ustawy o Krajowej Szkole Sądownictwa
- ustawy o systemie oświaty
- zawetował ordynację wyborczą (możliwość głosowania przez pełnomocnika,)

to tak na szybkiego z pamięci, bo było tego dużo więcej

a już całkowitym milczeniem jako oczywistość pominę to, że PiSowi trafiło się rządzić w czasach największej prosperity związanej z wejściem do UE, kapitał płynął z lewa i prawa,
podczas gdy aktualna światowa sytuacja jest oczywista dla każdego

jednym słowem do roboty nieroby, bo prezydent już nie ma co wetowac

Data: 2009-04-15 16:35:22
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Pafcik" <spam@stop.pl> wrote in message news:gs4qsf$c9e$1inews.gazeta.pl...
[...]

moze "pomostówki" pośrednio obniżyłyby mi jakiś podatek. Reszta ...hmmm mam problem z ich oceną.
Raczej neutralne podatkowo. Nie żeby kompletnie te liste ignorować... ale dla mnie większość tych ustaw jest kompletnie obojetna... widzisz tu "cos" co mogłoby obniżyć moje obciążenia finansowe jako pracownika najemnego ? Pytam o konkrety (bez sarkazmu).

george

Data: 2009-04-16 10:54:29
Autor: szemcio
Wolny rynek w wykonaniu PO
dla mnie większość tych ustaw jest kompletnie obojetna... widzisz tu "cos" co mogłoby obniżyć moje obciążenia finansowe jako pracownika najemnego ? Pytam o konkrety (bez sarkazmu).

george

Abonament RTV ?

Data: 2009-04-16 12:17:45
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"szemcio" <szemcio@__o2.pl> wrote in message news:gs6s9g$5t7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

zgoda. Niestety nie dla mnie ta obniżka bo i tak nie mam telewizora...

george

Data: 2009-04-16 11:46:08
Autor: MariuszM
Wolny rynek w wykonaniu PO
Przecież PO miała mieć szafy pełne ustaw a przez pierwsze 9 miesięcy nie zgłosili żadnej, nawet nie było co wetować.
Teraz prawie do każdej ustawy dodają jakiś punkcik, wiedząc że Lechu się na to nie zgodzi i potem idzie w mediach, że znowu zawetował, a nikt już nie stara się nawet powiedzieć dlaczego.
Ludzie wiedzą tylko tyle ile im powiedzą i tak się kręci ten cyrk.

Mariusz

Data: 2009-04-16 09:36:24
Autor: flower
Wolny rynek w wykonaniu PO

Użytkownik "Pafcik" <spam@stop.pl> napisał w wiadomości
> [...]

na
głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)

Och jej, jak to dramatycznie napisałeś. Sam to wymyśliłeś czy gdzieś
usłyszałeś?
Zachęcony do pisania o konkretach sprawdziłem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBa%C5%82oba_narodowa
Kwaśniewski - od marca 2004 do lipca 2005, czyli w nieco ponad rok, ogłosił
4 razy, co daje średnią... Zresztą, taki bystrzak sam umie sobie policzyć.
Kaczyński - od stycznia 2006 do kwietnia 2009 (czyli 3 lata) ogłosił ją 5
razy (ta sprzed kilku dni jest właśnie piąta).
Chciałbyś coś dodać?

- wetowaniu ustaw

A tego nie chce mi się szukać. Możesz napisać?

to są wszystko łatwo policzalne KONKRETY

A policzyłeś chociaż?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-04-17 10:53:09
Autor: flower
Wolny rynek w wykonaniu PO
> [...]

na
głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)

Hej, napisałem coś o tym ogłaszaniu - nie skomentujesz? Skąd miałeś tę
informację którą napisałeś, można wiedzieć? Sprawdzałeś sam te statystyki,
co innym tak proponowałeś? Jak bardzo Kaczor bije na głowę Kwacha - może byś
tak napisał od siebie?
Czy po prostu jak pierwszy lepszy gamoń dałeś się nabrać na nowomowę i teraz
ci głupio?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-04-15 15:37:38
Autor: Pafcik
Wolny rynek w wykonaniu PO
Umiesz liczyć?

podziwiam właśnie twoje umiejętnośc liczenia

PO+PSL+SLD. Czy to jest mniejszość?

coś mnie ominęło ? SLD jest w koalicji  z kimś innym niż PiS z którym razem ręka w rękę uwalają co sie da ?

Data: 2009-04-15 14:51:30
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Pafcik" <spam@stop.pl> wrote in message news:gs4kpt$cfh$1inews.gazeta.pl...
[...]

jesli bedą obniżać mi podatki .. to moga nawet mieć "swojego" papieża.

[...]

uff... dobrz że przynajmniej jest na kogo zwalić bo ze "skutecznościa" kiepsko

[...]

Ja odnosiłem sie do narzekania Dieter na liberalizm PO a z aktualnej sytacji wynika ze relatywnie i tak sa liberalni w powodzi socjalu na zachodzie...

Data: 2009-04-15 15:19:50
Autor: Fidelio
Wolny rynek w wykonaniu PO
liberalizm PO, ale jak narazie nie dopłacają bezpośrednio do BRE jak Bernanki z Paulsonem...

Hmm to Bernanke z Paulsonem finsansują niemieckie banki typu BRE? Ja myślałem, że dopłacają ale do swoich, czego to się człowiek tutaj nie dowie ;-)

Data: 2009-04-15 15:23:19
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gs4mtk$fo5$1news.task.gda.pl...
[...]

co ty tak wszystko "literalnie" bierzesz... to była przenośnia jakby co.
george

Data: 2009-04-15 16:44:22
Autor: Fidelio
Wolny rynek w wykonaniu PO
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gs4nlh$1io$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Po to żeby Ci uzmysłowić różnicę i nasze położenie, my już prawie nie mamy do czego dopłacać jeśli chodzi o banki ;-)

Data: 2009-04-15 16:48:28
Autor: george
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gs4rs3$oee$1news.task.gda.pl...
[...]

zdaje sobie sprawę a ze nie bardzo wiedziałem co wpisać w miejsce BRE, niech zatem bedzie PKOBP.
george

Data: 2009-04-15 13:49:59
Autor: Virck
Wolny rynek w wykonaniu PO

"Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote in message news:gs4hgb$gqq$1news.onet.pl...
[...]

To prawda....Dla tej wioski im gorzej tym lepiej.....Jak to sie mowi po trupach do wladzy wrocimy.....
W takim kraju jak Polska, gdzie jeden drugiego nienawidzi i w tej nienawisci wazniejsze sa gierki polityczne jeszcze sie taki nie narodzil co by dogodzil....

Data: 2009-04-15 14:09:52
Autor: XXL
Wolny rynek w wykonaniu PO
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Rudy oderwal sie juz od rzeczywstosci jakby bral jakies mocne ziolo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wolałbyś rządy PIS-u? Tak Ci się podobała IV RP?
Zastanawiam się kiedy Ty i grupa marzycieli z tego forum zrozumie, że w
najbliższych latach w Polsce nie ma i nie będzie innej alternatywy jak rządy
PO albo rządy PIS.
Przestańcie bujać w obłokach i opowiadać koszałki-opałki ala J.K.Mikke i UPR.
XIX-wieczny kapitalizm i całkowicie wolny rynek to są mrzonki w XXI wieku.

Data: 2009-04-15 21:27:39
Autor: XXL
Wolny rynek w wykonaniu PO
kl1@o2.pl napisał(a): Czy powy=BFsze z automatu oznacza, =BFe pewna parti=B1 o POpulistycznej
nazwie nie podlega krytyce (np. s=B3owami: "Rudy oderwal sie juz od
rzeczywstosci jakby bral jakies mocne ziolo. " )
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Autor powyższego cytatu o "Rudym" tak mocno trzyma się rzeczywistości, że
niedawno namawiał do kupowania spółki Drągowski (C/Z = 16 000 !!!!!!!!!!!!).

Data: 2009-04-16 16:32:23
Autor: Dieter
Wolny rynek w wykonaniu PO
XXL jestem regularnie zarabiajacym spekulantem, a Ty teoretykiem. Dla mnie liczy sie tylko cena i zmiennosc. Tym sie m.in. roznimy.

D.

Data: 2009-04-17 09:27:38
Autor: XXL
Wolny rynek w wykonaniu PO
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): XXL jestem regularnie zarabiajacym spekulantem, a Ty teoretykiem. Dla mnie liczy sie tylko cena i zmiennosc. Tym sie m.in. roznimy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszyscy uczestnicy tego forum są spekulantami. Nie ma tu ani jednego inwestora.
Nie wiem czy zarabiasz tak regularnie jak piszesz.
Ile zarobiłeś na chybionej prognozie odbicia w górę od 6 stycznia 2009r.
Ile realnie zarobiłeś na wydmuszce Drągowski?

Data: 2009-04-20 01:55:36
Autor: mow mi kondonek
Wolny rynek w wykonaniu PO
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs4prg$7fp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bardzo:) bezwzględnie najlepszy rząd po '89. Każdy by wolał (poza POmyjakiem, rzecz jasna)

Wolny rynek w wykonaniu PO